Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pár haiku(izmů)

09. 09. 2019
12
17
528
Autor
Oldjerry

Jediná kapka

listopadové louži

zrcadlo ničí

 

 

jediný je bůh

pro všechny lidi světa

jen mnohojmenný

 

 

potomci jablek

calvados a křížaly

jak nepodobní

 

 

pohled  do dáli

a pečený špekáček

poezie s chutí

 

 

chleba bez masa

chvilka nepozornosti

u nosu racek

 

 

 


17 názorů

Oldjerry
12. 09. 2019
Dát tip

Umbr - dík


Umbratica
12. 09. 2019
Dát tip

Típek za druhé.


Oldjerry
11. 09. 2019
Dát tip

Danny - děkan a ať ti to píše...


Oldjerry
11. 09. 2019
Dát tip

Diano: Díky za komentík a zdravím silným hlasem...


Oldjerry
11. 09. 2019
Dát tip

Gora - Haiku by měl být obraz, nikoli děj - nepoučuju - jen konstatuju, a průchodnost? o tym žádná... nestavím průchody, prostě píšu své nápady a pocity.   Na haiku je skoro tolik názorů jako haikuistů. Ani japonologové nemají jednotný názor. Takže ď a hlavně ti držím pěsti, abys měla míň starostí mimo poezii... už jsem to jednou napsal výše, ale vypadlo mi tvoje jméno, naopravuji a  pa!


Diana
11. 09. 2019
Dát tip

Milé, vtipné :-)*


Oldjerry
10. 09. 2019
Dát tip

CarlverlsBack, Dáďo a K3

Dík za čtení  et hodnocení. 


**


dadíková
10. 09. 2019
Dát tip

jednička ano :)


K3
10. 09. 2019
Dát tip

Jednička nejhezčí.


Oldjerry
09. 09. 2019
Dát tip

atkij: Inšpirácia je dobrá, ale to je ovšem jiná myšlenka (já i v haiku mám cíle) (:-D   Haiku by měl být obraz, nikoli děj - nepoučuju - jen konstatuju, a průchodnost? o tym žádná... nestavím průchody, prostě píšu své nápady a pocity.   Na haiku je skoro tolik názorů jako haikuistů. Ani japonologové nemají jednotný názor. Takže ď a hlavně ti držím pěsti, abys měla míň starostí mimo poezii...


atkij
09. 09. 2019
Dát tip

Proč mi to nejde vložit zkopírované? Chtěla jsem u své inspirace vymazat jen jednu odrážku. Že jsem to dělala. Mrkni do smazaných. Nechce se mi znovu z mobilu vypisovat.


Gora
09. 09. 2019
Dát tip

Jardo, s úsměvem... a vnímám spíše jako vtipné miniatury...


Danny
09. 09. 2019
Dát tip

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru