Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opalování prasníka

18. 08. 2019
4
5
294
Autor
Hugo Ramon

den bez noci :-)

Opalování prasníka

 

umrtvujem čas
abychom ho zahlídli
namísto vnímání
jeho vařící životnosti

kloužem po povrchu
niter
jak vyceněný zuby
po lešenářský trubce

prasiáš tančí
u tyče
pot mu leze
ze všech důlků

papírový meče
do pochev
a další žejdlík
šenkýřko


5 názorů

Umbratica
22. 08. 2019
Dát tip

Ramone,

ve všem s tebou soumlasím a velmi mě těší, že jsem se trefila alespoň s tím Rádiem Beat. Aspoň v něčem jsme tedy spřízněné duše.


Hugo Ramon
19. 08. 2019
Dát tip

Díky :-)Pro pavouka :- všichni nejsou stejně chytří ani stejně blbí- vše se nelíbí všem a nikdo neví přesně to, co ten druhý- v loužích se mohou povalovat perličkya i na Radiu Beat se hrajou občas jen třpytky- ovšem krásní hlupáci jsme ve svém životě drahný čas všichni(narodil jsem se se coby čechoslovák - to je jediné spojení)


agáta5
19. 08. 2019
Dát tip

není to v množném číslo, umbr?  nespisovně?

 

u mě to na tip je :)


Umbratica
19. 08. 2019
Dát tip

Myslím, že jsi Slovák, který píše česky. Proč umrtvujem a ne umrtvuji, proč kloužem a ne kloužu ? Taky ten prasník by byl v češtině novotvar a připomíná mi slovenský prsník.

Básnička je  hravá, docela se mi líbí, ale na tip to ještě není.

S tou češtinou promiň. Na Radio Beat jsem včera poslouchala American Rock Show Davida Gora a jeho čeština byla ta nejhorší, co jsem kdy slyšela. Skladby ale pouštěl parádní. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru