Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

alebo

30. 05. 2019
3
4
987
život je o samcosamičkovaní alebo o sladkom tajomne,v ktorého dosahu nám dávno pradávno vypršalo nájomné?

4 názory

sem-tam nie som si istá, preto nad tým dumám ... vďaka

Andělka1
30. 05. 2019
Dát tip

...jak normální....vše jak má být...hi..hi..nájomné vńevypršalo...Tebe zajísté ne.


dievča z lesa
30. 05. 2019
Dát tip chuan
nezabúdaj, že na tejto stránke plnej metafor aj dievča z lesa môže byť ... keď to poviem po lopate, možno som rozdvojená osobnosť, vo vnútri les, navonok plnohodnotný subjekt civilizačného chaosu. Ak sa na ceste zo strachu či nudy zaoberám ukrývaním a nabaľovaním čohokoľvek,len aby to menej bolelo, tak to potom bolí ako hrom. Preto hádam naivne zjednodušujem, skrátka mám ambíciu dostať sa do bodu S, stredu môjho ja a tam sa rozhodnem, do pekla či do raja ... v každom prípade rúbem drevo a prikladám hrnce pod deravú strechu, chytám myši a bojler sme už raz mali /mám štyroch dospelých potomkov\ rok a pol pokazený,ináč v pohode ...

Pokád máš v tom lese chatku, spíš u lesa, a v ní vodu s aspoň malym bojlerem, trvej si na svým, víc nepotřebuješ. Vždyť nás, zatoulanejch houbařů, chodí okolo tolik! Z pohodlí domova si vybírej, zdá se, že na to máš všechny předpoklady a... páky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru