Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čokoládou

26. 05. 2019
16
19
342
Autor
daddy

 

 

 

 

 

dny se mi vlní

radují

i bolí

překonávám

bych potěšila

objala

a vtiskla se

jim

 

pak ve svém klidu

mažu si kolena

ramena

rozmazluju duši

 

čokoládou

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


19 názorů

Umbratica
03. 06. 2019
Dát tip

Taky jsme měli meruňky i u nás v podhůří, ale postupně je zkosila mrtvice. Máme ale spoustu švestek, jak se na severní Moravu sluší a patří.


daddy
30. 05. 2019
Dát tip

Jojo,, o dělání meruňkové marmelády píše i v knížce PS.. která je fakt krásná, včetně ilustrací od její sestry Lely :)


Umbratica
30. 05. 2019
Dát tip

V povídce od A., kterou jsem slyšela v rádiu, to byla meruňková marmeláda. Asi ji miluje.


daddy
27. 05. 2019
Dát tip

jasně,, mě vždy zajímají polohy, kam je možno dosadit leccos a ani tady jsem nechtěla nic říkat naplno, samosebou :)


ysslandia
27. 05. 2019
Dát tip

Ono....dni se mi vlní.... samozrejme, teraz po "vysvetlení" je mi jasné, že sú zvlnené radosťou smiechom atd...pokial si to chcela mať vyjadrené ohraničením- tak stačilo použiť jednoduché keď prídu, dni sa zvlnia...atd...

Mňa však oveľa viac baví táto / egocentrickejšia " poloha,, kde bojuješ a odmeňuješ samú seba. To si myslím, jee vždy na poézii najzaujímavješie, že jeden obraz vyvolá u množstva ľudí rozličné predstavy, fantázie, asociácie...

ak by to napríklad bolo publikované knižne.- nikdy sa nedozvieš, akú predstavu to vyvolalo u čitateľa../ tento text / len ty by si v podstate vedela, že si písala o deťoch. Takže ja to beriem napríklad práve v tejto možno voľnejšej forme...


daddy
27. 05. 2019
Dát tip

Aňa šampus ne? :))


Umbratica
27. 05. 2019
Dát tip

Zvláštní kolik děl soudobých autorek končí tím, že je třeba si osladit život nějakým pamlskem. Jitka Srbová - pistáciová zmrzlina, Aňa Geislerová meruňková marmeláda a ted´ ty čokoláda. Tip.


daddy
27. 05. 2019
Dát tip

důležitý je, že ti lidi... :)

ale i dny.. nebylo nutný to nějak extra zdůrazňovat

dík :)


zvedavec
26. 05. 2019
Dát tip

tak deti mne z toho veru nevyzneli


daddy
26. 05. 2019
Dát tip

dík i vám dalším.. taky to chápete jako yss? To  - jim :)


daddy
26. 05. 2019
Dát tip

no ono to asi tak vypadá.. spíš bych to měla nějak víc ozřejmit, nevím :)


ysslandia
26. 05. 2019
Dát tip

vidíš, a mňa napadla práve tá asociácia s dňami... Dík


daddy
26. 05. 2019
Dát tip

vtiskla se jim - není o dnech...je to o nich, dětech :)

jinak dík


ysslandia
26. 05. 2019
Dát tip

Tak dnes celkom slušný počin. Narážam na tie svoje posledné komenty, kde som niečo pripomínala a reagovala. V tomto sa mi páči tá úvodná sumarizačná sloka, ktorá prerastá z tej všednej "únavy" stereotypu do upokojúcej meditácie, ktorá to napätie,konštatovanie ukľudňuje. Páčil sa mi úvodný obraz- dny se vlní, -veľmi trefné a takisto veľmi poeticky podané -a vtiskla se jim / vtiskla sa dňom.../ Celkovo úvodná sloka veľmi slušná, obsažne, výrazovo.Ten záver už oveľa ľahší, priamočiary, ale obsahovo doplňujúci a funkčný.


atkij
26. 05. 2019
Dát tip
Hm, čokoláda a ještě ta filmová s Binocheovou a Deppem, to je taky lahůdka.

Lerak12
26. 05. 2019
Dát tip

Líbí se mi.


kvaj
26. 05. 2019
Dát tip

*/


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru