Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bludiště

08. 08. 2019
1
2
361
Autor
cajsik

cestování ve snáři :)

Svět jako bludiště

Useky v stezky vedou. Bažiny za tmy tě svedou. Tůně a močály, larvy komáry snesou. Před adresou není cíle. Odnesou i prázdné chvíle. Utonout ve vlastním díle. Je poctou, čtenářovou pomstou.

 

 

Skladba slov

 

Zítřek dneškem nepohrdne. Nevejde se do kapsy. V úporném tažení lehounkých pastí, slibuje a zase se zasní. Znovu nakopne dnes i včera. Kabátem od pološera. Potom za noci chutná po ovoci blízké zasnění. Rána chladná jako dívka vnadná. Protečou mezi prsty. Zastudí a probudí co člověk včera za večera zapomněl.

 


2 názory

cajsik
11. 08. 2019
Dát tip

... na vlastním písečku u hrnečku s kávou :)


Benetka
10. 08. 2019
Dát tip

Čtu to poněkolikáté,a musím říct,že to hezky hladce plyne...Něco mě v tom oslovuje...I když asi bych to spíš dal do kategorie MIMO,což je ovšem pouze detail...

PS: Rána chladná jak dívka vnadná se mi moc líbí! Třebaže asi ta děvucha nebude chladná rovnoměrně ke všem... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru