Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

13. 05. 2019
0
1
205
Autor
Katarina K.

Ty jsi můj sen a já chci být tvůj,

Když přijde nový den a skončí ten krásný sen.

Sen kdy tě vidím, sen kdy tě cítím, tvůj pohled, tvůj polibek, sen kdy cítím bít tvé srdce.

 

Ref. Já chci jen tebe, jen tebe vedle sebe mít a za ruku tě moci vzít, říci tak pojď konečně začneme žít.

Život bez tebe byl prázdný,byl pustý a smutný, tak zůstaň tu prosím se mnou, prosím nebuď mou další prohrou !

 

Každý ráno s tebou smysl má, každý nádech, každý úsměv patří jen tobě,

Tak pojď žít ten darovaný čas, čas bez tebe je jako hluboký sráz.

Tak pojď lásko my budeme spolu žít dokud naše srdce nepřestanou být.

 

Ref. Já chci jen tebe, jen tebe vedle sebe mít a za ruku tě moci vzít, říci tak pojď konečně začneme žít.

Život bez tebe byl prázdný,byl pustý a smutný, tak zůstaň tu prosím se mnou, prosím nebuď mou další prohrou !

 

Bez tvé lásky nelze žít, bez tvé lásky nebude mé srdce být.

Byje jen pro tebe a pro tebe také utichne a ztratí se z tvého světa z tvého života.

Pokud tam nepatřím, pokud odmítáš mé srdce mou lásku, tak sundej konečně tu falešnou masku.

Ukaž svou pravou tvář, odstraň tu falešnou andělskou zář .

 

Ref. Já chci jen tebe, jen tebe vedle sebe mít a za ruku tě moci vzít, říci tak pojď konečně začneme žít.

Život bez tebe byl prázdný,byl pustý a smutný, tak zůstaň tu prosím se mnou, prosím nebuď mou další prohrou !

 

Buď svá vždyť o tom je život, jen ty buď svého života pilot.

Poleť se mnou až na konec světa, snad stačí už jen jediná věta.

Lásko, miluju tě ty jsi můj svět, ty jsi můj žár, takových jako ty už je jen pár.

Tak pusť mě do svého prosím, já udělat tě šťastnou ráda zkusím.

 

Já budu jen tvá, a ty budeš má tak půjdem s naší láskou dál !

Tak ruku mi dej, a rovnou to vzdej jen pojď ke mně blíž a rovnou uslyšíš.

 

 

Ref. Já chci jen tebe, jen tebe vedle sebe mít a za ruku tě moci vzít, říci tak pojď konečně začneme žít.

Život bez tebe už nechci mít, chci jen s tebou lásko být, ty budeš jen má, jo to ti říkám já.


1 názor

Umbratica
16. 05. 2019
Dát tip

Myslím, že jako písňový text ty verše fungovat nemohou, už proto, že jsou extrémně dlouhé. Co se obsahu týče, je velmi frázovitý, jedno klišé se lepí na druhé. Text musí bý jednoduchý, snadno zapamatovatelný, dobře zpívatelný a něčím zvláštní. Musí posluchačům ulpět v hlavě.

Pokud by sis nechala poradit, doporučovala bych ti jednoduchost a krátkost.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru