Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

černí andělé

10. 06. 2019
17
7
544
Autor
agáta5

Nikdy jsem nebyl žádnej povaleč, makám od šestnácti jako barevnej, ale to se už dneska nesmí říkat. Bydlím ve svým a holky už jsou dávno pod čepcem, za chvíli budu dědek . Jedna je na Floridě, druhá v Německu. A víš, že hrály házenou – černý andělé. Až jsem o ně měl strach, jak lítaly vzduchem… ale pyšnej jsem byl, to zas jo… a pak je rozfoukal život do tramtárie. Doma jim bylo těsno, jako je teď mě.  Nájemníci nade mnou včera zkoušeli vodu a dneska mají mejdan,  asi slaví, že tu potopu přežili ve zdraví. Musím vymalovat a držet hubu, abych nebyl rasista.   
A kafe si dáš? Mám pravý turecký, pít se to moc nedá, ale lepší nemám. Možná trochu rumu bych tu vyšťoural, ale ty řídíš, tak sorry.  Já už dávno neřídím,  možná kdybych sehnal tank, tak bych možná… nebo nafukovací auto, že by se všichni ti magoři ode mě odráželi… 
Nechutná ti? Mě už taky moc ne, ale mám zase ideální váhu, žádný tuky. Kdo to kdy viděl – plný krámy a nic k žrádlu…
 

Tam na cestu kousek od domova
vylétli z polí dva úplně slibní
kousek nad zemí levitovali nad máky…

pro radost medvědům a srnám
malovali na pozadí náměsíčné víly v bikinách

a den byl opravdu jaksepatří


7 názorů

agáta5
11. 06. 2019
Dát tip

kočko, to jsem čekala, co taky od kočky čekat jinýho, žejo ?)))

phil,evžo, díky ... jj, škoda přeškoda

kví, chachááá, tebe sladit bych ráda viděla...


Super. Škoda, že se spousta věcí nesmí říkat. Ale doufám, že bude líp.

 


Philogyny
10. 06. 2019
Dát tip

Byl.  :)


Kočkodan
10. 06. 2019
Dát tip
Tvému dílku mohu vytknout jen jednu věc – existenci dvoudílných plavek... Na tom místě jsem tiše (zak)vílel. ;-)

agáta5
10. 06. 2019
Dát tip

úmysl se podařil :) život je skvělej, když se povznesem trošku :)))  díky


Gora
10. 06. 2019
Dát tip

Verše mi připadají "pohádkově romantické" a kontrastují s "černou" realitou... zajímavý počin:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru