Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

10. 07. 2019
0
2
579
Autor
DN

Tvoje slzy dopadají na mé rozžhavené tělo. 
Dáme společně průchod bolesti. 
Taky máš takovou chuť křičet, když vidíš tenhle svět? 
Vyškrábeme se společně na kopec a mezi dvěma protilehlými červenými kříži budeme zpívat lví píseň. 
Vyškrábáme se společně na kopec a mezi dvěma protilehlými modrými kříži budeme zpívat vlčí píseň. 

Všichni mně tak drazí padli v potyčce s mocnými muži. 
Klidně půjdu za nimi, ale už nehodlám utíkat. 
V tichosti se půjdu modlit před chrám vystavěný na základech strachu. 
V tichosti pokleknu a jestli dnes zemřu, zemřu se ctí a hrdostí za tebe, za pravdu. 

Nepotřebuji posvětit naši lásku, protože vím, že láska může být cokoliv, jen ne špatná.
Láska je za všech okolností čistá. 
Jsme to nejryzejší zlato na planetě a to jen díky lásce, nikdy na to nezapomeň. 
Každý den za tebe děkuji bohu. 
Jsi důvod, proč věřím. 
Jsi důvod, proč moji mysl nezkalila nenávist. 

Ukážeme jim, co znamená být člověkem. 
Odrazíme světlo i do těch nejzapadlejších koutů v jejich srdcích. 
Jsme to právě my, kdo nebere lásku jako samozřejmost. 
Jsme to právě my, kdo ví, že láska znamená mír.
Miluj bezpodmínečně. 


2 názory

Lakrov
16. 07. 2019
Dát tip

Dočteno, takže komentuji, ale je-li v tom skryto něco jiného, než první plán  (tedy onen láskyplný výkřik, který shledávám), pak mohu říci jen tolik,  že tomu nerozumím. Přeju lepší čtenáře.  


Takové kázání o lásce. Nejvíce se mi líbila ta část se společným výšlapem na kopec a s písní lví a vlčí. To je docela poetická pasáž.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru