Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3.KRYCHLE - májová soutěž psavců

29. 04. 2019
3
6
1884

přátelé, kamarádi,

po dlouhé době je tu další kolo kratochvilné soutěže. Pozor, účast je anonymní.

jak to proběhne?

-napište nové dílo na téma "to to uteklo" . Forma není nijak omezena, pokud vyberete některou z kategorií užívaných na Písmáku.

-odešlete dílo jako zprávu autorovi této upoutávky. Dílo bude označeno pořadovým číslem, podle toho, jak (a jestli) se budou jednotliví autoři přihlašovat. Pokud jeden autor přihlásí víc děl, dostane každé dílo své pořadové číslo.

-uzávěrka přihlášek je ve středu 1.5.ve 20:00 hodin, pak budou jednotlivá díla zveřejněna.

-vítězí dílo, které do neděle 5.5. 20:00 nasbírá nejvíc tipů. Pokud dílo dostane i výběr, počítá se pro účely soutěže 1výběr jako 5 tipů.

-výsledky  budou zveřejněny v pondělí 6.5. v dopoledních hodinách. Současně dojde i k odtajnění autorů.

 

dotazy směrujte sem do diskuse.

krychle vaše

 

 


6 názorů

se polepším.


papouch
02. 05. 2019
Dát tip

dát dva dny od přihlášení do uzávěrky je dost nesmyslně uškrcený termín, .. škoda, ... i já bych něco přisypal, ale ani jsem se o tom nedozvěděl, bo to tu neoňuchávám každou hodinu ... příště prosím třeba nějaký benevolentnější termín


K3
02. 05. 2019
Dát tip

Prosím, před uzávěrkou hlasování o vyřazení ze soutěže. Je pravda, že tematicky nezapadá a fér hra je přednější. Děkuji.


K3
29. 04. 2019
Dát tip

Dík.


K3: obvykle se do soutěže posílají nová díla. aby autoři nepoužívali kusy ověřené v jiných soutěžích.


K3
29. 04. 2019
Dát tip

Musí to být nové dílo? Asi ne, když jsou na to dva dny...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru