Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Matka

17. 02. 2000
1
0
1568
Autor
Laďa

Zemřela matka, do hrobu dána ...

Nezlobte dětičky, nebo uvidíte maličkou svatozář nad hlavou matičky, kterou jste zabili v podvečer u stolu. Namaluj mrtvolu, jak asi vypadá? Všichni se chtějí smát a je tu veselo.
Prokletí
21. 11. 2000
Dát tip
ty verše nejsou blbý ... že zdravím králíčkové ... já taky verše zaúpomínám .. proto mám VŽDYCKY s sebou tužku a papír m.

Laďa
20. 11. 2000
Dát tip
Pamatuju si přesně, jak to vzniklo. Kydala jsem králíčkům hnuj a začala v tý zimě veršovat. Vždycky všechno zapomenu, když nemam tužku, ale tohle jsou tak blbý verše, že jsem přidávala další a další a zapamatovala si to.

Prokletí
17. 11. 2000
Dát tip
*Matka: těch prvních šest řádků je opravdu precizních ... dávám si tohle dílko do svých nejoblíbenějších na Písmáčkovi, smím? (z toho logicky vyplývá i tipík) m.

Prokletí
11. 05. 2000
Dát tip
jo! seš fakt dobrá m.

Merle
18. 02. 2000
Dát tip
Na konec bych napsal a hned je veselo, ale je to fakt drsný...

polyhistor
17. 02. 2000
Dát tip
Trošinku brutální na můj vkus, ale když to vezmu z jiného pohledu je to velice originální

sidi
17. 02. 2000
Dát tip
Laďo, tohle je tvoje parketa tý se drž. Sekáček na maso ti do ruky padne líp než povijan.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru