Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minulý týždeň

24. 09. 2019
10
7
620
Autor
dazdozienka

Dni, keď nekvapkalo a s vetrom nepadali konáre, som celtu strhla, aby bol výhľad na hviezdy a do koruny javora. Jednu noc ju strhol vietor sám - je niečo lepšie, ako v 5 stupňoch vyliezať z nahriateho spacáku a len v cégéčkach vymýšľať nový spôsob kotvenia? Každé ráno tesne pred svitaním sa v diaľke koktavo ozýval kuvičok a večer po zotmení sova dlhochvostá z tesnej blízkosti. Súmraky boli prekvapivo staroružové a samotné západy slnka krvavočervené... a dni s plechovo modrou oblohou a simpsonovskými bielymi mrakmi striedali dni s ustupujúcou hmlou a sivým nebom, z ktorého občas zasnežilo.
Málo blata, len v bahniskách jamky od rochniacich sa jeleňov a vyležané plôšky na lúke od pozorných laní. Krkavce, vlci oblohy, v párikoch sa zabávajúce na náš účet - keď preletia prinízko, počuť, ako tvrdé letky udierajú do vzduchu, pripomína to niekedy sonický tresk. Pomalé udieranie ďatľa do stromu, keď hľadá jedlo a rýchle ako dávka zo samopalu, keď rozozvučí rezonančný konár. Na hrebeni vlčie hovná plné plodov jarabiny, premýšľam o vlkoch lezúcich na nakláňajúce sa kmene, myslím na ich citlivé nosy, ktorými sliedia okolo bivakov, kým skupina holokožích zvierat je na lúke fascinovaná hviezdami.
Minulý týždeň.

 


7 názorů

CrawlingChaos
02. 11. 2020
Dát tip dazdozienka

krkavcovité majú povesť fascinujúcich zvierat


trojort
13. 11. 2019
Dát tip

...často jsem přemýšlel o tom proč nebolí ho hlava...


Lnice
26. 09. 2019
Dát tip

Krása!*


Benetka
24. 09. 2019
Dát tip

WoW! Krásné!!! 

Včetně toho fota! 

:*)


Norsko 1
24. 09. 2019
Dát tip

Hm. Tak zase nevím nic


dazdozienka
24. 09. 2019
Dát tip

čo myslíš konkrétne? to bol skopírovaný text, timesnewroman, odsadenie


Norsko 1
24. 09. 2019
Dát tip

Řekni mi, jak v tom novým editoru děláš tak krásné řádky, bez nesmyslného zoomu. Budu ti vděčen


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru