Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zprávy 2030

20. 08. 2019
10
23
1440
Autor
bixley

20. srpna

 

Dnešní teploty atakovaly čtyřicítku, měli jsme tedy už osmedesátý šestý tropický den.. Vláda v této souvislosti vedle sick days hodlá zavést takzvané hot days. Je však otázkou, zda návrh zákona projde parlamentem. Opozice je názoru, že situaci mají řešit sami zaměstnavatelé zaváděním mimořádných nočních směn.

 Paní Greta Thurnbergová, které se nepodařilo zvrátit vývoj zemského klimatu, se rozhodla odstěhovat na Mars, kde je podle jejích slov klima doposud normální. 

Dnes se utopil v Praze v Kobylisích v nově založeném městském mokřadu dvacetiletý mladík, který na sociálních sítích oznamoval, že ho chce přejít suchou nohou. Přestože výkonu přihlíželo asi padesát jeho vrstevníků, nikdo mu nedokázal pomoci, dva z nich se rovněž začali topit. Zasahovali záchranáři a zdravotnická služba. Dva zachránci skončili v nemocnici.

Vzhledem k tomu, že lidé přestávají cestovat, aby nezanechali uhlíkovou stopu, orientují se více na zážitkové dovolené. Letos je velký zájem o simulace vesmírných letů, cestovní kancelář KOSMOS má už všechny tyto turistické akce půl roku dopředu vyprodané. Pokud máte ještě letos o podonou dovolenou zájem, jedinou možností je odhlášení dřívějších objednávek.

Dnes zasedala vláda a opět se nedohodla na novém ministrovi kultury. Ministerstvo už desátý rok vede v zastoupení jeho bývalý náměstek.

Dálnice D2 má za sebou úspěšný týden, kdy nedošlo k žádným zácpám a řidiči mohli jezdit průměrnou rychlostí 180 až 240 km/h. Rychlost na dálnici D1 se opět snížila na 90 až 100 km/h, průměrná doba jízdy z Prahy do Brna je pět hodin kvůli opravám a uzavírkám.

A na závěr počasí: Ranní teploty kolem 25 stupňů, odpolední 40 až 45 stupňů. Upozorňujeme, že senioři a děti do tří let by neměli vycházet. Nejbližší déšť čekáme v polovině září. 

 

 

 


23 názorů

zeleda
05. 02. 2020
Dát tip

Rád jsem si to po několika měsících opět přečetl. Stále aktuální. A čím dál, tím víc. Ale stejně ti přeji, aby to byla jen fikce. Asi se na Písmáka opět vrátím. Nějak mi chybí zdejší atmosféra po trochu nudném seniorském portále i60.


bixley
14. 12. 2019
Dát tip

:-))


srozumeni
14. 12. 2019
Dát tip

**********


bixley
03. 09. 2019
Dát tip

***


papouch
22. 08. 2019
Dát tip

Su debil, mám číst pozorně. Jasně, že neměli. Příště si to přečtu raději čtyřikrát, než začnu blbě kafrat. ... Sory a já už budu hodnéééj.. .-)


bixley
22. 08. 2019
Dát tip

Moc díky, Zeledo. :-)


zeleda
22. 08. 2019
Dát tip

Krásná vize budoucnosti. Paráda. Moc pěkně napsané. 


bixley
21. 08. 2019
Dát tip

Díky janino, aspoň nějaké ochlazení... :-)

Papouchu, dík za přečtení, ale janina má pravdu.

aleši, díky za tip.


Janina6
21. 08. 2019
Dát tip

Pěkné... ani se tomu moc nechechtám, spíš mě trochu mrazí, což je v dnešních hot days dobré...

Papouchu, ahoj :-) Děti neměly, ale senioři a děti neměli.


papouch
20. 08. 2019
Dát tip

děti neměly


bixley
20. 08. 2019
Dát tip

Kočkodane, s těmi hot dog days to je dobrý nápad, to by se opravdu mělo zavést. A pokud jde o čtvrté období pana prezidenta - to už bude asi tak dementní, že za něj bude rozhodovat jeho mluvčí Čtveráček. :-)))

Díky.


Kočkodan
20. 08. 2019
Dát tip
Možná by také stálo za úvahu organizovat hod dog days, s plným žaludkem se řada problémů snáší přece jen lépe... A nějaký klípek ze čtvrtého volebního období pana prezidenta by nebyl? ;-)

bixley
20. 08. 2019
Dát tip

slegno, snad se nesplní! Díky.


Alegna
20. 08. 2019
Dát tip

uff, to je zlý sen


bixley
20. 08. 2019
Dát tip

Jardo, snad nám ten pámbu pomůže!


revírník
20. 08. 2019
Dát tip

No potěš pámbu!


bixley
20. 08. 2019
Dát tip

Taky smajlík: :-)))


Gora
20. 08. 2019
Dát tip

Hodně pobavilo, Renato!!!


bixley
20. 08. 2019
Dát tip

:-)))


agáta5
20. 08. 2019
Dát tip

ježkovy voči,  to se těším - seniorka zavřená na baráku ve sklepě... už si tam chystám konzervy a začnu kopat studničku...


bixley
20. 08. 2019
Dát tip

Je to právě ten výkřičník, zejména směrem k dé jedničce... :-))) Díky.


to nemyslíš vážne, stačia tie dnešné, ale ako výkričník dobré

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru