Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUTĚŽ V POEZII (2019/III.)

09. 09. 2019
0
28
3261
Autor
Báseň_roku

 

SOUTĚŽ V POEZII  (2019/III.)

 

Milí Písmáci - v návaznosti na různé soutěže předchozích let vyhlašuji celoroční kolo,
do něhož budou zařazeny vítězné básně z jednotlivých čtvrtletí roku 2019.

Soutěž je ve čtyřech základních kolech anonymní. Jednotliví soutěžící mohou poslat každý jednu, dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na libovolný námět  - na email:

irena.mondekova@email.czod dnešního dne do pátku 20.9. 2019, uzávěrka ve 20:00.

Následně budou básně zveřejněny na Písmáku. Hlasování formou tipů, případně výběrů proběhne do konce září. Začátkem října vyhlásím tři čtenářsky nejúspěšnější básně čtvrtletí. K názvům děl se již přidají nicky tvůrců. Stejný postup se každý kvartál roku 2019 zopakuje. 

Soutěž v poezii 2019 se po absolvování čtyř základních kol ocitne ve finále, kde uživatelé vyberou, již neanonymně, ze dvanácti děl báseň uplynulého roku dle hodnocení čtenářů.

 

Majitelka emailu Gora se zavazuje, že nebude hlasovat. Komentování a ůčast v anonymní soutěži si povoluje:-)


28 názorů

zvedavec
07. 10. 2019
Dát tip dievča z lesa

diskusný? príspevok 06.10.2019 21:29:12


zvedavec
07. 10. 2019
Dát tip

R.L.

ale odvahou neoplývaš, keď mi miesto argumentov tu, v diskusii,  nevyberane nadávaš v správach

(nie prvý raz, vždy, keď súhlasne neprikyvujem a vyjadrím odlišný názor)


zvedavec
07. 10. 2019
Dát tip a2a2a

R. L. 

Ty ako veľký básnik skus akceptovať, že sú tu aj takí, ktorí sa dobrovoľne a radi zúčastnia povedzme aj získavania spätnej väzby o tom, ako vidia ich diela iní.  


Gora
07. 10. 2019
Dát tip

Díky za tvůj relevantní názor. Zábranu jsem nečetla, ale co není, může být - díky za tip na beatnickou /?/ poezii. Jinak zvířata by nám svým chováním mohla jít za vzor, nezávidí a nejsou záludná, měl bys někdy nějakou farmu navštívit, milý R.L.


Gora
07. 10. 2019
Dát tip

R.L. - uvítám účast každého autora v této soutěži, další kolo bude v prosinci, je dost času něco pěkného napsat, připravit si. Ovšem - jak správně poznamenává zvedavec - pro ty, kteří se nebojí - cituji Evu " Ak niekto chce, môže získať skutočnú spätnú väzbu. Nik sa nestane väčším tým, že niekoho zhodí. A každé vyjadrenie vypovedá o autorovi vyjadrenia.":-)


zvedavec
06. 10. 2019
Dát tip Gora, a2a2a

Aj ja chcem niečo povedať k tejto súťaži: Klobúk dole pred Gorou, ktorá túto súťaž organizovala. Dala tým možnosť odvážnejším zúčastniť sa anonymne hodnotenia svojich diel. Ak niekto chce, môže získať skutočnú spätnú väzbu.

Nie je pravda, že to na Písmáku je celé súťaž.

Alebo je, ale tá súťaž nie je o hodnotení diel, ale o hodnotení popularity autora. Alebo o zhodnotení toho, koľko tipov dostal tipujúci od koho, tak dá tip , aby nabudúce dostal tiež. Je to veľakrát obchod s tipmi. Marketing je pri mnohých bohato otipovaných dielach mimoriadne dôležitý. 

A mám vážnu výhradu voči hlúpym vyjadreniam.  Nik sa nestane väčším tým, že niekoho zhodí. A každé vyjadrenie vypovedá o autorovi vyjadrenia.


K3
15. 09. 2019
Dát tip Gora, supizmus

Anonymní soutěže jakékoliv kategorie přece nemohou nikomu vadit, jsou dobrovolné. Naopak by měly být vítány, právě pro tu anonymitu.


Všem díky za názor na soutěž, je celkem překvapivé, že (podle komentářů) nejvíc zajímá ty, kdo se zatím nezúčastnili. 

Těším se na soutěžní příspěvky, první báseň již dorazila:-) 


ysslandia
09. 09. 2019
Dát tip

Toľko emócii pri ozname... čo nás potom čaká v samotnej súťaži ? 

Plne chápem, že niekedy tečú nervy, ale opľuť za každú cenu nejakú aktivitu, ktoré evidentne má svoju odozvu a účastníkov je trápne... / neznamená to, že mňa to míňa../ Súťaže tu fungovali stále, niekto je za nich vďační, niekto ich ignoruje.Stačí sa zariadiť.


Lnice
09. 09. 2019
Dát tip

Leraku, svůj komentář z 9.9.2019 12:19:15 myslíš vážně? Nebo je to legrace?


a2a2a
09. 09. 2019
Dát tip

Norsko, tvůj názor na to, zda soutěžit či nikoliv,je legitimní, ale zde vnímám, že soutěž dává minimálně příležitost pro jinou zpětnou vazbu než fungování fan klubů. S tou nulou jsi už ale hodně mimo, to už je víc nezvládnutá emoce než názor.


Lerak12
09. 09. 2019
Dát tip supizmus

Norsko moc si zde nevyskakuj nebo Tě Olda také vykopne a skončíš v "druhé lize Lit. serverů!" Naše elita, redaktoři  a kritikové,  jsou úžasní a zde makaj na doraz. Jdou nám i svým charakterem příkladem a zasluhují naši maximální úctu!!


Norsko 1
09. 09. 2019
Dát tip

Milý oldo, budeš se asi divit, ale píšu. Sem tam. Vydávávám ze sebe to nejlepší, čeho jsem schopen. Nebo se o to aspoň snažím. To ti nestačí?


Norsko 1
09. 09. 2019
Dát tip

Seru ti na to. Chci zpět svůj starý editor, nebyl nejlepší, ale byl dobrej. Fakt z toho tady nedělejte fejsbúk


agáta5
09. 09. 2019
Dát tip

tak já ti napíšu básničku, jo?


Norsko 1
09. 09. 2019
Dát tip

Začíná mně tu všechno vadit. Tož tak



Olda
09. 09. 2019
Dát tip

Norsko 1: Klidni hormon, -jedničko-. Co děláš pro místní prostředí ty? Kopeš? 


agáta5
09. 09. 2019
Dát tip supizmus

norsko, jdi do kouta a vraž si jednu z každý strany...

jsi se špatně vyspal nebo co?


Norsko 1
09. 09. 2019
Dát tip

Běž už s těma soutěžema někam. Tady je to jedna velká soutěž. To ti nestačí, ty nulo?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru