Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O zlaté rybce a třech poutnících

24. 04. 2002
14
0
2883
Autor
Radost

Tři muži našli na pláži zlatou rybku, jak se bezmocně plácá na písku a němě lape po dechu. Ten, který se nejvíc usmíval, rybku vzal a hodil ji zpět do vln oceánu. Zachráněná se vynořila a zvolala: \"Moji zachránci! Za to, že jste mi prokázali milosrdenství, se vám odměním. Splním vám tři přání.\"

\"Já jsem čaroděj. Sám si svá přání vyplním.\"

\"Já jsem mystik. Má přání jsou již dávno vyplněna...

A ten třetí? On je osvícený. Takhle se směje pořád... a tančí...\"


Milly
07. 10. 2006
Dát tip
Hurá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -t- k :-)))

Milly
07. 10. 2006
Dát tip
Hurá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -t- k :-)))

Damik
09. 07. 2002
Dát tip
Co všechno se skrývá ve třech řádcích?! Zbývá jen závidět. *tip*

Narvah
04. 06. 2002
Dát tip
Pěkné. *

Armand
22. 05. 2002
Dát tip
No jasně :))... co máš ale přesně na mysli? :)) Toreador pořád jen tančí, jinak by ho býci semleli - zabili :)

Seregil
26. 04. 2002
Dát tip
Ano mám radost. Z témata klasického udělána kapka pro radost...*)

roštěnka
25. 04. 2002
Dát tip
Ten začátek mi připomněl jed vtip nejdřív jsem si říkala, že se to sem nehodí, ale nemůžu si pomoct. ... Dejme tomu, že na druhé straně zeměkoule žil ještě čtvrtý muž (jak ho nazvete nechám na vás). A ten potom taky jednoho dne vylovil zlatou rybku. Ale zdála se mu nějaké malá a nanicovatá, tak ji zase hodil zpátky. Rybka, jak už to měla naučené mu děkuje a slibuje tři při přání. Muž nereaguje. Tak rybka víc vystrčí hlavičku a říká: „Děkuji ti za záchranu, teď ti splním 3 přání.“ Muž jen ohrne nos a zase nereaguje. Rybka vyskočí zvody a křičí: „Děkuji. Máš tři přání.“ Muž jen zavrčí: “Neser...“. Milá rybka odpluje a po třech dnech praskne.

Radost
25. 04. 2002
Dát tip
ano, toho muže znám... a na světě není jen jeden :-((( chudák rybka...

Wopi
24. 04. 2002
Dát tip
:o)*

Armand
24. 04. 2002
Dát tip
:))***** ! tančí :)

gd
24. 04. 2002
Dát tip
*

traktorysta
24. 04. 2002
Dát tip
vysmaty je spravne slovo

Cirilla
24. 04. 2002
Dát tip
a týýý jo. Tak to se mé fialové dušičce líbilo* šup s tím do oblýbených

Cirilla
24. 04. 2002
Dát tip
oblíbených:o))) já trdlo

Wiki
24. 04. 2002
Dát tip
no vidíš, k čemu zlatá rybka ?? :-))*

Helča
24. 04. 2002
Dát tip
Tany tanyni :)

Danny
24. 04. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru