Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Procházka parkem

28. 08. 2019
7
26
1453
Autor
bixley

Jezírko z kachlí

Kachna na jedné noze

Je tu pan Rodin?

 

Na cestě louže

prodloužená kolejí

Pes se napije

 

Batole běží.

Pozor. Pomalu. Počkej.

Běží o život.


26 názorů

bixley
21. 09. 2019
Dát tip

Moc jsi mě potěšila, vesuvanko.:-)


vesuvanka
21. 09. 2019
Dát tip

Pěkné, obzvláště druhé a třetí :-)))


bixley
01. 09. 2019
Dát tip

Díky, Evži. Potěšilo.


To je hezké. /T


Gora
28. 08. 2019
Dát tip

Díky, teisane.


teisan
28. 08. 2019
Dát tip

Ještě dodatek k tomu pojmu kritika. Když někdo dá tip za kritiku, tak se samozřejmě předpokládá, že s tou kritikou souhlasí. Pochybuji, že někdo dá tip jenom za to, že je to pěkně napsané aniž by se s tím neztotožnil...i když to nemusí být nutně na 100%.


teisan
28. 08. 2019
Dát tip

Fajn, takže..."ty si myslíš co?"...(Co sneseš ? :).

Snažím se vyjadřovat pouze a jenom k dílkům, která mě nějakým (jakýmkoli) způsobem zaujmou ať už negativně nebo pozitivně a tudíž se vyplatí se k nim vyjádřit, tedy...ať je tady po tvém..." Gora má pravdu, souhlasím"...pokud to všechno zařadíš do miniatur, tak určitě neprohloupíš.


bixley
28. 08. 2019
Dát tip

No, tys reagoval na Gořinu kritiku pod mým dílem, tak bych čekala, že se vyjádříš i ty sám. třeba: Gora má pravdu, souhlasím.

Tedy otázka asi neměla znít "proč to posíláš mě?" ale "ty si myslíš co?"

 


teisan
28. 08. 2019
Dát tip

Každopádně dík za objasnění technické stránky věci ohledně zdánlivého problému s avi. A já si pořád říkal, proč se mi ta avi tady hromadí, někdy i 2x. No, ale zase tady nejsem až tak dlouho, takže časem...

Jinak ještě, pokud - jak píšeš...

"Ale když odešleš kritiku k dílu, tak automaticky přijde autorovi i bez avíza"

a k tomu tvoje:

"Amě to posíláš proč?"

...s tím potom tak nějak logicky hapruje (když to přece chodí automaticky). Nebo je v tom ještě něco jiného?

(bez avi:)


bixley
28. 08. 2019
Dát tip

Ale když odešleš kritiku k dílu, tak automaticky přijde autorovi i bez avíza. Avíza zvlášť se posílají jen ostatním kritikům pod dílem tak, že se na jejich nick klikne a odešle. Jinými slovy, teď Tvoje reakce dostávám dvakrát, jednou jako kritiku a jednou jako avízo.


teisan
28. 08. 2019
Dát tip

Takže trochu "po lopadě"...

Žádné původní avi (po těch dvou mých příspěvcích) jsem ti neposlal. Poté mi naopak přišlo avi od tebe jako tvoje reakce na ty dva příspěvky..."kritika kritiky"...vyjádřil jsem se a poslal ti avi...ty ses vyjádřila a poslala avi atd., neměl jsem tedy žádnou potřebu znát tvůj názor na ty mé dva původní/prvotní příspěvky, proto jsem - znovu opakuji - NIC neposílal...což ovšem samozřejmě neznamená, že ses k tomu nemohla vyjádřit, nakonec je to pod tvým dílkem.

avi 


bixley
28. 08. 2019
Dát tip

Amě to posíláš proč? Protože s ní souhlasíš?


teisan
28. 08. 2019
Dát tip

Ona si to určitě najde sama, je šikovná.


bixley
28. 08. 2019
Dát tip

Ano, ale avízo bys měl poslat hlavně jí.


teisan
28. 08. 2019
Dát tip

bixley: no a od toho zde máme právě ten odkaz na "dát kritice tip", takže vše proběhlo "legální" cestou...:).


bixley
28. 08. 2019
Dát tip

Takže to je kritika Gořiny kritiky.


teisan
28. 08. 2019
Dát tip

Ještě dodatek k mému předchozímu...(doplnění)

Někdy ovšem také stačí - pro kvalitní kritiku a za tip - jenom pár vět, pokud jsou schopny obsáhnout podstatu dílka (přednosti/chyby), tedy nemusí to být za každou cenu zrovna elaborát na pár stránek A4, ale na druhou stranu naprosto prázdný, nic neříkající - tedy výpovědní hodnota rovná se nule.


teisan
28. 08. 2019
Dát tip

Tak jako jsem toho názoru, že každý kdo dává tip za dílko by to měl zveřejnit (určitě zajímavé pro ostatní), tak jsem se rozhodnul zrovna tak zveřejňovat svoje tipy za kritiku. I když kritika nicku Gora není v podstatě nic převratného, přesto tady vidím pokus - spíše snahu - která jde tím správným směrem (i když se samozřejmě může mýlit), tedy vůbec něco obsáhlejšího napsat.

Gora-kritika

TP


bixley
28. 08. 2019
Dát tip

Díky, Kočkodane. Inu, chybami se člověk učí. A taky dík za Tvé verše.

Ireno, díky za tip a ocenění mého pokusu.


bixley
28. 08. 2019
Dát tip

Supizmus, díky za tip.


Kočkodan
28. 08. 2019
Dát tip
Snad sis, Renato, nemyslela, ze tebe na rozdíl od Irci a Jitky usetrím. Ale delás si to vlastne sama - proc se poustís do tohoto “nebezpecného” druhu tvorby? Na druhou stranu te vsak práve za to chválím. Mokrí psi páchli pánícek estét zhrozen ususit honem! Inspektor Bouse vzbuzen founem dobre ví spánku adieu... Divoce bezí bez nej není krotkej bezí pro pivo

Gora
28. 08. 2019
Dát tip teisan, atkij

Renato, oceňuji tvoji práci s eufonií / kachlí, kachna,louže, prodloužená/ i postřehy. 

První mi nepřipadá jako haiku, ale spíše hezká miniatura.

Druhé bych asi malinko upravila - ten prostřední verš, nahradila slovo prodloužená... a chybí mi tam nějaký "zvrat" - protichůdnost... takže asi minaturka.

Třetí - nápad se mi moc líbí, zejm. třetí verš... stejně se přikláním k tomu, že je to miniaturka...jsem zvědavá na další názory... Tip za zkoušení něčeho nového...


bixley
28. 08. 2019
Dát tip

Díky za tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru