Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maškarní

26. 05. 2019
8
12
1194
Autor
bixley

Rozhodla jsem se, že na maškarní půjdu za šaška. Šaškovství docílím v nadměrném oblečení.

Oblékla jsem si tedy kalhoty svého přítele, přes ně dala řemen, k tomu jeho košili, která na mě plandala, a jeho boty, které mi padaly z nohou. Nasadila jsem si červený nos a na hlavu dala slaměný klobouček s umělými hrozny. Měla jsem opravdu ránu.

Tím jsem si ovšem svého přítele znepřátelila. Když přišel domů a uviděl mě ve své oblíbené košili a v kalhotách, které nosí ze všeho nejraději, udělal studený čumák a pak něco vztekle blekotal a rudnul. Obávala jsem se, že budu vdova ještě než se vezmeme.

Zpacifikovala jsem ho poměrně brzo. Za šaška šel v mé sukni on.


12 názorů

bixley
14. 12. 2019
Dát tip

To jsem ráda. :-)


srozumeni
14. 12. 2019
Dát tip

Pobavilo...***


bixley
29. 05. 2019
Dát tip

:-)))


Bystroočko
29. 05. 2019
Dát tip

Chutné! Pobavila som sa.


bixley
27. 05. 2019
Dát tip

Hezky jsi to domyslel, Kočkodane. :-)


Kočkodan
27. 05. 2019
Dát tip
Opravdu pekný pointer... pardón, to je pes, myslel jsem jako qí pointu. Minidílko je minimálne (prinejmensím) úsmevné, prítelovy silne ochlupené dolní koncetiny v minisukni take. ;-)

bixley
26. 05. 2019
Dát tip

zzlatý, neber si to tak. :-)

Leraku, Goro, quíčalo, díky.

Díky, Evži. :-)))


Živě jsem si tě představila. :-)


Lerak12
26. 05. 2019
Dát tip

Úsměvná  mini.


zzlatý
26. 05. 2019
Dát tip

My chlapi jsme u žen mnohdy za šašky, ať si oblékneme, co chceme... Opačně to nefunguje... pobavilo mě to...


Gora
26. 05. 2019
Dát tip

Dobrá mini prozaická...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru