Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letiště I

26. 07. 2019
16
23
530
Autor
Umbratica

 

 

V manželské posteli

spí sama

 

Betonem letiště

prorůstá tráva

světlušky na drnech marně

vyznačují

zapomenutou runway

a možná jen anděl strážný

inkognito a bez lampičky

nalézá světelný koridor

a přistává

do vychladlého peří

 

Letištní plocha

je pro něj ale

noc co noc menší a menší

je pro ni ale

noc co noc větší a větší

 

 

 

 


23 názorů

Umbratica
12. 09. 2019
Dát tip

V některých barech ale stačí mít trochu jiné názory než majitel baru a už má vyhazovač plné ruce práce.  Pod pojmem "výtržník" si různí lidé představují velmi odlišné osoby. 


Umbratica
12. 09. 2019
Dát tip

Letiště II

 

Runway před barem -

Na asfaltu přistává

další výtržník


Umbratica
05. 09. 2019
Dát tip

Ona už strážného anděla přestává bavit. Neumí se chovat, dělá samé vylomeniny a jeden aby ji pořád hlídal.

Ona se ale v té veliké a prázdné posteli cítí strašně sama. Čas samoty je delší a delší a prázdná postel je větší a větší.


Umbratica
08. 08. 2019
Dát tip

dadi,

ty poslední dva veršíky jsem přecejen smazala.Uvědomila jsem si, že takto bude mít báseň alespoň otevřený konec.  Otevřený konec je vždycky lepší než konec pesimistický. Tak tedy díky za radu.


Umbratica
01. 08. 2019
Dát tip

Ano, je to tak. Láska je zodpovědná práce, kterou ale musí člověk dělat rád.


přímo z ní čiší atmosféra odcizování vlivem nekrmení lásky


Umbratica
29. 07. 2019
Dát tip

V zimě zase budu mít na Písmák možná daleko víc času, takže budu asi pokračovat v publikování až v listopadu nebo v prosinci. Připadalo by mi tak nějak nefér něco sem dávat, aniž bych věděla, jestli budu vůbec moci odpovědět na kritiky.


Umbratica
29. 07. 2019
Dát tip

Ano, je to tak, jak píšeš. Ale právě proto není kam spěchat. Pokud má mít něco trvalejší hodnotu, nemůže to být jen módní, efemérní záležitost. Musí to "platit" ještě i zítra nebo pozítří.


Umbratica
29. 07. 2019
Dát tip

Romane,

já jsem z umělecké rodiny a tak vím, jak končí někdejší docela velká sláva. Změní se umělecké trendy a to, co ještě včera bylo uměleckou hodnotou, to už dnes hodnotou není. Dřív určovali, co je hodnotou , do značné míry politici. Dnes to určují kunsthistorici a kritici a ještě k tomu spíš ti zahraniční než ti naši.


Umbratica
29. 07. 2019
Dát tip

Andělko,

díky za ocenění.


Umbratica
29. 07. 2019
Dát tip

dadi,

až člověk ztratí i anděla strážného, většinou to s ním špatně dopadne.


Umbratica
29. 07. 2019
Dát tip

Romane,

uvidím , jak si ty verše dál povedou v průběhu času. Jsem zvědavá, jestli se na ně rychle zapomene nebo ne.


Umbratica
29. 07. 2019
Dát tip

Evženie,

ano, ale ne každý se s tím dokáže smířit.


dadik
26. 07. 2019
Dát tip

Poslední dva verše by být nemusely, pro mě teda :)


Andělka1
26. 07. 2019
Dát tip

***Zajímavé metafory...


Takový je život. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru