Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O písemnictví

23. 07. 2019
1
0
215
Autor
assage

O počátku písemnictví atd.

Zde se dozvíte to, co v učebnicích dějepisu bylo zakázané napsat, nikde se o tom nemluví ani nepíše protože to bylo v plánu...
Nejstarší národ a zakladatel evropské civilizace.
Thráckých kmenů bylo cca 210. Pelasgové atd., tzv. thrácký lid a bulharský národ.
Kvůli anarchii mezi lidmi, rody, kmeny a národy si Evropa nepamatuje vlastní původní dějiny.
Dovolte , abych se s vámi podělil o staro_nové poznání, které čerpám z buharský psaných odborných článků, tématických přednášek, historických dokumentu, dalších videí na YouTube a zdrojů jako Wikipedie, která je neúplná a ne vždy pravdivá. Na uvedených videích se vyjadřují archeologové , profesoři, filologové, lingvisté, astrofyzici a další učenci...
Jak to bylo s uvedením falešných a překroucených údajů o bulharské historii do podvědomí lidí ?
Tzv. učitel národů Petr Danov (Beinsa Dano) řekl, "nikdo nemůže zastavit pravdu o bulharských dějinách".
Baba Vanga řekla, "země se otevře a svět pochopí, jací byli Bulhaři".
 
Posláním naší současné civilizace je narovnat dějiny a pochopit vědění předané od nejstarších národů.
O Atlantech, kteří věděli o zkáze ,která je čeká. Proto učenci a kněží vstoupili na okolní pevniny, aby předávali své učení a vědění starodávným divochům. Vyhledávali energetická centra, stavěli města , pyramidy, říše, impéria. Posláním bylo učit, co je nahoře má být i dole. Předávali vědění o astrologii, energetickém poli země a jeho působení na člověka, zpracovávat rudy atd. Tehdejšími obyvateli evropské půdy, Balkánského poloostrova byli Thrácké kmeny. Tehdy po potopě vyšla delegace Atlantů a Thráků z balkánského území přes Babilón, Sumér a Egypt , kde zanechali své vědění a stavby. Šli přes všechna velká území Afganistán, Irán, Pakistán, Indii do Himálají. Zpět pak vyrazili už bez Atlantu pouze Bolgari. Vraceli se severněji, prošli dnešní střední a severní Asii, dál zakládali svá města, pevnosti a věže. Tento návrat je vnímán už jako šíření SLOVANŮ po Evropských zemích, cca 5-6 stol. Dokazují to tzv. (bulharské /slovanské ) názvy měst, pohoří, řek, písemnictví , knihy, mapy a archeologické nálezy...
Kdy se mluvilo jedním jazykem?
 
Čím a pro koho jsou „Slovanské védy“ nežádoucí? Především je to pravoslavná církev, která nepřipouští informace o tom, že jsme byli i pohany, že jsme měli svou mytologii, národní epos a tisíciletou národní paměť. V důsledku tohoto postoje jsou odborníci nejen v Bulharsku málo seznámeni s pohanským obdobím, mytologií a nepřejí si ani nemohou zkoumat dávné dějiny, dávají přednost citování byzantských a jiných zahraničních autorů, kteří často nepravdivě vykládali skutečnost...
Spisovatel Nikola Gigov: „Jak je možné nazývat nás „barbary“ při existenci 300.000 národních bulharských písní (zapsaných). Francouzi mají 8.000 národních písní, Německo- 50.000 národních písní a malé zotročené Bulharsko má zaznamenáno 300.000 národních písní. Není to snad ohromný kulturní fenomén Orféova dědictví? V těchto písních je i dnes cítit dech dávných slov a melodie vybroušené v průběhu tisíciletí“...

https://www.facebook.com/dejinyjinak

Je otázkou času kdy celý svět pochopí, že jiskra poznání byla zažehnuta poprvé v naší vlasti a ne v Orientu. Někteří odborníci o tom vědí již dávno. Je nesmírně těžké rozlomit zastaralou víru, že civilizace se zrodila v daleké Mezopotámii. Naštěstí se zde nalézají a tací odborníci jakým je Gordon Chald, který před časem otevřeně přiznal, že Trákie není obyčejné místo, nýbrž je důležitým centrem, kde se zrodila evropská civilizace.
 
Australský odborník se podivil nad nálezy, které byly nalezeny na našem území bulharskými archeology Detevem, Mikovem a dalšími. Chaild s jistotou určil naši zemi za pramen ne jenom evropské ale také světové civilizace, pokud by se v té době také dozvěděl, že nejstarší opracované zlato pochází také z našeho území, na kterém se také objevila první písmena.
 

V době kdy australský odborník vyslovil své smělé vyjádření, nebyla dosud nalezena nekropole ve Varně. Stále ještě nebylo známo, naši dávní předci předstihli výrazně lidi v Mezopotámii a Egyptě vynálezem písemnosti. Nemůže být řeč o nějakém zanedbatelném období 50-100 let. Naši předci sestavili písemné znaky o 2000 let dříve než obyvatelé Sumeru a Egypta.Dnes už významní badatelé jakými jsou Richard Ragli, Marco Merlini, Dr. Harald Haarman a další prosazují tyto pro některé kruhy nepřijatelné argumenty. Dr. Haarmanovi se nejenom podařilo izolovat a katalogizovat 210 rozdílných znaků dávné písemnosti našich předků, ale také ukázal spojitost s pozdějšími odvozenými znaky na ostrově Kréta označované Lineární písemnosti A a Lineární písemnosti B – z doby 1750-1150 let před Kristem. To co zaujalo německého badatele, byla skutečnost, že Lineární písemnost A a Lineární písemnost B nemizí beze stop na konci Doby bronzové. Její pokračování nalézáme ve starobulharských runách, ne ruských jak se mnozí domnívají!!!

Po biblické potopě v Černém moři . Je vidět jakými směry se původní obyvatelé Evropy vydávají. Říkali si BolgAri. Dorozumívali se jedním podobným jazykem, který zůstává příbuzným do dnešnich dnů. Ve střední a východní Evropě je slyšet dodnes jeho novější varianta. Do dnešních dnů vidíme po celé Evropě i Asii původní bulharské názvy měst , řek, pohoří a vrchů...

Šambala: Ježíš, Budha, Isa-Ra a další ...
V 5. století před naším letopočtem Brahman Panini, narozený v hlavním městě Bactria (Bulharsko), vytvořil první gramatiku na světě a byl zaznamenán v Mahabharatě. Bactria byla obývána bílými mudrci bulharského původu, ti byli přivedeni velkým Rámou, a její hlavní město se nazývalo (????) Balg. Odtud pocházejí bulharští brahmáni nesoucí védské poznání, kteří vstupují do Indie a diktují posvátné „starověké hinduistické“ knihy bulharského sanskrtu (dokonalé, posvátné a skryté). Tyto bulharské knihy se nazývají Vedi. Bulhaři zavádějí v Indii kastovní systém, buddhismus a posvátné knihy buddhistů. Bulhaři postavili i sochy Buddhy ve zničeném Afghánistánu Talibanem. Bulhaři vytvořili jedinečný státní hierarchický systém o 37 stupních a věčný kalendář. Evangelium mlčí o životě Ježíše od jeho 11 do 30 let věku. V ezoterických školách je však známo, že byl s osvícenými Bulhary v Šambale. Pro Šambalu (Bactria) indické epochy "Mahabharata" a "Ramayana" hovoří, že to byla největší země moudrých mužů a učitelů zvaných „Guri“. Indický epos říká, že Šambala (Šambala znamená "mnoho šamanů " ve starobulharštině) byla země severně od Indie s tisíci jeskyněmi a tajemstvími. Podle geografických map tohoto místa se jednalo o starověkou Baktrii, jejíž jedním z pseudonymů je právě "stát s mnoha jeskyněmi". Podle legendy v bulharském státě Šambala žijí světoví lídři a učitelé lidstva. Zde začínají své mise pod názvem BalgAri: Lao Tzu (Bo-Yang), Buddha, Isa Ra (latinsky), Zarathustra, Orfeus a Maitre, kteří byli u dlouholetých bulharských šamanů a lídrů na studiu.

 

Více na :     https://www.facebook.com/dejinyjinak


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru