Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

... aneb jak to tenkrát bylo

24. 04. 2002
5
1
2038
Autor
rainman

původně to mělo být drama, ale už od začátku se mi to nějak zvrhlo...

\"Tati, tatíííí, pojď si dát závod, kdo vyletí vejš! Pojď honem, mně začíná

bejt strašný horko!\"

\"...počkej, Ikárku...tatínek... si ještě dojde...na záchod......\"

 


1 názor

Marcela.K.
06. 03. 2010
Dát tip
:-) a co tohle? tudy cesta nevede?

Madlen
25. 08. 2004
Dát tip
Drama na slovo vzatý :o)

j_i_r_i_k
07. 12. 2003
Dát tip
No, kdyby Ikárek počkal, bylo by o mýtus míň... Nebo o tatínka...

Bady
16. 08. 2002
Dát tip
Neděláš ty náhodou do letadel?

ikarka
26. 05. 2002
Dát tip
:-)))))))....chjo..a je to venku..rainman to práskl..je po legendě:-)) ...líbí..*

zolli
25. 04. 2002
Dát tip
Já myslela, že měl problémy s podstatou, ale když to bylo tak...?!

Kastel
24. 04. 2002
Dát tip
Sakra - jsem z toho úplně vedle :o) - takže proto to dopadlo jak to dopadlo ?

papouch
24. 04. 2002
Dát tip
héé :-) Kdyby nepoužívali vosk, ale Chemoprén, tak by dopadlo líp :-)

rainman
24. 04. 2002
Dát tip
podle nejmenovaného, dobře informovaného zdroje měl prý Daidalos problémy s prostatou a chvíli mu to trvalo...

Kam se chodí na obloze na záchod? Za mráček?

Armand
24. 04. 2002
Dát tip
:)

Wopi
24. 04. 2002
Dát tip
drama jak dělo! *

Wopi
24. 04. 2002
Dát tip
Teda... s prostatou... to asi ne... já myslim, že šlo spíš o velkou stranu... tam je opodstatněno někam zalézt, pokud se totiž té menší týká, vzduchoplavci mívají ve zvyku se nijak neomezovat v letu... tak kdysi vzniklo pojmenování jednoho na jaře kvetoucího keře :o)

rainman
24. 04. 2002
Dát tip
Monty, při čůrání za letu ztrácí pilot kontrolu nad strojem, starý pán si ale příliš protáhl předletovou přípravu a to se jim tehdy nevyplatilo.

Wopi
24. 04. 2002
Dát tip
Stejně si myslím, že nemáš pravdu. Za svojí teorií zlatého deště si pevně stojím.

KikinaV
24. 04. 2002
Dát tip
:-))) a jako obvykle debata v kritikách je jako třešnička na dortu

Aki
24. 04. 2002
Dát tip
kdyby nebyli blbí, vzali by si s sebou padáky, vocasové... anebo si měl Daidalos párkrát prdnout do měchu a místo letadla by vynalezli vzducholoď... :o)

Jarodějka
24. 04. 2002
Dát tip
teda deštníčku, tohle je vážná věc ! ;o) Aki, kdoví jak to vůbec bylo, vždyť Ikaros je stejně značka autobusu, žádné letadlo :o)

Jarodějka
24. 04. 2002
Dát tip
nevím jestli to sem mohu dát.. IKARUS - Jaroslav Vrchlický Jak řítí se! - Pád velký jako vzlet! Kam směřoval, tam toužil básník mnohý, výš ku Olympu prahu, mezi bohy, leč křídla nestačila - spadl zpět. Ó kéž by aspoň, letě do nebes, jak já každičký básník kles tak měkkých, sladkých ňader na samet! takže to možná nebolelo :o) míň než Daidalův zánět prostaty ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru