Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vysoko a hlboko

29. 05. 2019
2
7
1116
som dosť ubolená, to mi neprekáža milovať ... aby spev znel vysoko a hlboko ... nech sa srdce vznáša nad riekou, v ktorej klesám na dná ... moja bolesť bude pádna

7 názorů

Agáta, vďaka za nazretie dovnútra a medzi riadky ... odvážim sa tvrdiť, že to je mojou snahou

agáta5
30. 05. 2019
Dát tip

se zájmem jsem přečetla komentáře :)

od děvčete z lesa si vždycky odnáším něco pro sebe, asi jsme na podobný vlně... vyvolává ve mně vlastní asociace a to mi stačí


vďaka za toľko slov ...

ysslandia
29. 05. 2019
Dát tip

A v takýchto textoch má najviac mrzí fakt,že autor si dal viac práce s vysvetľovaním ako s textom.To je odo mňa všetko


ysslandia
29. 05. 2019
Dát tip

Neirituje ma to vobec,neoslovuje je ten správny výraz.Výklad som k basni nepotrebovala.skor som ta upozornila na fakt že výraz dná tam nesedí.Nikto ti nenaznačoval avantg.vyslovila som iba názor.že na mňa je tam pramálo póezie.Štyl a smer s týmto nemá nič.Je to prvoplánové diletantske a najmä nedotiahnuté. Za diakritiku sa ospr.som na tl.


očividne Ťa moje slová iritujú, Ysslandia, mrzí ma to,ale nepohne to so mnou ... v speve, znejúcom vysoko a hlboko, som naznačila spektrum, ktoré je potrebné pre lásku ku všetkému nemilovanému na tomto svete, bez očakávania spätnej väzby ... to je vyčerpávajúce , preto tie klesania ... básňou som naznačila, že sa dá milovať a padať naraz ... mám na mysli lásku v srdci, nie emóciu dvoch tiel ... je priam nevyhnutné zaujať ku všetkému navôkol akýsi postoj ... vytrvalá láska sa mení na pokoj, trpezlivost a toleranciu, aspoň tak sa to javí mne ... je to niečo, na čom treba pracovať celý život ... a možno ani niet inej cesty, kto to vie ... prepáč, zostávam naivná, nech si avantgardy a moderny a čo ja viem čo ešte vystrájajú, ako chcú ...

ysslandia
29. 05. 2019
Dát tip

onad riekou..klesám na dná ? / rieka, žena, ja- skôr by si tam mala použiť výraz na dno,/

to len úplne okrajovo, nakoľko evidentne ty naozaj píšeš skôr čisto "zo seba", bez nároku na nejakú poéziu, nehľadáš,skôr prezentuješ, reflektuješ takým  skoro "detským" výrazom. Nedá sa ti uprieť, že píšeš úprimne, ale pre mňa je to naozaj málo..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru