Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

očekávám úžasy

28. 04. 2019
4
21
480
Autor
daddy

 

 

 

 

 

 

 

úlovek u nádraží

nádherný světlo a

odrazy přímo proti mně

i čas byl

   deset minut než přijel

   bus

nabrat si do mobilu

 

a pak ta úprava v PC

mňam čas

 

zítra očekávám úžasy

   na megapixelu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


21 názorů

Umbratica
06. 05. 2019
Dát tip

Věnuji se léta výtvarné fotografii a tak vím, že každý fotit neumí. Měla jsem spíš napsat : každý umí stisknout spoušt´ .


daddy
06. 05. 2019
Dát tip

To seš na omylu :) fotit každý umí, hlavně blbě a to stejným s kreslením :)


Umbratica
06. 05. 2019
Dát tip

Psychologové nemají co kritizovat, protože, když by to dělali, byli by to už ideologové. 

Faktem je to, že už dávno v minulosti si mnozí cestovatelé( viz třeba Mácha) dělali náčrtky z cest. Ne každý ale umí kreslit. Fotit umí každý.


zvedavec
03. 05. 2019
Dát tip

áno, tak


daddy
02. 05. 2019
Dát tip

jestli do mobilu nebo do počítače.. princip stejnej :)


zvedavec
02. 05. 2019
Dát tip

Keď Ty si naberáš ešte aj písmenká do mobilu! :)


daddy
02. 05. 2019
Dát tip

za veliký písmo pardon..kopírovala jsem na mobilu :)


daddy
02. 05. 2019
Dát tip

Psychlogové totiž v současnosti popisují situaci, kdy spousta lidí už není schopná vnímat skutečnost přímo, ale jen přes fotografii. ..

tohle mi přišlo jako spíš kritika toho fenoménu


Umbratica
02. 05. 2019
Dát tip

Ale tak to doopravdy je, Evo.

Jenže člověk musí napřed být haikař a napsat pár desítek či spíše stovek haiku, aby potom mohl vidět haiku - haikové situace kolem sebe.

Jsou ale různé " odrůdy " básníků. Někteří píší pouze o sobě a o tom, co reálně zažili, jiní mají fantazii a tvoří s pomocí veršů svět, který ani reálně existovat nemusí a opět další jen s pomocí slov vyvolávají ve čtenářích pocity.


Umbratica
02. 05. 2019
Dát tip

daddy,

ale tady nejde o to, jestli je někdo  " vůl " , protože vnímá svět přes fotografii. Jde o to, že dříve bylo jen výsadou malířů a fotografů vnímat svět přes obraz nebo fotografii a dnes se to stává masovou záležitostí.

Třeba Sudek vnímal svět přes černobílou fotografii a měl velký problém na konci života zapojit do svého vnímání i barvy.

Toje rozvlněná fotka se mi líbí.


zvedavec
01. 05. 2019
Dát tip

Umbratica :) - podpichnem - mohli by sme sa pozastaviť aj pri tom, že niektorí ľudia vedia skutočnosť zaregistrovať, či uchopiť, len keď napíšu báseň


zvedavec
01. 05. 2019
Dát tip

:)  páči


daddy
01. 05. 2019
Dát tip

:))


ysslandia
01. 05. 2019
Dát tip

Tak vizuálne fakt fajn-


daddy
01. 05. 2019
Dát tip

koukni prádlo :)


daddy
01. 05. 2019
Dát tip

trošku inovácia :)


daddy
01. 05. 2019
Dát tip

napsala jsem si pravdivý pocit


ysslandia
30. 04. 2019
Dát tip

úvod celkom fajn / prvé tri riadky / a potom si náročky tak zbagatelizovala


daddy
29. 04. 2019
Dát tip

No,tak takovej vůl snad nejsem :)

vidím přesně co chci fotit a nefotím jen mobilem..

a aspoň mají psychologové se čím zabývat,.. ta dnešní doba:)


Umbratica
29. 04. 2019
Dát tip

Nabrat si do mobilu...

Ty možná ani nevíš , jak důležitého tématu se svou básničkou dotýkáš. Psychlogové totiž v současnosti popisují situaci, kdy spousta lidí už není schopná vnímat skutečnost přímo, ale jen přes fotografii. ...Dříve se lovily třeba jen záběry divokých zvířat, dnes se loví úplně všechno a je to tak nějak akceptováno až teprve přes dispej.  Tip.


zvedavec
28. 04. 2019
Dát tip

:) tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru