Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JSI

14. 08. 2019
5
4
480
Autor
Unlimited

Psáno volným proudem myšlenek jednoho vlahého večera...pro člověka, který pro mě znamená tohle všechno.

Jsi

 

Jsi má inspirace, jsi má radost, důvod ke štěstí. Jsi procházka nočním městem, můj kamínek v teplé vodě. Jsi vanilková zmrzlina s karamelovou polevou, jsi mé očekávání. Jsi mým šťastným trápením, mé zoufalství. Jsi můj přítel, důvodem k přemýšlení. Jsi mým šrámem, moje bláznění. Jsi můj černý kočár, moje tajemství.

Jsi má minulost, má ztracená naděje. Jsi má těžká chůze, moje skromnost. Jsi má mysl, špatná nálada. Jsi můj orel, domek v Benátkách. Jsi třpyt Vltavy, čerstvý vzduch co ráda dýchám. Jsi má nejistota, mé vnímání, jsi má prázdnota. Jsi houpající loď při náhlém stmívání, jsi můj záchranný kruh. Jsi dotyk na mém těle, prchající vůně z oblečení.

Jsi má energie, moje nespoutaná volnost. Jsi mým smutkem, důvodem k pláči. Jsi čistáíroda, ticho a kopce. Jsi pohled z výšky, má třesoucí kolena. Jsi mým nehraným úsměvem, důvodem k žárlení. Jsi má zrozená hvězda, velký otazník. Jsi nejasnou budoucností, mé stálé bloudění. Jsi mé svědomí, moje nevolnost od žaludku.

Jsi mé světlo, můj zrychlený tep. Jsi má cesta vzhůru, můj nečekaný učitel. Jsi mým teplem, známou písní, jsi dokonalým uvolněním. Jsi mým chtíčem, nesmyslnou pravdou. Jsi můj šampon, má touha vytratit se pryč. Jsi neustálým odcházením, mým věčným šílenstvím. Jsi led v prázdné sklenici, mým každodenním sněním.

 

Byl jsi začátek a nyní jsi konec - či jsi byl konec a nyní jsi začátek? 


 


4 názory

Unlimited
14. 09. 2019
Dát tip

Děkuji za názory :)


Benetka
19. 08. 2019
Dát tip

Nádherný proud myšLenek! Tohle oceňuji! Moc hezké! Jenom bych asi volil jinou přihrádku než blbůstky,ale to je jen detajl. :)

A taky se mi moc líbí to co napsal/a Arcs! ;)


Arcs
16. 08. 2019
Dát tip Benetka
a teď si to pobrat všechno zpátky - já jsem...

Danny
14. 08. 2019
Dát tip
takové vyznání bych si taky nechal líbit, bravo :) dobře napsáno, tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru