Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

4.KRYCHLE - výsledky jsou tu!!!

01. 08. 2019
3
10
2763

I přes úmorná červencová vedra čtenáři četli a hodnotili díla v naší krychlové soutěži. Času na hodnocení bylo hodně, myslím, že až zbytečně moc, příště trochu velkorysosti ubereme.

Ale k věci: z pěti zúčastněných básní se na prvním místě umístilo

dílo 1

dostalo od vás celkem 8 tipů, a teď už můžeme prozradit, že jeho autorkou je Lnice. Krychle gratuluje a těší se na účast v případných dalších kolech.

 

dílo 2    dostalo 4 tipy, autorka atkij

dílo 3   dostalo 5 tipů, autorka atkij

dílo 4  dostalo 4 tipy, autorka Gora

dílo 5  dostalo 2 tipy, autorka Alegna

 

Soutěžní díla si už můžete vyvěsit na svých vlastních profilech, jestli tedy chcete.

Jak vidíte, toto kolo bylo ryze ženské (Muamarku, to je výzva!). Děkuji všem autorkám za aktivitu, děkuji všem čtenářům za komentáře a tipy a těším se zase někdy na shledanou. Užijte si druhou polovinu prázdnin co nejlépe.

krychle vaše

 


10 názorů

a2a2a
03. 08. 2019
Dát tip

Přečetl jsem si  všechny až nyní, všem jsem dal tip a byl jsem mile překvapen úrovní, ačkoliv po uveřejnění nicků autorek zas tak překvapený nejsem. Soutěžních textů sice málo, ale zato ke čtení.


Alegna
01. 08. 2019
Dát tip

gratuluju vítězce a krychli díky


Janina6
01. 08. 2019
Dát tip

Bezva, Leni, gratuluju!


Lnice
01. 08. 2019
Dát tip
Díky* díky krychli* díky zúčastněným * díky čtenářům* příště ahoj:) douška: Kočkodanův tip mi udělal mimořádnou radost, je to můj "jeho"první!:)

Kočkodan
01. 08. 2019
Dát tip
Myslím, ze tato soutez, Písmák, dokonce mozná i celý svet by bez zenského elementu nebyl to pravé orechové. Zdejsímu babinci v cele s Lenkou blahopreji a dekuji. Podekování patrí i chlápkovi Alesovi.

atkij
01. 08. 2019
Dát tip
Také gratuluji Lnici, poznala jsem:) A za sebe díky i krychli, čtenářům a miniskupince spolusoutěžících.

Gora
01. 08. 2019
Dát tip

Lnice, gratuluji:-)

Krychle /naše/ - díky za soutěž...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru