Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

orákulum pro šílenství

07. 08. 2019
9
16
1105
Autor
Philogyny

 

Závoje šílenství

přibít 

deštěm představ

k ránu voněl

bílou hloh

a přece

spektrum slunce nakonec rožne v pavučině duhu

přejdeš

a vykleneš se do oblouku

To jediné ti ještě zbylo

 


16 názorů

Philogyny
před 8 měsíci
Dát tip

pro -O-

ano

 list ryba ví ... :)


Philogyny
08. 08. 2019
Dát tip

pro Umbratica

ano

a děkuju


Philogyny
08. 08. 2019
Dát tip

pro Agáta5

Třeba taky rožíná a zhasíná...   :)  Děkuji. 


Umbratica
08. 08. 2019
Dát tip

Vázanými verši se dá vyklenout do oblouku krásně. Možná se mi to občas i podařilo. Ráda bych se ale vyklenula do oblouku i verši volnými, třeba od skály ke skále jako kamenný most v Mostaru, po kterém jsem už tak dlouho nekráčela.

 

Nejvíc na mě zapůsobilo :

k ránu voněl

bílou hloh


dadik
08. 08. 2019
Dát tip

klidně piš dadadik...slyším :)


agáta5
08. 08. 2019
Dát tip

takovou pavučinu mám u vypínače v altánu, vždycky jdu pomalu rozsvítit, abych ji neporušila... proč zrovna tam pavouk spřádal, ví bůh... asi mi tam probíjí elektrika :))

pěkná


Philogyny
07. 08. 2019
Dát tip

pro dadik:

Vždycky píšu dadadík, nevím proč, a pak se tu směju...děkuji.


Philogyny
07. 08. 2019
Dát tip

pro qíčala:

Něco na tom bude.  

Já jsem teď Seliko...    :)  A tak děkuju.


Philogyny
07. 08. 2019
Dát tip

ysslandia

Ty závoje šílenství jsou ta pavučina na hřebu a zbytek viz to moje psaní ke komentu. Nejraději fotím pavučiny a chytám do nich světlo. V každou denní dobu má jinou barvu. Pro mne vede ráno, první sluneční paprsky.  :)

Děkuji.


Philogyny
07. 08. 2019
Dát tip

pro Norsko1

Ten text je vlastně reakce na fotky pavučiny. Byla jsem ve mlýně. Je tam starý hřeb a ona na něm přímo zářila. Když vylezlo slunko, rožnula se, když zašlo za mrak, zhasnula. Fotila ji, že. Večer seděla doma a prohlížela. To je moje nejoblíbenější činnost. Byla z ní plachta na ráhnu, vlečka nevěsty, divadelní opona, jednu chvilku mi naskočil i můj zamilovaný obraz Kejklíře. Když ukázala fotky doma, bylo mi řečeno, že jsem šílená. Fotky si pomalu ukládám na Guru. Mám je ráda. Není tam nic účelového, tak nějak to všechno bylo.  :)

A děkuji za komentář, aspoň mám nad čím přemýšlet.


dadik
07. 08. 2019
Dát tip

spektrum slunce nakonec rožne v pavučině duhu

přejdeš

a vykleneš se do oblouku

To jediné ti ještě zbylo

 


ysslandia
07. 08. 2019
Dát tip

mne skôr nejako neiskreili, nerezali prvé tri riadky- dosť zhustené gen na mna... závoje šílenství, deštem představ....asi by som volila iba šílenství a dážď... tip najmä za zbytok od k ránu... to už mi išlo a kĺzalo plynule...


Norsko 1
07. 08. 2019
Dát tip

Rožne máš schválně? Vykleneš se do oblouku působí samoúčelně


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru