Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tvary

Výběr: a2a2a, atkij
06. 08. 2019
14
26
549
Autor
Lnice

u vily T.

rosteš

do stavů třemdavy

 

pohybuješ se ve tvarech

bílý kruh mi zaplnil ústa

jako spirála

jsem ti nejblíž u vlasových folikul

když mi vyprávíš

jak v úlech kojí včely


26 názorů

Rajmund
17. 12. 2019
Dát tip

A tak mne napadají různé představy...


DN
07. 08. 2019
Dát tip
Tip

Lnice
07. 08. 2019
Dát tip

nůdle


Norsko 1
07. 08. 2019
Dát tip

Pro mě naprosto nepochopitelná věc. Ještě nepochopitelnější však je, jak někdo tvrdí, že to chápe. Tip? Tůdle


atkij
07. 08. 2019
Dát tip

... hostie...hmm.


Lnice
07. 08. 2019
Dát tip
Děkuju* No, bílý kruh může být např.hostie a spirála patří až k těm vlasovým folikulům, ale proti interpretace čtenáře samozřejmě nic nemám:)

Kočkodan
07. 08. 2019
Dát tip
Stále nejak nemohu dát svému komentu ten správný tvar... ;-)

atkij
07. 08. 2019
Dát tip
Vše mi do sebe čtenářsky zapadá, chytla jsem se do sítí, obraz raději otevřeně nevykreslím. Vychází mi totiž téměř jinâ kategorie a údivem pozvedám obočí:) Paráda!

agáta5
07. 08. 2019
Dát tip

kví, rosteš nám do stavů střemdavy... samoroste ... a neodvolám!! :)))


ysslandia
07. 08. 2019
Dát tip

všetko múdro bolo povedané, takže okrajovo dodám, vyvážený, dotiahnutý text, ako obsahovo, tak výrazovo. U autorky obzvlásť kvitujem, že cudzie slová vie tak dobre dosadiť, že nepôsobia nijako rušivo, naopak, iba podtrhujú a zvýrazňujú kardinalitu jej ľahkosti...


agáta5
07. 08. 2019
Dát tip

to jo...


Lnice
07. 08. 2019
Dát tip
Chi...ale vy zas máte horský divoký kytky, nespoutaný...jako aguš sama...:) a navíc, nedávno pletla levandule, takže stejné teplo jako u vily T.!:)

Silene
07. 08. 2019
Dát tip

Ag, nic mi nepiš, buď na mě lakomá, nemám zdaleka vyluštěnou celou tvou vorbu, zanedbávám tě! A natož Jardu... (revírníka).

A už mlčím, mlčím :), snad.


Silene
07. 08. 2019
Dát tip

Leni, a... nezapomeň, že žiješ v úrodném kraji, my z vyšších nadmořských výšek a oni tam z překutaných pánví, kolikrát prostě bodláčí a neuplodí ani pampeliška. 

A to teda Ag má zelené ruce:).


agáta5
07. 08. 2019
Dát tip

budu nucena ti silene napsat nějakou na tělo ... jdu gůglit :))))

ale jo, to já jen žertuju..


Silene
07. 08. 2019
Dát tip

Ag, jenomže by tvé asociace nebyly tak napínavé, měla bys to úplně hned a vůbec! :)

Inu, jakožto přiznaný a vyznávající náslovíčkář a záslovíčkář jsem si tu přišla na své a zkrátka a dobře pro ranní dávku něhy. 

Spirála nefungovala jako vyžínač všeho bejlí, bavila...

Leni, mám již jistou čtenářskou závislost na tvých příbězích od vily T., vždy se těším, co si budu vybavovat...

 


agáta5
07. 08. 2019
Dát tip

njn... třemdava je úplně normální slovo :)))


Lnice
07. 08. 2019
Dát tip
Děkuju...* ale lidičkové, třemdava roste za každým rohem, co jiného by to mohlo být:)) qví, třemdava mi taky padla do noty, až pak se kolem.ní nabalila ta ostatní slova, je to krásné slovo, systematičtí biologové byli a jsou poetisti sami o sobě:)) Díky všem*

agáta5
07. 08. 2019
Dát tip

ale bejlí by v básni sedělo taky a já bych nemusela furt gúglit... :)


a2a2a
07. 08. 2019
Dát tip

 Abych při čtení tvých básní nosil sebou slovník cizích slov.  Velmi kvalitní báseň, jednak pro své nápadité hutné obrazy a stručnost, která akceptuje     fakt, že jde o milionkrát omílané, ale také věčné téma a proto mu dává nový neotřelý šat.  Pohyb v tvarech a spirála v ústech jsou vynikající, zejména ta spirála je svým způsobem velmi lyrická a přitom expresivní. 


Silene
06. 08. 2019
Dát tip

(ptíčku, jen jsem se chtěla zavytahovat, jaká jsem zrovna dneska chytrá, že něco náhodou vííím. Přiznávám se! A stydím:))


Silene
06. 08. 2019
Dát tip dievča z lesa

Bejlí přece je to, ptíčku.

Nevidíš náhodou bylinkovou sp.?

 

Leni, to já si to promyslím, co vlastně vidím, jsem už dneska mdlá.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru