Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dlouho

12. 08. 2019
13
16
550
Autor
T(h)omík

Už dlouho mám na sebe spadeno.

Nemůžu si přijít na jméno.

Straním se zrcadel, vyhýbám fotkám

sužován obavou, že se potkám.


16 názorů

Umbratica
15. 08. 2019
Dát tip

Z domova seniorů znám jednu paní, která soustavně zapomíná, jak se jmenuje. - Jak jí to závidím !


Benetka
13. 08. 2019
Dát tip

Príma blbůstka! A metrem odjíždí!!! :D


T(h)omík
13. 08. 2019
Dát tip

Díky :-)


kuča
13. 08. 2019
Dát tip

Prima!


ysslandia
13. 08. 2019
Dát tip

má to také "žihadlo ".-


atkij
13. 08. 2019
Dát tip

Jj, došlo, bezva:)


T(h)omík
13. 08. 2019
Dát tip

Aha, už to mám. Já to předtím četl i psal jen na starém telefonu z práce, což není úplně ideální. Takhle doma na počítači se pracuje podstatně lépe. Díky za info a za tip, teď už avíza (aspoň v tomto směru) chápu.


atkij
13. 08. 2019
Dát tip

S avízem jsem se snažila Ti poradit a zas nic:) Tabulka vlevo dole pod okýnkem na komenty. Rozklikneš pod šipkou a označíš jméno toho, na něhož reaguješ. 

Radost ze psaní je důležitá. A je znát. A kdo chce znát víc, cestu si už najde.  Pokud budeš mít zájem, můžu Ti poslat nějaké odkazy, kde se lze o veršologii mnoho dozvědět. 


T(h)omík
12. 08. 2019
Dát tip
Vážně. Já jsem jenom takový občasný pisálek. Píšu si spíš pro zábavu a odreagování, takže po mě nikdo nemůže chtít zázraky nebo hlubší znalost zákoutí skutečné poezie. Střídání ujíždí? Mě přijde v pořádku, ale jak píšu - nejsem znalec. Ty avíza, reakce a další věci budu muset časem nastudovat. Teprve nedávno jsem se registroval a ještě tady dost tápu. Až budu mít čas, mrknu na to blíže.

atkij
12. 08. 2019
Dát tip
A to se ptáš z legrace či vâžně? :) Metrum je rytmické schéma střídání slabik (většinou shodného počtu) přízvučných a nepřízvučných. Bylo by v reakcích dobré užívat avíza. V tabulce avíza označit adresáta odpovědi a pak odeslat. Pak se dotyčnému objeví upozornění.

T(h)omík
12. 08. 2019
Dát tip
Atkij: Díky,i když tu druhou část jsem nepochopil. Co je metrum?

atkij
12. 08. 2019
Dát tip
Fajn blbůstka. Škoda, že metrum ujíždí.

T(h)omík
12. 08. 2019
Dát tip
Já zastávám názor, že název spíš odvádí pozornost od hlavního textu. Snad existuje pár výjimek, kde název jeho součástí, ale obecně bych nejraději názvy vůbec nepoužíval. Při vkládání tam tedy dám něco jednoduchého, čisté proto, že to po mě systém vyžaduje. Každopádně díky :)

Sršáň
12. 08. 2019
Dát tip

je to dobré.. mně se to líbí....  jen ten název bych nějak vylepšil  na nějaký "vědecký" abys lidem zamotal hlavu, takže navrhuju Spektrofobie  *t


Danny
12. 08. 2019
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru