Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Struna v nás

23. 07. 2019
6
4
414
Autor
Bystroočko

Vek je len číslo

Struna v nás

 

Milovala som všetkých svojich mužov. Len po čase z rôznych dôvodov som sa párkrát odmilovala ja a párkrát oni.

Život ide ďalej. Momentálne to vyzerá do konca života. Zas.

Chcela by som už len jednoduché problémy, na ktoré stačia jednoduché riešenia. Ľudia sú však dômyselné stvorenia, niektoré zas veľmi, veľmi jednoduché, a nestarajú sa, čo chcete vy. Komplikujú vám život a vystavujú vás skúškam. Nie vždy,  čo vás nezabije, vás posilní. A čas letí.

Letí?

Môj otec v päťdesiatke prestal nosiť hodinky. Hovoril, že od toho času všetko stíhal.

Nedávno na mňa prišla taká nostalgia. Vytiahla som staré naťahovacie hodinky, ktoré som dostala od krstnej mamy k prvému svätému prijímaniu. Začala som ich opäť nosiť. Bolo ich treba naťahovať každý deň, a ja, už od toho odvyknutá, som zabúdala. Ale neva. V zálohe je mobil.

K tejto nostalgii ma nasmeroval aj zážitok, súvisiaci s výmenou baterky v moderných hodinkách. V jednom obchodnom centre ma výmena baterky vyšla  na 7 éčiek. Podľa mňa to bolo dosť. Ale aj on chce žiť. Ale za tú cenu by ste si mohli kúpiť aj nejaké jednorázovky. A potom zas a zas a zas..... Chuderka naša Zem. Vypitvaná zo zdrojov a zahádzaná použitými hodinkami. :-)  Alebo si doplňte, čo sa vám hodí.

Čas zamyslieť sa nad strunami v nás.

 

7. 10. 2017


4 názory

Bystroočko
26. 07. 2019
Dát tip

Tých strún je viac a asi som aj do viacerých zabŕdla. Alebo je tam možno aj prechod cez dva oslie mostíky.  Ďakujem!


Lakrov
26. 07. 2019
Dát tip

Celkový (mnou tušený) záměr tohohle textíku se sice po dočtení jaksi rozdvojil,  ale ten nápad s návratem ke starým hodinkám a "režim" jejich užívání  mě nadchnul natolik, že je ta miniatura zralá na půltip, jejž zaokrouhluji na  tip.  


Andělka1
24. 07. 2019
Dát tip

***


Alegna
24. 07. 2019
Dát tip

čas zamyslet se, ano....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru