Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bronzová kočka a jiné broskve

09. 05. 2019
1
1
540
Autor
Abelquin

 

Viděl jsem, že nejlepší vysoké podpatky mé generace byly osvětleny temnotou.

Křest je samozřejmě distribuován na nahém těle.

Viděl jsem svou matku obhájit dítě.

Naše zjištění nebyla potvrzena.

Naše vyhledávání nebylo zodpovězeno.

Lilek se vaří na plotně.

Tato existence byla nepopiratelným zápachem.

 

Viděl jsem ty nejlepší sekretářky a jejich strážce.

Kondom zavrčel. Kondom zavrčel.

Naše poznatky ještě nebyly potvrzeny.

Chtěl jsem ještě vidět silonky.

Ale to není pravda, že by byl oranžový.

 

Za poslední měsíce

Viděl jsem měsíce

Lilek se vaří na talíři.

Viděl jsem, jak tvoje laloky obíhají roviny.

Kondom je zbytečný. Ale není pravda, že je to Portugalec.

Vařte lilek na talíři.

Tahle přítomnost má nepopiratelný zápach.


1 názor

ysslandia
09. 05. 2019
Dát tip

Píšem už druhýkrát, prvykrát mi padol net.Takže skúsim ešte raz. Čítala som to niekedy ráno, zdá sa mi, ale 100% istá nie som, že v prvej sloke bolo miesto lilek ľudstvo?  To sa mi asi páčilo viacej. Tým ťa samozrejme nenabádam k žiadnej korekcii- len spostredkujem svoj poznatok a dojem. V texte sú pre mňa celkom originálne a zaujímavá nábehy. Ono celé sa to tvári tak povaľačsky,s miernou dávkou drzosti- čo ja osobne napríklad môžem. Ale, pre mňa napríklad o poznanie slabšia záverečná sloka- možno najmä mesiacmi,kondomom / v druhej sloke dvakrát.../ takže niektoré veci zasa na môj vkus, boli možno predsa len trocha pretlačené. Ale páči sa mi inakosť textu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru