Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kakariki

08. 05. 2019
19
15
1355
Autor
atkij

 

 

 

Vy lí hnul   se   ka ka ri ki !!!

jásal táta v neděli.

Slova dělil na slabiky.

S koncem věty všeho nechal,

skákal šťastný jako blecha,

pak už ani nedělil.

 

Takhle chovatelská vášeň

mění tátu na kluka.

Co on se mi napřednášel!

Speciální krmi chystal

jako kuchař - alchymista,

jak co kdo mu nakukal.

 

Vylíhli se kakariki,

pět papoušků mrňousů.

Ob den, v klidu, bez paniky.

Táta má vše pod kontrolou!

Směju se na celé kolo,

a on zase do vousů.

 

 

 

 

 


15 názorů

atkij
10. 05. 2019
Dát tip
Silene, není třeba. Co momentální slina přinese. Porád jsi výřečnější já:))a za to moc díky. Umbratico, děkuju, považuju si.

Umbratica
09. 05. 2019
Dát tip

K básničce by se ještě hodily nějaké pěkné obrázky těch veselých papoušků. Máš velký talent pro dětskou poezii. Tip.


Silene
09. 05. 2019
Dát tip

Ona to yss tak vystihla, a mě nic slovnějšího nenapadlo, až teďka v noci, představ si, přímo jsem se spokojeně uto, uche, uchichechtla z polospánku, kterak se radost z textu kakariki dá vyloženě těžit. A tak ti to raději vepisuji ihned, páč do rána mi mohou myšlenky opětovně uto, utéci.


atkij
08. 05. 2019
Dát tip
Díky, silene:)

Silene
08. 05. 2019
Dát tip

Senzační!


atkij
08. 05. 2019
Dát tip
qí, jsem moc ráda:)) Co víc si... yss, pěkně jsi mi můj přístup shrnula, děkuju za slova:) Kočkodánku, já se nestačím divit, jak jsi neskutečně pohotový, nâpaditý. Děkuju tak moc moc:) KK, děkuju a tuplovaný souhlas směrem ke Kočkodanovi. Goro, Diano, zvedavec, fialka, daddy, díky za vaší přízeň mému poetickému hračičkování:)

daddy
08. 05. 2019
Dát tip

:) pěkný


fialka...
08. 05. 2019
Dát tip

Moc hezká, veselá básnička, pochvala také Kočkodanovi :-)

nemá být kakariki ?

 


zvedavec
08. 05. 2019
Dát tip

:) nádherná, pohodová


Diana
08. 05. 2019
Dát tip

Nádherné, veselé, milé - a Kočkodan tomu dal korunu :-))))*****


Gora
08. 05. 2019
Dát tip

Jako bych je viděla, ty ka ka ri ky - veselé, moc milé.

+ Kočkodaní improvizace!


tak to je skvelé, bez rečí, básnička sa sama chváli

a rešpekt aj pred odozvou Kočkodana


Kočkodan
08. 05. 2019
Dát tip
Príroda holt zmákla trik i pri ptacím zrození, v byte dvacet kakarik, dcerka s tátou zhrození. Usi trhá stebetání, presnejsí je vrestení, amoku se teta brání, vsude vládne zdesení. Otec kricí: Do kelu, chci jen jednu korelu! Takhle koncí tohle dejství ve hre zvané chovatelství. (tezko definovatelný úsmev majitele nekolika kocek)

ysslandia
08. 05. 2019
Dát tip

Tieto veci pre detského čitateľa ti veľmi pristanú.Oceňujem, nie iba prácu so slovom, ľahkosť výrazu, ale aj obsah  a sprostredkovanie emócií,ktorý sa niekedy najmä v detských textoch trocha stráca.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru