Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ivan Blatný (Zelný trh)

01. 09. 2019
11
17
1200

 

Mlčením

maloval verše

Měly barvy a vůně

jeho prazvláštní krajiny

 

A třebaže do ní nikdo nezavítal

… tak krásou chvíle šeříků

v šepotu jarních sprch

s lehkostí vybarvil

klikatě utichlý

Zelný trh


17 názorů

Alenakar
25. 10. 2021
Dát tip

Radovane,

o Blatném se říká, že to byl jediný "absolutní básník". Mnoho let v Anglii, v psychitrické léčebně jen a jen psal poezii...

Tahle tvoje básnička velmi pozitivně působí svou úsporností. Méně bývá více. Tip.


Silene, dík


Silene
02. 09. 2019
Dát tip

Příjemným překvapením je pro mne předmětný nález.


díky Umbratico,

to byla vlastně klika, že jej tam našli, že se objevil i někdo, kdo začal jeho popsané listy papíru schovát a nevyharovat do koše ...


Umbratica
02. 09. 2019
Dát tip

Občas do té prazvláštní, často dojjazyčné krajiny přecejen někdo zavítal.Blatný měl v anglické psychiatrické léčebně dost návštěv. Vědělo se o něm a ví se o něm dodnes. Co víc si přát ?  Pěkná básnička. Líbí se mi. Kdysi jsem při četbě Blatného vzpomínala na Brno.  Tip. 



pekné /*


dík Andělko za hvězdičky


Andělka1
01. 09. 2019
Dát tip

***


bixley
01. 09. 2019
Dát tip

Ano, byl to bratranec mého otce.


Dík, dík, dík za návštěvy a reakce


Bixley, Blatný byl tvůj příbuzný?


Kočkodan
01. 09. 2019
Dát tip
Mně se tvoje dílko také líbí. A Irčou vypíchnutá dvě slůvka jsou i mými favority.

Lerak12
01. 09. 2019
Dát tip

Jiného nezbývá, nežli kvitovat Tvoji hezkou*  vzpomínku. Zasloužená pozornost.


bixley
01. 09. 2019
Dát tip

Děkuji za svého vzdáleného strýce. Myslím, že by se mu to líbilo. :-)


Gora
01. 09. 2019
Dát tip

:-) šepot je podle mne lepší...


Gora
01. 09. 2019
Dát tip

Hezky jsi "zaharašil", trochu jsi překvapil "klikatě utichlým" trhem:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru