Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Piš, piš, zajímáš mě

28. 05. 2019
6
20
600

 

 

 

 

lidi neuvažujou jako ty.

chápu, je ti to nepředstavitelný, ale

je to tak

 

ss

 

- Ty jsi byl kdysi na písmáku taky politicky činný, že?

- Jakože redaktor?

- Já bych tak hrozný slovo vyslovit nedovedl, ale pokud ty, pak ano, myslel jsem to tak.

- Ach bože. Necháš mě už jednou na pokoji?

 

ss

 

nemám nic proti radosti

ale kdykoliv někdo označí svoje dílko JEN pro radost

jakoby na něj nablil

(taky jsem to párkrát udělal, vim o čem mluvim)

 

ss

 

pokud kvalitu spojuješ s dodržováním pravidel

nesnaž se zužitkovat jako tvůrčí člověk.

pro svoji spokojenost, svět - vem už to vážně drahá.

 

ss

 

úspěch každýho jednotlivce

přínosem je pro celou společnost, tedy i pro mě

(ach jen nevidět, co vy tydýti za úspěch považujete)

 

ss

 

myslely jsme si, že tomuhle světu nemůžeme rozumět

ale on to podal tak, že teď se nám zdá, že jsme pochopily.

zda li má pravdu či je jen obratný manipulátor, to je jedno

stejně to nejsme schopny rozlišit

 

ss

 

myslí jen jeden z mála

tak už to na světě chodí

 

ss

 

já se nemám co snažit být společenským

já mám rovnou mlčet

 

ss

 

pokud si o nás někdo myslí, že jsme chytří

zákonitě to přeci musí být chytrý člověk, ne?

 

ss

 

platí:

čím víc se snažíte být básníky

tím jste chladnější.

když bůh tvořil studenost

vy jste mu stáli modelem

 

 

 

 


20 názorů

Silene
30. 05. 2019
Dát tip

No, zadarmo ani kuře.

Poslyš, a proč si tedy nezaregistruješ svého posmáka a nenastajluješ si vlastní projekt, byl bys tam s určitostí sám a nerušen trapnými uživateli (dopíši mého typu, jak jinak).


Diplomacii umí, majitel. Nezjevně a přitom jasně mi napsal - Přitlač!


Silene
30. 05. 2019
Dát tip

Huš, na sám server nekušuj, natož na majitele. Sic ti váážně nic neprodá!


to silič: tip dobrej, ale všímejme si spíš děl s méně kritikami, jak nás tu někde vybízí sám majitel serveru:))). hezký ráno


Silene
30. 05. 2019
Dát tip

sssssssssss (jakože mlčím). Tip tam je.


Norsko: Děkuji za zprávu tyhle miluju nejvíc: všechno špatně, s ničím nesouhlasím, ale především ti to musím říct, protože mě závist tak strašně zžírá, až zapomenu, jak jsem se ještě nedávno vtíral a jak se podobnými komy usvědčuju. Bůh ti buď milostiv, budeš to potřebovat.


susu
29. 05. 2019
Dát tip

chodí jen jedno z mála müsli (to se mi líbilo nejvíc)


Norsko 1
29. 05. 2019
Dát tip

S tím blitím s tebou nesouhlasím. Vlastně v ničem s tebou nesouhlasím


atkij
28. 05. 2019
Dát tip
pokud si o nás někdo myslí, že jsme chytří zákonitě to přeci musí být chytrý člověk, ne? Ty jo, todlencto tak chytrý!!!:))

U nás v poho, ať i u Vás. Jistě oboustranný respekt k volnosti co psát.


píšem si, čo chcem,označím si to ako chcem a ak to jednému vleze pod kožu, tak je dobre, neviem ako u Vás ...

q: Čím víc křičíme, že neuznáváme vzory, o to víc i sami sobě zalháváme, že nějaký zrovna velmi. Velmi velmi, že? Nebo ne? Vždyť je to uplně jedno...:).


to q: Víš proč si q hraju na rebela? Protože moje nejhlubší podstata je vlastně striktně nudná, scholastická, s pevnym řádem a... a ty mě s těma tipama srát prostě nepřestaneš! Kdyby to tvý udělování/neudělování mělo aspoň nějakou strukturu, i kdyby nejpotomnější, tak se s tim nejspíš srovnám. Ale takhle?! Kdo, kdo ti sakra jde příkladem s timhle znejednoznačňovánim za všech okolností?

 

 

:)))

 


Pokud klepeš tyhle zprávy na mobil ve vlaku, dá se absence diakritiky trochu pochopit. Nicméně jsi literát věhlasného serveru Písmák Zdendo, možná bys už mělo trochu ze sebou něco udělat.


daddy
28. 05. 2019
Dát tip

:)


Dobrej sen dneska. Byl jsem mazlíčkem grupy slovanských žen. Žili jsme samozřejmě na Vyšehradě, ale byl už nějak industriální. Byli tam i jiní chlapi, ale... no, chlapi. Já jedinej byl nevykleštěnej. Měl jsem se chovat jako mazlíček, ale zvířátko jsem bylo spíš zlobivé. Místo ňuňání s princeznama jsem pořád ty bezvarláky napadal a dál jim to dělal ještě horší. Pak jsem utekl, ale chytli mě. Měl jsem pak stát nahý na hanbě, ale i tento trest mi byl prominut a – zase mazlit! Ó já nebohý! ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru