Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž v poezii "2019/II" - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ

01. 07. 2019
2
115
7940
Autor
Báseň_roku

 

Soutěž v poezii "2019/II" - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ

 

Dle hodnocení čtenářů se básně nominované za 2. čtvrtlení roku 2019 umístily v následujícím pořadí:

....1. Křtiny autora Gora . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 13 tipů
..2-3. světlo autora atkij . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 7 tipů
..2-3. ODE DNA autora SantiE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 7 tipů

..4-7. Večer na horním toku Otavy autora zirkonia-leona . . . . . . . . . 4 tipy
..4-7. Na dobré ráno autora Nami 99 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 tipy
..4-7. Příště trochu myslet! autora Kočkodan . . . . . . . . . . . . . .. 4 tipy

.4-7. Letní memento, aneb Moderní žena na přechodu autora Muamarek . . . .4 tipy


.8-11. Padaly hvězdy autora supizmus . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 3 tipy
.8-11. Akrostich autora Diana . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 tipy
.8-11. Singl autora Radovan Jiří Voříšek . . . . . . . . . . . . . . . .. 3 tipy
.8-11. Jaro 2019 autora Yan73 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 tipy

12-15. Psalterista autora Alegna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 2 tipy
12-15. Zrůžovělá autora kalip . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 tipy
12-15. Pozdní sběr krásného starého listí autora K3 . . . . . . . . . . . 2 tipy
12-15. Pro tebe autora lapezka . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . 2 tipy

HLASOVÁNÍ SKONČILO, NEPŘIDÁVEJTE JIŽ PROSÍM TIPY!

Gratulujeme vítězi!
Děkujeme všem aktivně se zúčastnivším. Jmenovitě: a2a2a, agáta5, Alegna, atkij, bixley, Gogin, kalip, K3, Kočkodan, Muamarek, Nami99, SantiE, Štírka, qíčala, Umbratica, ysslandia, Zdenda, zirkonia-leona a "tichým" tipům.  

Svoji báseň si teď každý může vystavit na své autorské stránce.
Zde pod nickem Báseň_roku zůstane uchována jako "snímek cílové kamery"
včetně komentářů a tipů na věčné časy (nebo aspoň do konce Písmáku)
a taky pro případné celoroční kolo soutěže.

 


115 názorů

no jo, no... k tomu se nedá říci víc než že kdo chce psa bít atd... díky za rady, terapeute...


Jo a teď jsem četl část té spousty úvah o vítězce soutěže - v jedné osobě s organizátorkou ...

Nečetl jsem to všechno, protože na iracionální dedukce si nevyhrazuju moc času.

Závěrečná rada psychoterapeuta, zdarma:

Děcka (jak říkáme v Brně bez ohledu na věk), nebuďte děcka.

 


Gora
31. 07. 2019
Dát tip

Díky moc, Radovane!

 


pěknej počin, pěkný básně

gratulace zlatu, stříbru, bronzu i dalším


Gora
17. 07. 2019
Dát tip

Děkuji vám za připomínky, soutěž tohoto typu pořádám poprvé, zatím jen menší, neanonymní na Poetovi.cz.

Kdo se zúčastnil podobně koncipovaných soutěží na PP, tomu se nezdá zvláštní dát v rámci "blafování" tip  i sám sobě, ale zde to tak "běžně" nevyznělo, protože komentovanost druhého kola byla méně obsáhlá. Na PP se zapojovala většina uživatelů a pod dílky byly velmi obsáhlé komentáře a dohadů o možném autorovi, takže když by někdo dal tip všem, jen ne sobě, vše by bylo zřejmé:-) Hojné účasti v několik let trvajících anonymních soutěžích prózy a poezii prostřednictvím jednoho dobrovolníka měly na PP velkou sledovanost a účast možná i díky cenám, které se udělovaly za první tři místa v každé kategorii.Byl to např. víkendový pobyt na penzionu jedné uživatelky PP a také knižní poukazy či přímo knihy, které poskytovali dobrovolní sponzoři - také z řad autorů...

Atkij a možná ještě někteří jiní autoři, kteří si přidělili tip, jednali naprosto ve shodě s pravidly soutěže BR.

K tomu, zda se budu také já zúčastňovat, ještě nedokážu nic napsat, pořád jsem přesvědčena, že má příp. účast nemůže nijak ovlivnit průběh soutěže, a to, že jsem náhodou vyhrála, přece není argument proti další účasti. Na základě vašich podnětů se pokusím upravit podmínky tak, aby byly spravedlivé a srozumitelné všem. V září bude vyhlášeno třetí kolo, kde se dočtete vše podstatné pro průběh soutěže.

Kočkodane, díky za vtipnou gratulaci!

 


Kočkodan
17. 07. 2019
Dát tip
Gratuluji bedňáckému trojlístku k husarskému kousku – porážce mého dílka. ;-)

Yan73
16. 07. 2019
Dát tip

Všemu rozumím:) Ahoj Y.


Yan73
16. 07. 2019
Dát tip

Pochopil jsem to, jak jsem uvedl, přičemž připomínku  jsem směřoval s ohledem na příští kola, aby nevznikaly nepřesnosti.

Ahoj Y.

 


Yan73
15. 07. 2019
Dát tip

Gratuluji vítězům.

Mám jen připomínku k tématu publikovaných básní. Gora výzvala k publikaci::

"dosud nepublikované básně v libovolné poetické formě na libovolný námět  /pro druhé období ze čtyř/

z čehož podle mně vyplývá, že obsahem básně měl být jakýkoli námět ve vztahu k jaru.

Ahoj Y.

 


atkij
11. 07. 2019
Dát tip
Ještě se vracím. Nedâ mi to...Máte pravdu. Některé věci prostě člověk /i já/ občas nedomyslí. A ani nemám sílu dokazovat, že jsem ve své podstatě přejícná převážně ke všem ostatním a zde jsem si troufla lobovat i za sebe, abych zmátla. Ale masové komentovâní se nekonalo. V prvním kole bylo určitě živěji. Byla bych moc ráda, aby Gora součty upravila a tip mi ubrala. Ani jsem nesledovala, jak postupují druzí. A teď, jak zde můj přístup vyznívá, mi nedělá opravdu dobře. Možná by se mohlo klasicky bodovat, udělit bod/body v komentu. A vlastňáky pak odečíst. Ale i tak je jasné, že hodnocení je tak subjektivní věc. A záleží na složení hodnotilelů a jejich poetických preferencích. Dále to vzájemné hodnocení může být každopádně rozpačitější, než když několik nesoutěžících/porota/ - více nezaujatě oboduje/ohodnotí anonymní díla. Mějte se hezky poeticky i prachobyčejně fajn:)

Entropie: dát tip vlastní mu dílu, které je anonymně vyvěšeno v rámci soutěže, není technicky žádný problém.

Dala by se pochopit omluva, že k "tipnutí" došlo omylem, to se někdy stane, že se chci podívat, kdo dal dílu tip a kliknu na vedlejší tlačítko. Pokud ale dávám tip vlastnímu dílu v rámci povoleného "blafování", přičemž počet tipů rozhoduje o umístění, tak je něco v pravidlech špatně. Jasně, je to jen hra, nemusíme si z toho dělat těžkou hlavu...


Entropia
11. 07. 2019
Dát tip

Hajine, věřím, že Gora je natolik velkorysá, že se nenahněvá. Pokud dokážeš odpouštět banální lidské chyby, všimneš si toho taky.


Entropia
11. 07. 2019
Dát tip

Yss, když se řekne blafování, automaticky mě napadne, že jakmile bude tento účel (zmást čtenáře) splněn, nebude mít blafovací tip už žádnou jinou funkci, tedy už vůbec ne hodnotící. 

Goro, chápu to jako oživení soutěžě, ovšem poněkud nedomyšlené.


ysslandia
11. 07. 2019
Dát tip

Pretože väčšina ľudí si možno ani neuvedomila, že atkij si dala vlastný tip / konkrétne ja nemám vo zvyku sledovať kto dal dielu tip /- na druhej strane v štatúte bolo uvedené, že autor môže tipovať vlastný text, v rámci blafáku- o tom, že tento vlastný tip sa nebude započítavať nebolo nikde ani zmienky- takže v tomto vidím istú nedôslednosť, nepremyslenosť zo strany organizátora,  / prehliadnutie slabiny a rizika vl.tipu.. /

takže práve toto bude treba ošetriť, aby sa v budúcnosti zbytočne nevŕbili prešľapy--


Entropia
11. 07. 2019
Dát tip

Dát si vlastní tip snad není na tomto serveru technicky možné, schválně to vyzkouším:)

Jenže on ten vlastní tip započítán je, správně by se měly dvě autorky dělit o třetí místo, tak proč to řešit až v příští soutěži? No co, chybička se vloudí, ale divím se, že nikdo nic nenamítá


ysslandia
11. 07. 2019
Dát tip

Vlastný tip,v rámci blafovania by som vedela nejako akceptovať za podmienok, že by nebol započítaný do konečného súčtu tipov a neovplyvňoval by tak poradie. V tomto prípade by som problém nevidela, a dúfam, že organizátorka súťaže sa nad týmti faktom možno zamyslí a urobí opatrenia v ďalšom súťažnom kole.

Celkovo však / reagujem na K3- konkrétne dal som tip vlastnej poviedke... / mi príde výslovne neakceptovateľné prijať fakt, že sa niekto zníži k tipovaniu vlaszného textu. jednoducho, na toto treba mať fakt už silný žalúdok. čo ti dá vlastný tip ? Urobí tip text lepším ? Určite nie. Neviem, ale podľa mňa, už len to, že autor je s textom maximálne spokojný, je iste lepšie odmena, ako odmeniť sa vlastným tipom. Pre mňa osobne by to bolo dosť ponižujúce. 


K3
11. 07. 2019
Dát tip

Entropia: to myslím naprosto vážně. Na co by potom byla pravidla? Já jsem si sám dovolil dát k povídce tip a sklidil jsem bouři. Proč? Taky jsem navrhoval změnit pravidla a buď, aby si autor přidal tip povinně, nebo naopak sám sebe nesměl tipovat:). Nevím proč by se pravidla nemohla změnit k lepšímu.


Entropia
10. 07. 2019
Dát tip

K3, to je míněno ironicky? V tom případě by si měl dát tip každý ze soutěžících, nezkreslovalo by to výsledné pořadí vítězů. Původně jsem si myslela, že ty "blafovací" sebetipy se nebudou do závěrečného hodnocení započítávat.


K3
10. 07. 2019
Dát tip

To, že někdo udělil tip sám sobě, svému dílu, tomu to nelze zazlívat. Je to zcela v souladu a není na tom nic nemorálního. Naopak, hájit své dílo, jsem li přesvědčen, že si ocenění zaslouží, by měl každý. To už bychom popírali samotný smysl pravidel. I politik může dát sám sobě hlas. A proč by také nemohl?


agáta5
09. 07. 2019
Dát tip

haijine, to byla sranda, ale je mi jasné, že s humorem to je u tebe horší... chápu tě, ale napsat tolik komentářů kvůli jednomu přehmatu... njn, každý to máme jinde nejspíš

 


Alegna
09. 07. 2019
Dát tip

Nejdřív bych znovu chtěla poděkovat Goře za organizování této soutěže a za všechu tu práci okolo.

Musím se přiznat, že jsem zřejmě nedostatečně četla při vyhlášení začátku druhého soutěžního kola a zřejmě jsem měla z prvního zafixované, že Gora se nezúčastní, takže mě při vyhlašování výsledků její účast překvapila.

Z principu s Alešem souhlasím, ale to, že bych to neudělala já, je moje věc, nesoudím a neodsuzuju, je na Goře, jak to cítí.....


agáta5
09. 07. 2019
Dát tip

mě osobně gora nevadí, ať si vkládá - je to anonymní a neovlivňuje tady nic. naopak, táhne tuhle soutěž sama, hlídá termíny atd.... a  že se umístila jako první v tomhle kole je jasný... ostatní básně byly horší

 

haijine, že se na to raz dva už  - že by gora informovala svoje fanoušky ve vzkazech? určitě, tobě naschvál a já jí za to tleskám, protože takový hnidopichy jako seš ty, to se fakt jen tak nevidí


Všem, kteří se zúčastnili diskuse:

- fakt, že se i já vložím báseň do druhého kola, byl v propozicích - II. výzvě k účasti - napsán hned  zpočátku výzvy  a nepřipadá mi nic divného na tom, že jsem změnila rozhodnutí z prvního kola. Byl mezi nimi odstup téměř tří měsíců...

V prvním se soutěž setkala zejména z haijínovy strany s tak ohnivým "zájmem", že další "šok" v podobě mé účasti by již asi nevydýchal...kdo by zde pak hlídal každý můj krok? Na mé sdělení, že jsem změnila pravidla, nikdo v té době nereagoval negativně ani pozitivně v komentování či výzvě ani v hlasování. Jiné soutěže, Entropie, jsem se nemohla zúčastnit, protože naposledy proběhla myslím Krychle - té jsem se samozřejmě účastnila, a pak již žádná, aspoň na Písmáku ne.

- jak říká jeden "mistr bonmotů" - jen hlupák nikdy nemění názor, tak jsem po zkonzultování s několika přáteli zde došla k závěru, že se snad "nezboří svět", když se zúčastním soutěže, kde /zatím/ jedinou hodnotnou cenou celoročního kola je radost a  Agáty " keramická hlava"/díky moc/. Pokud to někomu skutečně vadí, tak je mi to líto, ale nebudu pravidla měnit každé kolo, nikomu přece nebylo jejich změnou ublíženo.

Netipuji ostatní ani sebe sama, i když je to povoleno.K vítězství mi poblahopřál Lakrov, můj vzácně trpělivý a ochotný spolupracovník a "tvůrce" textů k soutěžím. Takže sama jsem si také negratulovala:-)

- invektivám h. m.j.také ohledně mého "fanklubu", ktorý vedel atd. se musím zasmát - nevěděl! 

-- pokud jsem neodpověděla dostatečně, napravím to příště, jsem teď pryč.

Na další komentáře v nejbližších dnech nemohu reagovat z výše uvedeného důvodu.

všem přeji pěkné léto a pokud budete mít možnost, náladu, čas a chuť do třetího kola - tak i mnoho inspirace. Těm, kdo nesli svoji kůži na trh ve dvou kolech soutěže, upřímně děkuji!

 


atkij
08. 07. 2019
Dát tip
Omlouvám se všem, které jsem svým jednáním pobouřila,znechutila (byť v rámci možných pravidel). Klidně si můj tip odmyslete:) Nemám s tím problém. Brala jsem to víc jako legraci. Byla to zřejmě chyba. Příště si dám bacha, do čeho se to pouštím:) Doufám, že nebudu muset před další kárnou komisi. Mějte se fajnově.

Koncept anonymnosti se dá pochopit. Omezuje vliv fanklubů, které se vytvořily kolem jednotlivých autorů. Odosobňuje dílo, aby hodnocení bylo objektivnější.


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

 A.- Pokud je ale hodnocení závislé na počtu tipů, připadá mi divné tipovat vlastní dílo.  S týmto súhlasím .


jojo, blafování bylo povolené. Pokud je ale hodnocení závislé na počtu tipů, připadá mi divné tipovat vlastní dílo. 


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

h : a ja že prečo prvé dna dni, texty neboli skoro komentované / ak nepočítam seba, a potom ešte niekto-vypadlo / A už to viem ! Prvé dva dni fanúšikovia Gory pátrali, sondovali, vysielali signály, aby zistili, ktorý text je jej... Beťári jedny !


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

na vysvetlenie_ atkij dala tip sama sebe 

/ bolo to v pravidlách /

 Autoři mohou tipovat i svá dílka / v rámci "blafování"  také komentovat/.


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

Gora tieto diela dostáva e-mailom,  a myslim, že sa dá povedať, že s nickom autora, že v kontexte serveru Gora vie, kto je autorom, ktorého textu.

* ako to ovplyvní kvalitu jej textu ? Nijako.

Sama sa na úplnom začiatku súťaže verejne zaviazala sa nezúčastniť.

To bolo v 1.kole. V druhom kole bolo zasa všetko od začiatku, aj štatút, aj  súťažiaci, ktorí sa neúčastnili 1.kola- v druhom sa šlo od čistej čiary, aj s novým "oddobrením ".

Videl som ako sa Gora na začiatku "bije do pŕs". atd

K tomu sa vyjadrovať už nebudem, každý máme iný uhol pohľadu, prípadne ti možno vadia veci, ktoré nie sú podľa tvojho modulu, to beriem,- ale  vzápatí posudzovať či je Gora nadšená alebo nie, riešiť jej emócie, je pre mňa strata času.

 

Prečo by mala vzdať sa prvenstva ? Veď súťažila anonymne ako ostatní. Neviem, či by sme podobné "sprostosti " riešili, ak by skončila posledná. Mňa nejako súťaž absolútne neirituje, neoslovuje, čo je aj dôvod mojej neúčasti a riešiť umiestnenie súťažiacich,-najmä ak sa opäť vrátim k "celosvetovému " rozsahu súťaže, ma naozaj nebaví.Možno by som to aspoň vnútorne prehodnocovala, ak by ten podnet vyšiel od samotných účastníkov- ak by to ony osobne pociťovali ako krivdu....zo strany nás nezúčastnených to vyznieva príliš konšpiračne. Odo mňa fakt všetko,


vyhrát měla atkij, která dala tip sama sobě? Hmm...


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

Ale tak "každá " súťaž má svoj cieľ,. či je splnený, respektíve do akej miery naplnil očakávania, je už druhá vec, vždy sa tieto súťaže dajú odignorovať, respektíve vyvolajú práve na druhej strane otázky, ktoré tu riešime dnes. Uzavriem to asi tým, že v účasti  Gory problém fakt nevidím, svoje postrehy a vlastne nejaké gro,som tuná prezentovala už skôr, / v komentoch / takže z mojej strany naozaj všetko. Dík za odpoveď-


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

Áno ? Tak v čom ty vidíš teda zmysel, alebo iniciatívu Gory realizovať vôbec nejakú súťaž ? Zaujíma ma to.


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

h/ samozrejme, že ironicky. Prínos súťaže, respektíve cieľ súťaže by som chápala ako oživenie aktivity, oživenie stojatých vôd písmaka, snaha organizátorky spestriť každodennú rutinu. Nevidím v tom naozaj nejaký väčší zámer, a najmä dosah, takže z toho pohľadu mi to prišlo naozaj dosť malicherné riešiť...


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

možno viac k tomu povie Gora,- lebo evidetne o zmene textu nemám ani šajn- ok,-


Entropia
08. 07. 2019
Dát tip

Jestli je to tak, v tom případě se omlouvám, to mi uniklo.


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

En, toto som asi nepostrehla ja,- Gora predsa súťažila hneď od začiatku 2.kola- takisto ako ďalší súťažiaci, ktorí absentovali v 1.kole...

Zmenu textu som neregistrovala cez súťaž vôbec, takže neviem teda, kde bola tá pôvodná verzia-


Entropia
08. 07. 2019
Dát tip

Myslím, že na poznámce Aleše Nováka není nic hnidopišského. Pravidla hry by se neměla měnit v průběhu hry. 

Goro, mně se původní verze tvé básně hodně líbila, ale ta změna přišla v průbehu už značně rozjeté akce. Mohla ses přece účastnit v jiné soutěži.


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

h- len pre upresnenie, po prvom kole, keď tie dojmy boli dosť rozporuplné, som sama naznačila Gore, respektíve jej dala myšlienku, prečo sa nezúčastňuje aj ona. Osobne myslím, že účasť Gory v tejto súťaži bude mať naozaj veľký dopad na českú literárnu scénu a na jej ďalší vývoj, ale  čo už..Na druhej strane, podľa mńa je dobre, že išla do pozície účastníka, aspoň si mohla na vlastnej koži vyskúšať úskalia, prípadne klady tejto súťaže...

a- prešla som ešte počas súťaže všetky príspevky, nemyslím, respektíve som nepostrehla, aby text nejako obzvlásť nekorešpondoval s tou "štandartnou " zónou Gory, aby vykazoval nejaké silné známky "umelosti" v rámci rukopisu, takže určite to neberiem z toho pohľadu. Mňa by celkovo iba zaujímalo, ak by skončila posledná, či by niekto takto prehodnocoval jej účasť...

osobne si naozaj myslím, že pozícia účastníka súťaže, jej bude možno nápomocná pri organizovaní ďalších kôl. Osobne mi je naozaj jedno, či riešim ako organizátorku Goru, alebo by som riešila trebárs teba, mňa- pokiaľ to nie je nejaká súťaž vyhlasená MK.,a literárnymi platformami, s fondom, s možnosťou publikácie, tak mi to naozaj príde malicherné- vo všeobecnosti.


Silene
08. 07. 2019
Dát tip

Aleši, dtto co yss a Marek; z mého pohledu, v současnosti má Irča prostě smůlu, že co si neudělá, to nemá, tj. nejsou tu žádné masivní erupce soutěžních aktivit, aby se mohla účastnit všude jinde, jen tedy u sebe striktně ne, takže tento únosný kompromis - snad možná jen udělat editaci v prvotních pravidlech, že od tehdy a tehdy se organizátor zúčastňuje, komentuje, ale nehodnotí, aby to nebudilo další překvapení.

Osobně nejsem například ochotna převzít tu otročinu se vkládáním za ni atp. 

Ostatně stačilo by si přece založit alternick/y a přihlašovat své dílo/a přes ně/j - vlk by se nažral, koza zůstala celá a zelí ani nevim. Rovná se, jde jen o kosmetické uvědomení si, že je to banalita.

Jen zasílám svůj názor, že ses ptal :).


Muamarek
08. 07. 2019
Dát tip

Aleši - tohle je snad olympiáda, mistrovství světa, volby našich poslanců - nebo mi něco uniká?

 

 Je to soutěž pro radost, kde nikdo nezíská ani zlaté tele, ani vilu, ani miliony - možná jenom chvilek poezie :-)))

 

 Nevidím jediný důvod, proč by se Gora nemohla anynonymně zapojit do vlastní soutěže. Že vidí ostatní příspěvky? No a co? Já i kdybych ostatní díla viděl, stejně napíšu, co napíšu, i když je nevidím. Na volné téma něco napiš a zapoj se. To je lepší, než hledat hnidy tam, kde jde o šíření dobré nálady a podpory psaní.

 

 Já Goře vítězství upřímně přeji. A klidně ať se příště zapojí zase.

 Neřeknu, kdyby ovlivňovala tipování - ale nic takového se, pokud vím, nestalo. Pak tedy není důvod, aby jí někdo kazil požitek z dobrého díla...

 

 Hezký den všem :-)))

 

 Marek


konkurenční výhoda spočívá třeba v tom, že zná všechny soutěžní texty, nikdo jiný je nezná. Tomu může přizpůsobit svůj soutěžní text.

Proti Goře osobně nemám vůbec nic, ale tohle mi připadá z principu nevhodné.


ysslandia
08. 07. 2019
Dát tip

aleš, a prečo to vidíš ako nejaký problém ? nevykráda predsa texty účastníkov, publikujem svoj text, takže ja osobne naozaj nevidím žiaden dôvod, prečo by sa mala držať nejakou v úzadí- najmä ak sme na celosvetovej súťaží / možno by som chápala nejaký náznak nesúhlasu v rámci bodovania- ok, má predstavu o autorovi textu, ale na druhej strane.- je tu iks ďalších komentujúcich. Osobne v účasti Gory nevidím naozaj žiaden problém.


soutěž jsem pro nedostatek času nesledoval, až teď vidím výsledky, a překvapuje mě, že nikomu nevadí, když hlavní organizátorka soutěží.  Nebo vadí a mlčky to přecházíte? Pak se nedivte, že Babišovi u voličů prochází konflikt zájmů...

 


Gora
03. 07. 2019
Dát tip

Ano, je zcela jistě v obraze. Poslala jsem mu s dovolením avi, když je zde o něm řeč.


Alegna
03. 07. 2019
Dát tip

doufám, že se nemýlím, samozřejmě, Zdenda zná pravdu, ale já vnímám jeho komentáře jako velmi fundované vyjádření jádra pudla                     v  odlehčeném tónu :-)


Gora
03. 07. 2019
Dát tip

Al, díky i za tvůj příspěvek, jehož gró činí Zdendovy komentáře. Možná to tak vnímám jen já, nevím:-) - mám za to, že nejsou míněny zcela vážně, ale to by musel ozřejmit jejich autor, jak to myslel...nějaké to zrnko, jak vidět, si může vyzobnout každý:-)

Já jsem ráda, že se k textům vyjadřuje, je mi to milejší než přehlížení.


Gora
03. 07. 2019
Dát tip

Yss: moc děkuji, kupodivu se nikdo nehněval, že taky soutěžím, i když jsem v prvním kole tvrdila opak - byla jsem tehdy doslova ochromena z některých negativních reakcí na soutěž, že jsem se jako autorka raději držela v koutku:-)

Díky tvé radě mi taky pak přišlo legrační a nesmyslné nejít do toho, proč  stát opodál, když jsem soutěživý typ? Tipy však dávat ani do budoucna nebudu, jedině, pokud si někdo dílko vystaví ex post.

Kvalita je samozřejmě určena kvalitou autorů, kteří se zúčastňují. V soutěži je však místo pro každého, i slabší autor se rád zúčastní - možná mu samému komentáře napoví, jak v tvorbě dál.

K tomu zveřejnění v jeden den - asi není nejšťastnější, ale trvalo by třeba týden postupně texty zveřejnit, a zas tolik času vyhrát si s postupným publikováním nemám ani já, a hodnocení by se pak protáhlo např. na celý měsíc - a já průběžně sleduji vše kolem toho, byly by to "zátěž" na dlouho... k tomu ještě vše kolem Prózy měsíce, nyní bixley přidala Tématické dny, je toho celkem dost. K tomuto se trefně vyjádřila Silene.

Díky za tvůj zájem. 

P.S. bereme i příspěvky ze Slovenska, a pokud by vás, Slováků, bylo v soutěži víc, soutěž by získala další rozměr.


Silene
03. 07. 2019
Dát tip

Je to prostě k uvážení a ve vývoji. Minule byl hodnotící čas měsíc, tentokrát týden. To víš, jsem zvyklá vidět, kde se to může zahltit v případě soupající účasti atp. 


ysslandia
03. 07. 2019
Dát tip

nevidela by som v tom problém, deadline je predsa konečný pre všetkých, príspevky sú to dostatočný čas k dispozícii, takže nevidím nejaký s priebežným radením- v konečnom dôsledku je to aj tak vec organizátora, ako zariadi, tak má-


Silene
03. 07. 2019
Dát tip

Osobne ma napríklad vždy najprv odradí kvantum súťažných príspevkov vysypaných na pľac v jednom dni...

yss, dtto, ale zase beru v potaz to právo na jednotnou startovací časovou lajnu, pořešitelné to je uvědomělým příchodem čtenáře/komentujícího přes příspěvek v Událostech, kde je soutěžní kolo vyhlášeno. Čtenář si tak může sám dávkovat své denní penzum.

 


Alegna
03. 07. 2019
Dát tip

Ktomě všeho, co soutěž přinesla bych se  ještě chtěla podělit

Padaly hvězdy autora supizmus

komentář ZdendyJe to krásné... ty nenahmatatelné lodní cesty... a stejně tak nenahmatatelné cesty lidských životů... text svou stavbou popírá očekávaný vztah příčiny a následku... odhaluje kauzalitu jako blud... snímá Májinu roušku z tváře světa nechává čtenáře nahlédnout přímo samotnou podstatu všeho bytí.

musím přiznat, že  komentář nejen vystihl dokonale můj pocit z veršů, ale úplně mě dostal

K mýmu Psalteristovi jen snad, že slova přišla zhůry, na zemi jsem je upravila a byla někým či čímsi nasměrovaná na vyhledávač původně na žaltářníka, verše měly pobavit a vést k odhalení, které Zdenda uhádl, ale moc se mi to nepovedlo, přesto mě moc potěšil komentář yss


ysslandia
03. 07. 2019
Dát tip

Pár milých slov odo mňa:

na začiatku musím oddobriť účasť organizátorky v súťaži, osobne naozaj nevidím dôvod, prečo by si sa dobrovoľne mala stajlovať do úlohy pozorovateľa, keďže evidetne súťaže máš rada. To, že poznáš mená účastníkov súťaže predsa nijako nesúvisí s tým, že publikuješ svoj text, nie si v úlohe jediného porotcu, vždy sa nájdu mrchy ako ja, ktorí si tam prídu uvoniť emócie-takže osobne som iba rada, že si prekročila nejaké vnútorné "hranice."  

Po ďalšie- možno by do budúcna bolo vhodné porozmýšľať nad pridávaním počtu súťažných príspevkov. Jeden denne, prípadne dva,.- za týždeň by to bolo vybalené. čitatelia by mali viac priestoru k vyzobávaniu textu. Osobne ma napríklad vždy najprv odradí kvantum súťažných príspevkov vysypaných na pľac v jednom dni, pričom už mám nejako v sebe potvrdené, že tieto texty sa v takomto množstve nedajú nejako príliš vstrebať / myslím bez toho kvázi hlbšieho ponoru. "

Hlavný prínos v súťaže vidím možno  v aktivite, v malom rozcuchaní stojatých vôd a samozrejme v anonymnej úprave. Meno autora by malo byť posledným razítkom na "uznanie " kvality. Takže už teraz možno dopredu viem, že anonymné texty po odhalení a zaradení na osobný "profil " budú mať určite viac tipov ako v tej anonymnej časti. žeby sa niektorým tak rýchlo zmenil vkus ?

ďalej čo som postrehla, práve možno anonymita dáva priestor vyskúšať iné polohy, viac experimentovať, pohnúť sa z vybehaných cestičiek- možno je v tom snaha zmiasť čitateľa, možno práve uvedomenie si, že v tejto celosvetovej súťaži prvé miesto nie sú maledivy- každopádne, túto malú modidikáciu som v textoch postrehla, a z môjho pohľadu je vítaná.

Ku kvalite textov som sa vyjadrovala pri jednotlivých príspevkoch, za seba teda nemôžem povedať, ťe by mato výslovne ohúrilo, aj keď tematická voľnosť určite zvýšila status, v porovnaní s prechádzajúcim kolom, a celková kvalita je iba odrazom asi každodennej kvality denných príspevkov.

Asi všetko. 


Silene
03. 07. 2019
Dát tip

atkijko,

maličko jsem tě v té básni zacítila, ale jak už jsem psala Ag jinde, nebyla jsem vlivem veder s to se tentokrát se svými zaručenými komentátorskými botami zapojit, všechno mi splývalo, jediné, nač jsem myslela, byla nefalšovaná závist, že yss a náš Princ Drsoň Zdenda určitě disponují mentální klimatizační jednotkou! 

Na důkaz nehynoucího vděku poznání jsem pak sestrojila tuto svou větu s tradičně příšernou syntaxí.

.......

edit. vždycky překlep


agáta5
02. 07. 2019
Dát tip

jj, chtěla jsem si tu ódu vyvěsit na lednici :)  takhle mi ještě nikdo


Gora
02. 07. 2019
Dát tip

Tak díky... jak víš, hlava měla u Květoně velký úspěch:-)


agáta5
02. 07. 2019
Dát tip

jednou za rok to přežiju...


Gora
02. 07. 2019
Dát tip

To je senzační, tak trochu jsem počítala s cenou od tebe za nej - báseň za první místo + další dvě zřejmě v knižní formě...jen kdyby to poštovné nestálo tolik!


agáta5
02. 07. 2019
Dát tip

teď dělám takový docela zajímavý věci... tak bych mohla zase dělat sponzora, hlava se chytla u povídek :))


Gora
02. 07. 2019
Dát tip

Máme celé léto, abychom vymysleli něco originálního - ať je to "hádání",  kdo je kdo, zajímavé:-)

Pokud se soutěž udrží až do celoročního kola, první tři místa by získala nějakou upomínku - cenu...


agáta5
02. 07. 2019
Dát tip

Jituš, no, trošku jsem na tebe sázela :) je fajn, že se umíte proměnit v jiný básníky nebo čtu s básní i básníka? hm...  asi se v září přidám :) ale musím vymyslet nějakou kulišárnu :)


Gora
01. 07. 2019
Dát tip

Díky, Jitko.

Tvoji báseň  bych poznala /i kdybych nevěděla/ podle začátku, je pro tebe dost charakteristický.

Radovana bych asi nepoznala, překvapil:-)

Alegniny verše jsou v její soutěžní básni pro mne dost těžké, i k pochopení.


atkij
01. 07. 2019
Dát tip

I já se přidávám ke gratulaci vítězce. Sklíčka mi nedala spát, pořád jsem si říkala, koho, co mi připomínají:) Santie jsem tak trochu odhadla:)

A kdo mě hodně překvapil? Letní memento bych na Muamarkovi rozhodně nepřiřadila. Voříškův Singl měl fakt našlápnuto, hodně jsem váhala.

Ale nejvíc Psalterista od Alegny tak trochu ve stylu Rendla. K němu se budu ještě vracet:)  

By mě zajímalo, jestli jsem byla poznatelná:) Ale podle Agátky úplně nee:))

 


Gora
01. 07. 2019
Dát tip

Ještě jedna důležitá věc - poděkování za organizaci soutěží na Písmáku patří rovným dílem také Lakrovovi. Bez něj bych všechny ty tabulky technicky nezvládla.


Gora
01. 07. 2019
Dát tip

Díky, Karle:-), byla to náhoda.


Gora
01. 07. 2019
Dát tip

Alegno, díky i tobě! 

Zdendovy komentáře opravdu baví:-)


Gora
01. 07. 2019
Dát tip

Silene, mám za to, že kde jsou jen stojaté vody, opadá zájem uživatelů...dělám soutěže i na Poetovi.cz a vždy se výrazně oživí chod serweru, pokud je vyhlášena soutěž:-). Je dost autorů, kteří příliš často nevkládají, ale do soutěží rádi přispějí.


K3
01. 07. 2019
Dát tip

Připojuji se s gratulacemi.


Alegna
01. 07. 2019
Dát tip

gratuluji vítězi, Goře velké díky za všechno, díky spoluautorům a ještě jedno veliké díky Zdendovi za jeho perfektní komentáře a rozdané tipy 


Silene
01. 07. 2019
Dát tip

Iren, ty jsi neskutečný nezmar a tahoun.

Všem gratuluji s obdivem k aktivitě a vůbec. 


Gora
01. 07. 2019
Dát tip

Nečekala jsem to, mám samozřejmě radost. Také blahopřeji atkij a SantiE. Děkuju autorům, kteří se zúčastnili!

Těší mne, že jsem uspěla v anonymním klání, ale ještě mnohem víc vzrůstající zájem o soutěž mezi Písmáky. Jen počet "nahlédnutí" na soutěžní dílka napovídá, že pravidelná, anonymní soutěž snad má šanci uspět.

Velká výhoda je, že se autoři již nyní mohou připravit na zářijové kolo a nějakou dobrou báseň vypilovat nebo odložit pro tuto příležitost, aby se úroveň příspěvků zvyšovala. Námět bude opět volný...

Děkuju všem!


Muamarek
01. 07. 2019
Dát tip

Goře, Jitce a Santi velká gratulace :-))))

 

 A jsem rád, že toto kolo bylo hojně zastoupeno a básně byly zajímavé a pestré...


agáta5
01. 07. 2019
Dát tip

gratuluju vítězům... a čumím... tipovala jsem jinačí umělce :))


Nami 99
01. 07. 2019
Dát tip

Gratuluji vítězi.


fialko, díky, někdo hlasoval ještě po 18 hod a rozhodil mi počty:-)


fialka...
01. 07. 2019
Dát tip

Chybně napsané pořadí

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru