Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marodi

18. 09. 2019
2
6
570
Autor
bukač

Přeplněná čekárna. Lidi zareagovali na příchod nové roční doby po svém, a klimatickou změnu, spojenou s kratšími dny a nižšími teplotami, vítají nikoli s otevřenou náručí, ale vsugerováním si nepříliš pohodlného tělesného stavu.

Předstírají nemoc.

Jsou marodní a potřebují se léčit. Touží ale spíš jen po vlídném slově pana doktora, který z hypochondrů dělá pacienty. Předepíše lék. To značí slávu. Stonání s požehnáním státu - i když jim ve skutečnosti nic moc nechybí… Mohou vykonávat vše jako jindy.

Mají na svou nemoc ale potvrzení…, a kdo si troufne něco namítnout, bude synem smrti!

 

Čekám s nimi. Nic mi nechybí, jen potřebuji občas mezi lidi. Tady vždy někoho potkám. Jen aby na mě nepřišla řada; mají mě tu rádi, jsou vděční, že mohou někoho předběhnout. Soutěživost nabírá obrátky… ale nakonec i ten nejvíc vzadu doběhne k cíli.

 

Našli mi toho spoustu, nevěděl jsem o ničem. Dostal jsem léky, a stal se ze mne plnohodnotný pacient.


6 názorů

bukač
18. 10. 2019
Dát tip

nechápu?


bukač
18. 10. 2019
Dát tip

Děkuji za názor


Lakrov
17. 10. 2019
Dát tip
Dočteno, ale nějak se to na mně (i při druhém čtení) minulo účinkem. Omlouvám se a přeju lepší čtenáře.

bukač
30. 09. 2019
Dát tip

Děkuji za přečtení:-)

 


Andělka1
18. 09. 2019
Dát tip

JE TO SMUTNÉ...JO...JO...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru