Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fontána

20. 08. 2019
8
6
568
Autor
DN

Zabouchl jsem za sebou dveře od jeho bytu a v ten okamžik jako by přivřely jednu moji část. 
Vešel jsem do rozpálené betonové zástavby, celý vyděšený z pocitu, který se začínal rozlévat krví. 
Teď vím, že jsem se měl vrátit. 

Zaspamoval mi hlavu otázkami začínajícími slovem: Co… 
Položit se do toho moc rychle by znamenalo riskovat. 
Jsme schopni se velmi rychle tělesně odhalit, ale pravé odhalení spočívá v poodkrývání jádra druhého. 
Jenže jsem připraven opustit iluzi?

Spočítal bych na prstech jedné ruky, kolikrát tento týden napsal. 
S každým dalším rozsvícením displeje frustrace povyroste.
K čemu jsou emoce?
Dost často mi přijde, že snad mají nějaký vypínač o kterém nevím a lidi ho jen zmáčknou a paf.

Sedím na fontáně, jako když jsme se poznali.
Tenkrát jsi mi řekl, ať ti uhnu ze záběru.
Vždycky jsi byl neotesaný.
Neříkám, že by mi to nějak extra vadilo.
Vlastně to bylo osvěžující.
Nakonec všechny situace, všechny ty střípky tvořené z výrazů, gest, tónů hlasu končí jako vzpomínky a po čase už se ani nedělí na dobré, zlé a šedivé, prostě tam jen někde vzadu vegetují. 


6 názorů

Lakrov
11. 10. 2019
Dát tip
Dočteno, takže komentuji, ale musím přiznat, že vůbec nevím, co čtu. Možná dnes nemám důvtipný den. Přeju lepší čtenáře.

DN
22. 08. 2019
Dát tip
Moc děkuji.:)

Umbratica
22. 08. 2019
Dát tip DN

Řekl jsi ať ti uhnu ze záběru... To je pro mne jádro textu, od kterého se slova odvíjejí. 

Ale není to tak, že nás musejí střípky tvořené z výrazů, gest a tónů hlasu nutně pohřbít jako sedimenty vzpomínek. S tím vším se dá pracovat. To všechno se dá také vytvářet, pokud si uvědomíme, že tvoříme svět svými myšlenkami.  Tip.


DN
21. 08. 2019
Dát tip
Děkuji. :)

atkij
21. 08. 2019
Dát tip

Zâvěr mě zaujal. 


Benetka
20. 08. 2019
Dát tip DN

Hmmm...! Moc pěkné,ostatně jako vždy. ;)

Často si říkám,proč mě nenapadají slůvka takhle jednoduše lehce a prostě?! Možná kdybych neměl zatemnělou mysl alkoholem,možná pak...

I když na druhou stranu si říkám (pro sebe),že kdybych nepožil,sotva co bych vůbec vytvořil... :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru