Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 429 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky (1. 8. 2019)

+7 neviditelných
Lampárna: Stěžujeme si
datum / id08.09.2019 / 499028Vytisknout |
autorFruhling
kategorieDiskuse
zobrazeno1866x
počet tipů6
v oblíbených0x
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
Lampárna: Stěžujeme si

 

 

Touto diskuzí bych chtěl zřídit prostor pro souhrné stěžování, kafrání a remcání. Třeba nás pánbůh vyslyší. Mě odobně hněte:

 

-nulová podpora mobilních zařízení

-odpudivé tagy ve výpisu děl

-že Gora vždycky dostane víc tipů než já

-že nápis "dát kritice tip" je výraznější než kritika sama

-smazání Luboše Kemrně bez ohledu na to, čí to byl alter

-že nechápu, proč jsou možnosti avíza schovaná za dalším klikem

-odchod Movsara a Zdendy.

 

 




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

13.09.2019 13:34:56dát kritice tip.duke.

ta větvička je navíc skrytej křesťanskej symbol, protože má dvanáct lístků stejně jako bylo apoštolů (je tohle snad křesťanskej server?), děvět lístků směřuje dolů a pouze tři nahoru, tudíž ze tří čtvrtin je to depresivní větvička (virtuální prostor je prost gravitace) - pokud zanechat, tak větvu otočit a vymazat jeden lístek, díky oldo

13.09.2019 12:50:33dát kritice tipLerak12

Už jsem se několikrát zmíňil. Tak ještě na Lampárně. Nějak se mi technickým nedopatřením často neobjevuje v okně "Dát kritice tip." Ne, že bych si taky chtěl s někým pinkat tipy. Ale jen se zmiňuji, aby toto technické nedopatření zde opět nezneužil nějaký štváč-reakcionář k oplzlému šťourání. Vím že novinky jsou v plenkách - tak opravdu jen prevence. Chceme zde mít klid k naší tvorbě! 

12.09.2019 15:30:371 tipů dát kritice tipEntropia

A pokud už se nedejbože stalo, tak hlavně smazat stopy :-( Ať nezůstane po rusku ani památky

12.09.2019 12:48:091 tipů dát kritice tipzvedavec

toto je tiež dôležité:  tu na Písmaku sa vyvarujte vo svojich textoch použiť písmená "R",  "u", "s", "k" , "o", ("r"), majú veľmi silný súvis s Ruskom a možno že aj s ruskom

možno by sa to dalo aj naprogramovať, že tieto písmená sa nám nezobrazia

lebo v žiadnom prípade by sme nemali dopustiť, aby čo i len tieň pochybnosti vznikol o tom, že naše texty majú čokoľvek spoločného s Ruskom!

11.09.2019 20:04:571 tipů dát kritice tip.duke.

brezovou vetvicku prosim pryc.. je symbolem jara, narodni strom ruska, tedy s pismakem zadna spojitost.. 

11.09.2019 19:32:27dát kritice tipzvedavec

Ad "Mimochodem, posílali jste mi odsud avízo, prosím?"

Zbora - je to Lampárna, :D

nepociťovala som potrebu posielať avízo k sťažnosti podávanej na lampárni

Navyše, na mieste na to určenom - Novinky (1.8.2019) - som nenašla od nikoho žiadne upozornenie pre tých, ktorí sa o novinky či zlepšenie Písmaka zaujímajú, že diskusia sa oficiálne presúva na Lampáreň

11.09.2019 19:22:37dát kritice tipSilene

Má otištěná písmácká "kritika" cosi jako vlastní adresní řádek? Pokud ne, bylo by složité, aby jej měla?

(Pokus o vysvětlení:

Míním něco na způsob takových těch IT chvatů typu:

www tecka nazev tuna lomitek pomlcek slov, a pak krizek msg-cislo

Toto je dobré třebas pro druhotné vkládání /aktivních/ odkazů na konkrétní reakci do jiných příspěvků. Dá se zužitkovat v návazné práci, zviditelnění, navedení na konkrétní místo atp.)

11.09.2019 17:00:48dát kritice tipdadíková

Silene, právě tahle funkce mi ale funguje, mobil, výborně :)

11.09.2019 16:58:24dát kritice tipSilene

Samotné rozklikávání funkce "Avíza a další možnosti" v okénku "Přidat vlastní názor - kritiku" mi bohužel zlobí, ne vždy dojde k úspěšnému rozbalení této funkce. 

(V úvaze je možná technická nedostatečnost konkrétního počítače.)

11.09.2019 16:48:08dát kritice tipSilene

(Zbora: 

"Mimochodem, posílali jste mi odsud avízo, prosím?"Honzo, u příspěvků formulovaných obecně nebo určených všem nickům v diskusi není dle mého soudu zcela nutné zasílat avíza, a to díky nové funkci Dnešní aktivita na Písmákovi, kterou lze rozkliknout = vypisuje se od času 00:01.

Kdo má o diskusi zájem, přijde. Kdo nemá, necítí se obtěžován planým avízem.)

11.09.2019 16:39:50dát kritice tipdadíková

Mě teda fascinují poslední aktivity, který na mě teď řvou.. to mě fascinuje víc, než vložená dílka :) to je nějaký účel? Jinak na avíza a kritiky nemám nárok, na mobilu.. jedině že bych je extra vyhledala na svém profilu hmm.. zpráva by na mě asi taky neřvala... nevím

11.09.2019 15:40:15dát kritice tipNorsko 1

Frílingu, ta větvička je i moje dílo, na tu mi nesahej

11.09.2019 15:36:09dát kritice tipZbora
redaktor poezie

Super, připisuju.

11.09.2019 15:25:431 tipů dát kritice tipFruhling

Archivovani a trideni vnitrni posty. Najit neco ve starych zoravach je mor

11.09.2019 15:25:00dát kritice tipFruhling

Procesani a sjednoceni uvodnich stran. Nevim, proc jsou asi ctyri ruzne. Kdyz jsem pruhlaseny, kdyz nejsem, kdyz jdu na obecny index a kdyz jdu na svuj index

11.09.2019 15:22:51dát kritice tipFruhling

Moznast embedovat videa, coz tu kdysi taky bylo.

11.09.2019 15:22:17dát kritice tipFruhling

Predevsim jakakoliv podpora mobilnivh zarizeni / responzivni design

11.09.2019 15:21:37dát kritice tipFruhling

Odstraneni podivne vetvicky, kterou tam kdysi dero v rozmaru nahral.

11.09.2019 15:20:42dát kritice tipFruhling

Editor, ktery umi radkovani.

11.09.2019 15:17:32dát kritice tipdadíková

Aleši a ty nemáš svoje texty prvotně ve svým PC, v dokumentech třeba?

11.09.2019 15:10:06dát kritice tipaleš-novák

taky děkuju...

nepraktičnost schovávání aviz u komentářů pod další tlačítko už tu určitě někdo zmiňoval...

11.09.2019 15:04:45dát kritice tipZbora
redaktor poezie

Ano, to si pamatuju, připisuju na seznam. Dík.

11.09.2019 14:56:412 tipů dát kritice tipaleš-novák

kdysi tu fungovala dobrá funkce "stáhnout všechna díla". To je pro lidi, co třeba vydávají knížky, dost užitečná věc, protože se můžou ve svém archivu přehrabovat i z pevného disku, bez nutnosti připojení na net. Šlo by to obnovit?

 

11.09.2019 14:46:47dát kritice tipZbora
redaktor poezie

Mimochodem, posílali jste mi odsud avízo, prosím?

11.09.2019 14:46:22dát kritice tipZbora
redaktor poezie

Silene, zvedavec: ta technická připomínka klidně, proč ne...

Mně spíš ale jde o nějaký jasný, srozumitelný a stručný přehled toho, co se lidem nelíbí, co by uvítali jinak, a co je napadá jako další návrhy pro zlepšení prostředí na Písmáku. Za měsíc máme schůzku, vše se dá řešit. Celý seznam těchto připomínek je možné vzít a sednout si nad ním.

Trochu mě zaráží, že potom, co se tady někteří lidé předhánějí v tom, kdo je víc ublížený, a já dám návrh na to, aby mi napsali, co je tedy potřeba udělat za nápravy a jaké má kdo další nápady, je ticho po pěšině a všichni svorně mlčí. 

11.09.2019 11:55:55dát kritice tipKÁJA MAŘÍK

 

Myslím, že by se to dalo řešit založením odborů. Nechť je majitel, nechť je výkonný ředitel, nechť jsou lepší lidé druhých, nechť jsou asministrátoři, nechť jsou redaktoři, nechť jsou přátelé redaktorů, nechť jsou přátelé přátel redaktorů... ale ať i my, prostí, máme své zastání. Tedy ať proběhne volba velitele a mluvšího ROHP. Pokud ne, vezmu všechny ty funkce na sebe, a nejsem si pak vůbec jistý, měl li by z výsledku VŮBEC NĚKDO radost.

 

Návrh návrhu, hlasujte:

MND

Hnětač smyslu

Skřítek Střípek

velryba-neplavec

j.f.hurikán

snítka

kvítka

podezdívka

magor pod jezem

 

11.09.2019 11:43:07dát kritice tipzvedavec

Silene, Tvoj návrh sa mi páči, nepáči sa mi, kde diskutujeme

11.09.2019 11:41:31dát kritice tipzvedavec

na toto:

"Já myslel klidně pokračovat v diskusi tady, ale věcně a stručně a v bodech. Věci, na kterých se shodneme se dají pak sesumírovat a předložit Oldovi na schůzce a třeba o nich pak ještě dál diskutovat."

tiež na to, že diskusia sa vedie nie tam, kde Oldo bez nátlaku  vymedzil priestor pre návrhy

že sa potrebujeme vytvárať nátlak, sťažovať sa (v tejto konflitktne nazvanej diskusii) , mať vodcu - hovorcu nespokojných a nie spolupracovať v dobrom s autorom projektu

 

11.09.2019 11:40:511 tipů dát kritice tipdadíková

Tip kritice nechápu snad ani.. jedině kdyby mě někdo vychválil u mýho textu :))))

11.09.2019 11:32:56dát kritice tipzvedavec

Silene, reagovala som na Zboru

11.09.2019 11:25:29dát kritice tipSilene

zvedavec, pokud jsi reagovala na mne, což nepoznám -

Nejde o "morální" aspekt, jde o aspekt "technický", a tedy konstruktivní.

U příspěvku typu

Prosím/navrhuji/líbilo by se mi/schází mi (a tak podobně) - nehodící se škrtněte:

A)

B)

C)

D)

Nemůže další uživatel bezeslovným klikem dát najevo, zda by takovou záležitost rovněž poptával atd. Reaguje tudíž opět psaním textu.

Zatímco u příspěvku typu

Navrhuji A.

lze kliknout na "tip kritice" a není zapotřebí generovat další slovní příspěvek, pokud se s "Navrhuji A." ztotožnil.

11.09.2019 09:47:38dát kritice tipzvedavec

sranda, nový prvok v komunikácii s majiteľom

aj ja si posťažujem:

Majiteľ vytvoril projekt, (vložil do neho -predpokladám -, že svoje peniaze, čas a svoju programátorskú prácu a ponúkol nám ho na využívanie

a v ňom vytvoril miesto na spoluprácu (nie na sťažovanie, aký má význam sťažovanie?) a je ochotný prihliadnuť na naše návrhy - "Novinky (1.8.2019)"

1. aký má zmysel ďalšia diskusia "Sťažujeme si", dokonca v spojitosti so slovom "lampárna" ?

2. načo vkladať ďalší riadiaci prvok do spolupráce a navrhovacieho procesu?

odznel tu návrh jedného redaktora - redaktori návrhy (neredaktorov) posúdia  a niekto z nich osobne na schôdzi  majiteľovi predloží...

tie návrhy, ktorými sa má či môže majiteľ zaoberať

11.09.2019 07:56:28dát kritice tipSilene

Technická připomínka k uvážení:

Aby se dala funkčně zužitkovat možnost hlasovat pro návrh formou udělení tipu "kritice", tj. bez dalších slov a přidaných repetičních reakcí, 

musí být návrh podán jako (ucelená) jednotlivost,

nikoli souhrn, skrumáž, soupis většího množství nápadů, připomínek, oponentur, výhrad atp.,

kde není/nebude s dostatek zřejmé, co konkrétně tipující podpořili/podporují. 

11.09.2019 00:15:12dát kritice tipZbora
redaktor poezie

Yslandia: po prosbě o stručnost sem vrhneš tento elaborát. To je vážně paráda. Kdo se ve všech těch podobně upovídaných textech má orientovat? Po boji není. Naopak na připomínky je čas. Jenže nikdo najednou žádné nemá, takže všem asi vše vyhovuje. K věcem se vyjadřuju, když sem příjdu, když tady nejsem, nějak to není úplně možné. 

10.09.2019 20:54:21dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie

Fruhling, nejsem pokrytec.  Ysslandia, vnímám Písmáka s výrazným pocitem zodpovědnosti, proto jsem napsal, co jsem napsal.

10.09.2019 20:13:47dát kritice tipFruhling

a2: nejsi trochu pokrytec? Všechno to, co jsem uvedl v tomhle článku jsem psal i do novinek - naprosto bez odezvy. Teprve tahle mírně nasírací diskuze dokázala starou životní pravdu, kterou mě naučili Simpsonovi, že když se ti něco nelíbí, tak si stěžuj, stěžuj, stěžuj, stěžuj...

https://youtu.be/mkuDzSB4gN0

10.09.2019 19:37:181 tipů dát kritice tipysslandia

Nemyslím,že by ľudia nekvitovali pozotívne zmeny- práve tie boli dostupné pod "novinkami", prípadne pod testom2. Myslím, že ďakovnými slovami sa určite nešetrilo. Celé toto vzniklo aj ako odozva na "malé" pochybenie, výmaz troch nickov / vid text ježkovy voči /, kde následne začínali odozvy aj na práve avízované "nedostatky" / technické, prípadne komunikačne... / Nespomínala som, že tuná sa diskutuje za účelom "ventilácie ",- skôr naozaj oveľa úprimnejšia, a v mnohých prípadoch vecne a konkrétne,-Nie je vždy všetko len o ďakovačkách.Vôbec by som to nevnímala ako nedočkavosť zo strany autorov- aspoň ja osobne teda ten dojem nemám, Skôr je to rozpačitosť z toho, že možno chýba asi väčšia komunikácia medzi užívateľmi a majiteľom, a keďže sa zrazú vyskytnú zmeny, ktoré nie vždy sú optimálne / to som avízovala už predtým, niekedy ten úmysel jednoducho netrafí cieľ.../ tak je jasné, že ľudia "oponujú ",avízujú, konfrontujú- Je to vždy lepšie, akoby sa iba stiahli a odišli. Možno práve takto dávajú najavo svoj zámer ostať tu,- zlepšiť tie nedostatky aj avízovaním toho, čo možno oni ako užívatelia ako nedostatok , negatívum poskytujú- Ale to som sa zakecala, a bola by som rada, ak by platilo to, čo povedal Fr, držme sa faktov, argumentov, nápadov, návrhov.- odo mňa všetko

10.09.2019 19:18:52dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie

Ysslandia, pokud se diskutuje s předpokladem, že se vyventiluji a snad si to někdo přečte, tak pominu-li úvahy o tom, kdo s jakou motivací se účastní takto laděných diskusí, nyní to myslím obecněji, v zadání této zazněly převážně věcné náměty, ne však všechny, pak nechápu, k čemu je zde rubrika NOVINKY.  Trvání na zpětné vazbě je logické, už horší je to s naší nedočkavostí, která nereflektuje časové možnosti majitele a pomíjí fakt, že v relativnbě krátké době došlo k výrazným pozitivním změnám.

10.09.2019 16:56:44dát kritice tipysslandia

a2- tak v "novinkách" diskusia viazne. prečo ? Možno práve tým, že viazne komunikácia, spätná väzba a odozva medzi majiteľom-prispievateľom.Chápem, že časovo sa to všetko asi stíhať nedá, ale ak sa žiada spätná väzba, tak by mala byť odozva. Osobne sa mi páči práve táto diskusia Fr,- každý si tu povie svoje, tak ako mu "zobák narástol "- a myslím, že je to aj dosť adekvátna spätná väzba... / bez záväzkov,- nikto nejako nečaká na reflektovanie zo strany majiteľa, skôr si povie svoje, a vie, že možno si to niekto prečíta... 

Zbora- súhlasím s tebou v tom, že diskusia by mala byť stručná a jasná. Ozrejmiť, čo sa nepáči, v čom sú možné chyby- čo sa mi nejako nepáči- ani nie že nepáči, skôr ma to irituje / ale to prežijem / je tvoj vstup nejako po funuse. Totiž, mohol by si veci riešiť vtedy, keď sa riešia,- nie vtedy ak už sú trocha predsa len ukludnené, a je nejako "po boji. "- ale to je čisto iba môj súkromný pohľad na tvoju "aktivitu". Viem, že je možno za tým všetkým iks dalších faktorov, kvoli ktorým je to takto a takto- ale celkovo, no nepríde mi to úplne košer.../ prežijem /..

Takže v bodoch- dík majiteľovi za odfarbičkovanie, to som naozaj vďačná, editor a mobil verzia sa dúfam vyriešia, a reči typu- nepáči sa ti chodˇ inam / najmä ak sa riešia možno techn. a vizuálne detaily / snáď majiteľ prehodnotí.. odo mňa všetko

-plus doriešenie avíz- to bolo fakt zbytočné komplikovať

10.09.2019 11:51:151 tipů dát kritice tip.duke.

V části "Administrátoři a pravidla.." se píše, že majitelem serveru je Dero. A o jeho pravomocech. Takže je možný, že se objeví a tyto pravomoci využije - pak tady nezůstane stát na kameni kámen, jak zpíva medvěd.

10.09.2019 11:38:521 tipů dát kritice tipMyslivec Luboš, 73Kg, 174cm,mušství 17cm
Ahoj, já jsem tady. A co vy?
10.09.2019 11:34:06dát kritice tipZbora
redaktor poezie

Já myslel klidně pokračovat v diskusi tady, ale věcně a stručně a v bodech. Věci, na kterých se shodneme se dají pak sesumírovat a předložit Oldovi na schůzce a třeba o nich pak ještě dál diskutovat.

10.09.2019 11:23:422 tipů dát kritice tipa2a2a
redaktor poezie

Zbora, souhlas s výhradou, tak, jak uvedl Olda, k tomu je rubrika NOVINKY a ne zakládání dalších diskusí, které vedou jen a jen k nepřehlédnosti a žlučovitým výlevům, namísto toho, aby lidé věcně vznášeli námitky a současně vnímali, že všechno vyžaduje čas a ověření, a zvláště pak fakt, že na Písmáku díky Oldovi došlo k významnému posunu navzdory některým nedostatkům. Tak si porovnejme plusy a mínusy a dejme všemu potřebný čas. Dobrá vůle na straně majitele je naprosto zřetelná.

10.09.2019 10:39:06dát kritice tipFruhling

Kluci a vnuci jsou radi!

10.09.2019 10:31:312 tipů dát kritice tipZbora
redaktor poezie

Co se pokusit shodnout na nějakých bodech: jaké změny se třeba nepovedly, co se nám nelíbí, co bysme udělali jinak, co vrátili do původního stavu. Jaké jsou třeba vaše další návrhy na vylepšení Písmáka.  Co vám tu schází, jaké nové funkce by Písmáku prospěly, co nefunguje a mělo by.  Nyní to jde, Písmák se vyvíjí, tak se pokusme toho využít. Tohle často útočné plácání jeden přes druhého plné emocí je k ničemu. 

Takže co takto? V bodech, stručně, bez emocí. Začnu:

1. podpora mobilních zařízení

2. neschovávat avíza za dalším klikem (je to zbytečný klik navíc)

3. vyladit nový editor děl

10.09.2019 08:43:34dát kritice tipGora
redaktor poezie a prózy

Jupíí, Luboši, ahoj:-)))

10.09.2019 07:46:33dát kritice tipSilene

Fruhlingu, ahoj!

Máš radost? Luboš je zpátky!

09.09.2019 17:05:182 tipů dát kritice tipysslandia

toto nie je sťažnosť, ale "sonda". Všimla som si, že qíčala je maznutá. Nevie niekto niečo ? Predpokladám, že asi to urobila sama, ale...každopádne škoda no

09.09.2019 14:39:28dát kritice tipdadíková

Před pár dny ještě šlo v pohodě z mobilu všecko

09.09.2019 14:29:321 tipů dát kritice tipKristova_noha

Ano, potvrzuji, že na mobilní verzi není kde se přihlásit.Ono ale udělat mobilní verzi Písmáka nebude žádná pr... ehm sranda, zvlášť když byl stvořen v době, kdy mobily byly ne div hudba budoucnosti... a smartphone a tablety tuplem. Takže mobilní verze nevznikne na lusknutí prstů, spíš to bude hodně a hodně práce. Které má Olda jistě s písmákem i tak ažaž. Nehledě na to, že je to jen jeden z jeho projektů. Trpělivost, lidi :-)

09.09.2019 14:09:05dát kritice tipK3
redaktor prózy

Sklouzává to do "mnoho povyků pro nic."

09.09.2019 13:27:47dát kritice tipzvedavec

ten môj posledný príklad bol zlý, nešlo ani len o kúpu ničoho, ale o využívanie:

ak myslíte, požičajte si od priateľa auto a potom, ak nesplní Vaše očakávania, cíťte sa ako obete

prejavujte nespokojnosť a ak vám majiteľ nevyhovie, a vyhláste ho za človeka s nedemokratickými maniermi

09.09.2019 13:23:47dát kritice tipFruhling

Nekterym neco nekdo. Diskuze byla.zalozena pro konkretni adresne pripominky. Diky za udrzeni urovne.

09.09.2019 12:56:00dát kritice tipzvedavec

Nerozumiem: Prečo nie pomocné návrhy - po dobrom a s dávkou vďačnosti? To je jediná normálna  cesta

---

podpíšte petíciu, zbavte majiteľa a prevádzkovateľa možnosti rozhodovať, veď inak, aký je to demokrat? Krutovládca je to!

stačí, keď to bude prevádzkovať a podľa Vašich predstáv naprogramuje

a potom: vytvorte vlastné liberálne pravidlá, návrh na vlastný dizajn, nové funkcie, garantujem Vám, že sa nezhodnete

možno spočiatku, kým budete bojovať voči terajším zmenám

ale ak niekto rozhodne, potom prídu ďalší nespokojenci a iná skupina ich podporovateľov

zvrhnite každého a argumentujte, že inak je rovnaký, ako boli  komunisti

kto nič nerobí...

za nerobenie sa dá tiež kritizovať, ale je to len jediná kritika "mal by robiť!"

a akýkoľvek posun je možné skritizovať toľkými možnými spôsobmi...

niektorým z nás to kritizovanie veľmi dobre ide

a keď nejakú svoju subjektívnu kritiku vyslovia, myslia si automaticky, že podľa nich sa má svet začať točiť

žiadne hlasovanie pre všetkých užívateľov ste nenavrhli (a napripustili, že iní môžu mať iný postoj k Vami vytúženej zmene) -farebnosť výpisu napr. a pod.

kúpte si auto, začnite ho používať a zorganizujte petície výrobcovi za vylepšenia a keď nezareaguje, pripíšte mu nedemokratické spôsoby

09.09.2019 12:06:03dát kritice tipLerak12

Lidi, jste jak malé děti! Olda má jen jedny ruce a mějte trochu ohledu... chce to jen trpělivost! Napřed musí zůčtovat ze zdejšíma hulvátama a nespokojencema. Určitě se zde Písmák graficky jen zlepší a všichni budeme spokojeni. Dejte mu čas - bez naší důvěry, se mu pracuje těžko. Naslouchejme a semkněme se kolem zdejší elitní party Písmáku! Musíme táhnout za jeden provaz...

(Nechci šťourat, ale jen mně zmizela okenka "Přidat kritice tip." Asi nějaké nedopatření.)   

09.09.2019 10:16:52dát kritice tipdadíková

Autorská stránka panel, dole je odhlàsit, ale jak pak přihlásit nevím

09.09.2019 10:08:23dát kritice tipŘád Duhových rytířů

 

"Dědku prašivá, kde ses tohle naučil? Takhle škrtil jen starej Krmáně."

"Norinberger!"

"Krmáně!"

"Norinberger!"

"Krmáně!"

 

... a bude zase dobře ...

 

09.09.2019 09:56:13dát kritice tipLnice

Oldo, nezlob se, ale myslím, že s banováním, mazáním , bys mohl být trochu " pomalejší" , opatrnější...ať věc není spíš na škodu než k užitku, bylo by škoda přijít kvůli unáhlenosti o další zajímavé autory...jestli mi rozumíš...v dobrém...

09.09.2019 09:32:31dát kritice tipaleš-novák

jak se odhlásit, když nevidím boční panel nalevo...?

09.09.2019 09:05:58dát kritice tip.duke.

ŘDR: tak silnou emoci k němu neprožívám.. jen antipatie.. stran jeho psaní: kde to není, tam to není

09.09.2019 08:57:04dát kritice tipdadíková

vlastně se nejde ani přihlásit odhlásit.. jinak kritiky už normál :)

09.09.2019 08:48:18dát kritice tipŘád Duhových rytířů

Boční panel vás zajímá, skopaný kamarád ve škarpě ne. Hanba!

09.09.2019 08:45:54dát kritice tipdadíková

boční panel v háji, kritiky avíza, vložit dílo pryč...doufejme že ve vývoji :)

09.09.2019 08:42:28dát kritice tipFruhling

Hm, mobilni rozhrani se vyviji kazdym dnem :)

Mne uz kritiky jdou psat normalne. Ale zase mi zmizel bocni panel. Chapu proč, ale tim padem by to chtelo nahoru listu s prichozimi kritikami a avizy. Prehled prihlasenych uzivatelu bych prinejhorsim ozelel, pripadne by se dal resit nejakym rozklikavacim menu.

09.09.2019 08:36:49dát kritice tipUmbratica

Já jsem se vším spokojená a vždy se ráda přizpůsobím jakýmkoli pravidlům hry.

09.09.2019 08:26:33dát kritice tipdadíková

na mobilu je to všecko problém.. ouplně jinak? 

09.09.2019 08:17:24dát kritice tipŘád Duhových rytířů

Ďjůku, ty hajzle! Nenávidíš movsara, možná tajně spolupracuješ s PtB. Cloumá s tebou závist za jeho literární úspěšnost a chceš ho ZNIČIT! Ty dobře víš, že po takové poznámce bude mít návrat HODNĚ ztížený. A to jsi chtěl. Že ty se znáš od vás s Ivanem Langerem, co? Ten tě tyhle způsoby učí, že mám pravdu?!

09.09.2019 07:55:08dát kritice tip.duke.

Movsar se nesmazal, na to nemá. Patrně se jednalo pouze o výhružku virtuální sebevraždou v rámci situační dekompenzace.

09.09.2019 07:39:36dát kritice tipdadíková

na mobilu napsat kritiku, to je věda teda :))

09.09.2019 07:27:04dát kritice tipŘád Duhových rytířů

"ještě kdyby víc pracovali kritici, aby bylo co číst"

bingo!

09.09.2019 07:16:13dát kritice tipagáta5

reaguju na banování... každý má jinou míru trpělivosti se "zábavnými" nicky, mě osobně je to šumák, asi to ten člověk potřebuje, i když v poslední době mě docela štval už pusík, jak dělal všude bordel v katagoriích a psal kraviny většinou.

ale sumasumárum to tady mám ráda, čtu svý oblíbence, občas se podívám i okolo... víc nepotřebuju

a že se to tady trochu mění? furt lepší než nezájem... ještě kdyby víc pracovali kritici, aby bylo co číst - myslím názory na literaturu, to tu teď není moc vidět... 

08.09.2019 23:13:255 tipů dát kritice tipKristova_noha

Já vracím mou vlastní rukou smazaný komentář tedy :-)

Velkého Oldu Zakladatele jsem měla ve velké úctě. Založil a dokázal vést server, který byl jiný. A měl u mě obrovskou autoritu. Měla  a měl. Časy, lidé, věci se mění. Tak jako něco, co se tu různě povaluje od konce 20. století snad můžu vyjádřit svůj názor na dnešní podobu písmáka. Pokud ne, majitel si s tím jistě poradí...- Barevný seznam děl mi trhá oči. Barvy se tlučou s modrou, která je zavedeným vzhledem Písmáka. A je to poloviční krok - zachovat starý vzhled, ale změnit ho, to asi nejde :-)  Nutnost rozkliknout avíza (click navíc proti starému stavu) je otravná. Obojí mi nepřijde podařené ani graficky ani z hlediska UX. Jen můj názor.  Dá se na to koneckonců zvyknout jako na všechny změny. Jsou věci, které mě vadí mnohem víc:

- zabanování neškodných zábavných nicků a reakce tipu: když se ti tu nelíbí, jdi jinam...

- určování, kde a jak se dá diskutovat o změnách - na písmáku se vždycky diskutovalo svobodně, o čemkoliv, kdekoliv... někdy to byla sranda, někdy otrava, někdy to bylo moc...  někdy došlo na blokování, bany atd.. někdy se jen posílalo do háje a někdy se psaly smiřovací básničky (ano, i tak :-).- že  dvacet let žijící svobodný a svébytný server, bez reklam a se širokou různorodou komunitou zřejmě nastupuje cestu ke svému konci nebo snad transformaci v seriozni tuctový server, kde půjde především o PVAno, Olda je majitel, a může si na svém serveru a se svým serverem dělat co chce. Respektuji. Ale líbit se mi to nemusí a taky nelíbí.

PS: z této IP adresy se přihlašuje více různých lidí, který s tím co píšu nemají nic společného a nechci jim znemožnit přístup na písmák. Pokud budu klasifikována jako prudič, stačí zabanovat tento nick, budu to respektovat. Děkuji

08.09.2019 23:05:37dát kritice tipNorsko 1

Jaký nezájem, pišto. Vlastně  nevím,  kam píšu. Co to se mnou  udělá, je to frustrující

08.09.2019 22:31:04dát kritice tipPišta_Hufnágl

Poslední poznámka - za "starých časů" by tady za těch dvacet minut od posledního komentáře byla obří smršť názorů a řevnění a nápadů jak z toho ven. Teď vidím jen letargii a nezájem.

08.09.2019 22:09:58dát kritice tipPišta_Hufnágl

A koukám, že formátování textu v příspěvcích vypadá hezky jen před odesláním. :)

08.09.2019 22:07:005 tipů dát kritice tipPišta_Hufnágl

Mno...Vrátil jsem se na půl dne, a zase mám na dalších deset let pokoj, se mi zdá.Svatá pravda je, že když tu někdo z jakýchkoli důvodu být nechce, tak tu být nemusí. Stejně jako tu nemají co dělat agresivní kreténi. Tečka.Pokud ovšem předsedovo vyňadření "Pokud se ti úpravy tak moc nelíbí, díky, přesuň se prosím někam jinam." očividně rovná se "Buď tleskejte (případně držte hubu), anebo jděte do prdele", tak je někde chyba. Jistěže svoje kroky odůvodňovat nemusí - není to tu placené. Nebude-li ale zdůvodňovat, nehodlal bych se podílet na tvorbě obsahu (kdybych o to ještě stál). A co je literární server bez obsahu? ... A zrovna stran literatury je, domnívám se, různorodost názorů poměrně živným podhoubím. Bez diverzifikace vzniká monokultura, a to ví i ta bídná květena, že to nevede k ničemu dobrému.Už jsem někde vedle zmiňoval, že je mi to již komplet jedno, ale vlastně si lžu do kapsy. Není mi to úplně jedno. Jako když potkáte starého známého, a zjistíte, že už s ním není ta sranda, co dřív, a byt si zařídil po svém. V nadšený jásot propuknouti nelze, leč kecat do toho taky moc nemůžete. Takže zbude jen takový ten zdvořilostní úsměv, a šup pryč.Sbohem, a dík za všechny ryby!

08.09.2019 21:43:41dát kritice tipLerak12

Respektujme soukromé vlastnictví!! Olda je majitel serveru a může si zde organizovat dle libosti. Cenzůrovat a dělat přestavbu jak za komoušů, má plné právo. Stejně tak zde vykopat nespokojence, hulváty a prudiče. To bychom měli respektovat nebo táhnout na podřadné servery. Mělo by se to zde vytřídit aby zavládnul klid  a nesmlouvavý řád! Myslím, že už se blýská na lepší čas. 

08.09.2019 21:29:504 tipů dát kritice tipysslandia

Vyjadrenia typu ak sa nepáči -choď inam možno fungujú vtedy,ak má človek problem akceptovať pravidla,respektíve nie je schopný akceptovať a tolerovať komunitu..ok,vtedy by som to vedela pochopiť,dokonca si myslím,že takýto človek by možno nemal ani nejakú potrebu reflektovať,zbalil by chrbát a išiel.To,že nejako poskytujeme spätnú väzbu,ktorá asi nie je veľmi priazniva je iba čistý odraz reality...autori,ľudia,ktorí publikujú prichádzajú do kontaktu s editorom pravidelne-je to taká čerešnička na prste,ktorá im dodá pocit správneho puncu...jednoducho ten editor poznajú a oklepkavaju ho viac  ako možno admin alebo správca...tým,že naznačujeme nespokojnosť znamená to naozaj to,že “inovácia”nevyšla ...takisto ak sa reflektuje možno na tie medzery v oznamoch pri bane,pri komunikácii je to skôr z hľadiska toho,že ľudia tu chcú byť a chcú mat ten svoj “komfort”....čo sa vyrieši tým,že ich majiteľ uzemní slovami nepáči sa?chod!....to mi pripomína taky vtip?ze ak dôjdu argumenty tak príde na rad trápny humor...

 

/za preklepy a diakr.sry prácne rukám na tlf/

08.09.2019 21:27:042 tipů dát kritice tipFruhling

Bych teda poděkoval za to zmírnění grafiky u tipu pro kiritiku je to asi tak o přesně 158% lepší :D

08.09.2019 21:25:39dát kritice tipatkij
redaktor poezie

Přesně tak, v tomto ohledu to rozhodně vidím jako krok zpět. 

08.09.2019 21:21:46dát kritice tipatkij
redaktor poezie

Ok, dostala jsem avízo, tak jsem reagovala, mazat už nebudu:)

08.09.2019 21:20:34dát kritice tipFruhling

Je to škoda, protože písmák čtu na mobilu tak ze 70%.

08.09.2019 21:19:023 tipů dát kritice tipatkij
redaktor poezie

Ano, taky jsem si všimla, že je ve smazaných, člověk, aby se už pomalu bál něco napsat, i v nejlepším (aspoň tak to chápu) úmyslu. 

Ke změnám jsem psala do Novinek, pomohla mi dnes gabi, s vkládáním. Ale odhadnout, co se bude dít a vyjádřit se k tomu, co teprve bude zprovozněno, změněno, je předem velice těžké. Je obvyklé, že se inovuje, ladí k nejlepší podobě. Přestože chápu, že stojí zřizovatele velké úsilí a mnoho času.

A že zde fruhling zavedl diskuzi, nevidím nikterak škodlivé. 

Barvy tagů jsou zjemněny, to je určitě lepší.  Jen z mobilu napsat komentář je čím dál složitější. 

08.09.2019 21:11:591 tipů dát kritice tipKristova_noha

Jo, a ještě pro pořádek, ten smazaný komentář jsem smazala já sama, po té, co jsem si přečetla fruhlinguv  - úřišel mi konstruktivnější a s větším nadhledem - nechtěla jsem mu to kazit :-)

08.09.2019 21:08:17dát kritice tipKristova_noha

Taky přidám, ať je to na jednom místě:- Barevný seznam děl mi trhá oči. Barvy se tlučou s modrou, která je zavedeným vzhledem Písmáka. A je to poloviční krok - zachovat starý vzhled, ale změnit ho, to asi nejde :-) 

- Nutnost rozkliknout avíza (click navíc proti starému stavu a navíc mi chvíli trvalo, než mi došlo, že tam se avíza schovávají) je otravná.

- Nový editor se vzhledem tluče se zbytkem písmáka, což mi dohromady s tím, že má jinak seskupené prvky v liště ztěžuje orientaci.Tyhle změny mi nepřijdou podařené ani graficky ani z hlediska UX. Jen můj názor.

- netransparentnost, či jak:Ocituji s dovolením ysslandii:"osobne by som asi uvítala nejakú kolónku "sankcie " alebo "pošta "- kde by majiteľ, alebo admin, ktorý urobí výmaz, prezentoval túto skutočnosť krátkym oznamom trebárs- alebo niekde, kde by to bolo viditeľné- možno by sa predišlo divokým dohadom a diskusiám / konšpiráciam, predpokladom, vtipom-/"Tohle tu kdysi dávno fungovalo. každý se mohl podívat, proč někdo dostal ban nebo proč bylo nějaké dílo smazáno, či přeřazeno - chybí to tu. Poslední příspěvek v klubu administrátorů je z března...

 

08.09.2019 21:06:48dát kritice tipysslandia

V zmazaných ...

08.09.2019 21:06:39dát kritice tipFruhling

Dej si zobrazit smazané.

08.09.2019 21:05:08dát kritice tipNorsko 1

A kde je, Kristova noha?

08.09.2019 20:57:05dát kritice tipFruhling

Před tím měsícem jsem se v tom novinkovém postu vyjadřoval - bez odezvy.

08.09.2019 20:51:13dát kritice tipysslandia

Krist.noha-vystihla si to presne,pripájam sa

08.09.2019 20:46:193 tipů dát kritice tipFruhling

Oldo, máš pravdu, nediskutuji s tebou a ani s tebou diskutovat nechci, protože diskuze předpokládá rovnocenné postavení, které mezi uživatelem a adminem nikdy není a z principu být nemůže.

Chtěl jsem ti jen napsat fakta, která mi vadí. Jak s nimi naložíš, je čistě tvoje věc. Stejně, jako je moje věc, jestli tady budu nebo ne. Doufám, že ostatní uživatelé se připojí, abys to měl všechno na jednom místě a ne rozstříštěné v milionech článků okolo, jak říká ysslandia. Ber to jako bug report.

(Kategorie diskuze je volena pro hovor mezi námi uživateli a taky kvůli zviditelnění)

08.09.2019 20:10:31dát kritice tipŘád Duhových rytířů

fruhlingu děkuji za odkaz, jdu na to kouknout. dál to bude bez odezvy. mám dost.

08.09.2019 20:10:20dát kritice tipOlda
ADMIN

1) Tohle není ta forma, jak diskutovat o změnách, ale to je asi jasné, že? 2) K úpravám je (bylo) možné se vyjadřovat měsíc před nasazením v Novinkovém postu. 3) Pokud se ti úpravy tak moc nelíbí, díky, přesuň se prosím někam jinam.

08.09.2019 20:09:42dát kritice tipatkij
redaktor poezie

Stačilo by mi nechat starý výpis děl a nový nechat jako možnost po rozkliku ikony díla. Pro toho, kdo barevný přehled vítá, případně chce filtrovat, či dohledávat. Pro běžné užívání mě vizuálně rozptyluje, ztrácím v něm podstatu. 

08.09.2019 20:03:05dát kritice tipaleš-novák

Zelená cedulka BEZ ODEZVY ve výpisu je nesmysl, když na konci řádku vidím, že dílo má 0 tipů a 0 komentářů.

08.09.2019 19:39:19dát kritice tipJežkovy voči
Fruhlingu, díky za podporu!
08.09.2019 19:34:341 tipů dát kritice tipFruhling

Tak z uvodniku pod perfect day jsem to tak pochopil.

08.09.2019 19:31:42dát kritice tipŘád Duhových rytířů

Tak Movsar snad neodešel?! Ještě před prár dny... Odešel Movsar nebo ne?

08.09.2019 19:26:57dát kritice tipysslandia

*err,- s dobrým úmyslom

08.09.2019 19:24:551 tipů dát kritice tipysslandia

a tak nie je tých diskusií kúsok priveľa ? Toľko čo sa pokecám a uľavím ubolenému egu pod Testom, idem si pofrflať pod "zmazáni ", potom si ešte môžem odbehnúť k novinkám- a nakoniec prídem tuná a mám začať odznova. Rovno tuná treba presunúť polku nových príspevkov a textov. Osobne na mňa je tých odbočiek nejako "veľa." 

nepáči sa mi výpis diel- otrasné farbičky, vizuál, hrozné, bije to neskutočne do oči

dat kritike tip ma nevyrušuje- ignorujem to, som povrchná, takže niekedy ani nereagujem

osobne by som asi uvítala nejakú kolónku "sankcie " alebo "pošta "- kde by majiteľ, alebo admin, ktorý urobí výmaz, prezentoval túto skutočnosť krátkym oznamom trebárs- alebo niekde, kde by to bolo viditeľné- možno by sa predišlo divokým dohadom a diskusiám / konšpiráciam, predpokladom, vtipom-/

celkovo tie niektoré "technické meňavky " sú viac na obtiaž ako na prospech. Verím, že majiteľ to asi robil s dobrúm úmyslom, ale všetkého veľa škodí a niekedy prílišná snaha vyvolá opačný účinok...

08.09.2019 19:21:111 tipů dát kritice tipNorsko 1

Mě sere celý nový editor, který snad chce zunifikovat celý svět do jednoho fontu. Tam se snad nevejde ani esemeska

08.09.2019 19:17:04dát kritice tipFruhling

Ok, tak už mě hnětě i editor vkládání děl :D



Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.