Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

21. 09. 2019
4
11
1752
Autor
Báseň_roku

 

 

Prší

otevřeným oknem 

věje do pokoje 

chladný vzduch

 

do tmy zahraje budík 

a rozsvítí se lampa



Navzdory příběhu

prohraných bitev

nesplněných snů

špatných rozhodnutí

a kroků vedle

se v unavené tváři

zračí pokoj



Za vším tím

totiž nikdy nezhasla

Naděje



Díky za vláhu

beránci na nebi

dík za dar života

Beránku v Nebi

 

 

 

 

 

 

 


11 názorů

atkij
30. 09. 2019
Dát tip

Tipuju, že autorem je zvedavec. Zdravím a přeji pěkný večer:)


a2a2a
30. 09. 2019
Dát tip

Hodně popisná a od třetí sloky až patetická ve výrazu, myslím, že většina rán je klidných, všedních, nebojovných a s odpočatou tváří. Určitě autor měl dobrý úmysl, ale zde to působí až proklamativně a hodně rozkročeně.


No, hezké to je. Souhrn životních proher jak je zde podán ovšem vede spíše k rezignaci. Nebo v lepším případě k vzdoru. On totiž ten Beran v nebi umí být i pěkný prevít. Báseň spíš pro otupělé ovce než pro člověka, který všechno prohrál a přesto se nechce vzdát.


atkij
28. 09. 2019
Dát tip

Pěkná, upřímná modlitbička, ale to je na báseň trochu málo. 


zvedavec
28. 09. 2019
Dát tip

Z môjho pohľadu to "Děkuji" je logickým vyústením predchádzajúcich riadkov

a pridám aj odkaz na Krylovo "Děkuji"

https://www.youtube.com/watch?v=KKN0BcGCi8I


lawenderr
28. 09. 2019
Dát tip

Někdo vstává - trochu jako scénář, čekám, kam se děj rozeběhne, a ona už děkovačka. Naděje se uklání, konec představení:) Mi to přijde málo na báseň - ale nench se odradit někým, kdo básničkám moc nerozumí, ale je taaaakhle chytrej:) ...náznaky počínající poezie tam jsou - neléčit! :))


Já bych ta slova díků v poslední strofě troch víc znejednoznačnila :) mi to přijde moc. Teda na mů vkus :)


Já bych ta slova díků v poslední strofě troch víc znejednoznačnila :) mi to přijde moc. Teda na mů vkus :)


K3
23. 09. 2019
Dát tip

Zdá se mi jako vyzrálá báseň. Jakoby orámovaná, kompaktní. Ze tmy se objeví obraz a já vidím najednou starý hezký film.


mám slabost na Božího Beránka, Lva z Judeje ...

na verše díků a chval třeba i za obyčejná rána


Gora
22. 09. 2019
Dát tip

Milé, ale poslední strofku bych oželela...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru