Novinky #2 | |||
datum / id | 28.09.2019 / 499503 | Vytisknout | | |
autor | Olda | ||
kategorie | Diskuse | Další dílo autora | |
zobrazeno | 22598x | ||
počet tipů | 24 | ||
v oblíbených | 5x | ||
zařazeno do klubů | Teroristas Literarios, | ||
Novinky #2 | |||
Pak ještě komentář ohledně komunikace a diskuzí. Určitě je fajn napsat (email, zprávu), tam je jistota, že přečtu a zareaguji. Naopak určitě neberu takovouto formu. |
Názory čtenářů (Zobrazit smazané) |
11.12.2021 05:53:51 | dát kritice tip | Kamamura |
Ad topic - Písmák vypadá z telefonu i z počítače dost podobně - jako by vypadl ze stroje času z let devadesátých, kdy byl Internet ještě mladý, a jeho podoba se, podobna rozžhavené matérii vesmíru krátce po Velkém Třesku, stále ještě utvářela v divokém reji neustálých změn a překotného vývoje. | ||
07.05.2021 10:23:41 | dát kritice tip | Aru |
Ahoj, nešlo by udělat pozadí Písmáku šedé, nyní je Písmák velice světlý a jsou tady i uživatelé méně technicky zdatní, kteří si to u sebe neumějí nastavit do pro ně přijatené podoby. | ||
18.03.2021 15:32:31 | 1 tipů dát kritice tip | Olda ADMIN |
tst | ||
01.08.2020 14:16:07 | dát kritice tip | Majaks |
Ja mam jedno prani. Ale myslim, ze dulezite a ku prospechu vsem: Nedal by se haijin smazat nejak definitivne? Jeho opakovane navraty tu kazi dobrou atmosferu. | ||
31.07.2020 14:39:28 | dát kritice tip | fialka... |
"Spousta drobností, jako třeba avízo o tipu k vlastnímu dílu nebo nezapisování přečtení díla autorem." Nezapisování přečtení díla autorem - pořád se mi zapisuje napsala jsem 9.10.2019 možná mám pro změnu něco udělat a nevím o tom | ||
24.07.2020 11:58:31 | dát kritice tip | Merle |
dobrá nekromancie :) vrací to vzpomínky | ||
30.06.2020 15:13:51 | dát kritice tip | Danny |
ještě: zdá se (alespoň podle mé pošty) že lidi chtějí zobrazovat Office soubory na Písmáku: nedal by se implementovat jejich import? nevím, jak je to náročné vzhledem k uzavřenosti formátu, ale pokud by to šlo, bylo by to moc super. | ||
24.06.2020 19:16:46 | dát kritice tip | Danny |
nešlo by nějak, aby autor viděl, kdo všechno ho má v oblíbených? narcistní jedince by to asi potěšilo, ale nevím, jestli tato featura není kontraproduktivní... | ||
25.05.2020 20:45:27 | dát kritice tip | sisi35 |
Díky Oldo , zdravím Pavla :-) | ||
25.05.2020 16:01:04 | dát kritice tip | Danny |
Kdyby vám někomu svítily žlutě kritiky, které se nedají "odkliknout" a straší tam furt dál, tak jsem systémem "pokus-omyl" zjistil, že jde o kritiky buď k autorské stránce, nebo klubům, jejichž majiteli jste: vpravo, v tom výpisu, se nevysvicují žlutě, tak nejsou dobře vidět. | ||
14.05.2020 20:58:56 | dát kritice tip | housecore |
ja som si omylom vymazal to automatické odosielanie mailov na môj e-mail :/ | ||
12.03.2020 21:45:41 | dát kritice tip | Uka |
A na tablety nikdo nemyslí! | ||
24.02.2020 12:45:34 | dát kritice tip | Ostrich |
Zdá se mi, že když listuji díly autora, pak mi to odmítne u vybraného zapsat kritiku, hodí to access denied. Nechci to zkoušet jen tak, ale stalo se mi to už dvakrát. A za tu funkci moc díky, listování je bájo! | ||
13.02.2020 17:19:03 | 1 tipů dát kritice tip | atkij |
Super funkce - možnost listování - další dílo autora. Děkuji za sebe a určitě i za mnohé další spokojeně uživatele. | ||
04.01.2020 21:25:45 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Oldo, píšu za nick Meggy607, nejdou jí od posledního díla odesílat odpovědi ani avíza. Já to zkusila a šlo to, tak je nejspíš nějaký zádrhel na jeiím nicku. Mohl by ses na to prosím podívat, díky. | ||
05.12.2019 14:04:40 | dát kritice tip | Stárnoucí vlk |
jsem rád, že se Písmák zdokonaluje, ale nemohu najít toto tlačítko https://www.pismak.cz/index.php?data=stats_good | ||
20.11.2019 16:39:29 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
To je na mobilu. Zadám v Googlu Písmák a objeví se mi tenhle rozpis, pak klepnu na Písmák a otevře se to celé. | ||
20.11.2019 16:34:27 | dát kritice tip | dadadik |
Ta moznost je dána na mobilu, nikoliv na pismaku | ||
20.11.2019 16:04:53 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
Než otevřu Písmáka, tak tam mám rozpis Hledání autora, Díla a Kategorie, Redakce na Písmáku a Nápověda a nějaké nicky jako Miroslavek apod. | ||
20.11.2019 15:52:59 | dát kritice tip | dadadik |
Ano.. a nenabidne ti to nikde dat verzi PC? | ||
20.11.2019 15:44:46 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
Ja zadám na internetu na mobilu Google a pak zadám normálně adresu www.pismak.cz. | ||
20.11.2019 15:36:26 | dát kritice tip | dadadik |
A kdyz teda vyhledas Pismak, tak ti to nenabizi dat jako na PC system nebo jak? | ||
20.11.2019 15:09:34 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
Pochybuju, že mám systém android... :-))) | ||
20.11.2019 15:07:12 | dát kritice tip | dadadik |
Když jsem na nějakém díle, nebo na své aut stránce, tak mi to ulítne taky, rozklik moje | ||
20.11.2019 14:59:54 | dát kritice tip | dadadik |
Prepnout do funkce jako na PC.. mozna by to slo.. mne na Iphone ne, ale na android to jde | ||
20.11.2019 14:57:38 | dát kritice tip | dadadik |
Na moje mi sviti třeba 3 a když rokliknu, vidim bud kritiky nebo aviza.. na boku nic.. ale myslim nekde vys pise atkij, ze si muze nejak nastavit jako web.. na systemu android to jde | ||
20.11.2019 14:47:24 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
Já nejsem na konkrétním díle, já jsem obecně na Písmáku. Na mobilu mi vlevo nic žlutě nesvítí, musím rozbalit to Moje, tam vidím Kritiky (2), Avíza (3) - žlutě - ale nemůžu se k nim dostat... | ||
20.11.2019 14:43:16 | dát kritice tip | dadadik |
Na nejakym díle.. bzd obecne na pismak nebo Seznamu del | ||
20.11.2019 14:42:27 | dát kritice tip | dadadik |
Nesmis byt na nejakym dole nebo svem profilu, bud na pismak nebo dila, pak to jde | ||
20.11.2019 13:50:32 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
Mně to žlutě svítí, ale položka Moje se rozbalí tak rychle, že nestihnu prstem klepnout na žlutý nápis Kritiky nebo Avíza | ||
20.11.2019 12:55:55 | dát kritice tip | dadadik |
mně teda na mobilu avíza i kritiky už dávno svítí žlutě... | ||
20.11.2019 08:31:56 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
20.11.2019 08:30:28 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
Už jsem Ti jednou napsala, "redaktore", abys mi avíza neposílal. | ||
20.11.2019 08:07:43 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
20.11.2019 08:02:14 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
Bohužel se musím opakovat. Dřív jsem si v mobilu běžně četla avíza a kritiky. Teď to jde jen tak, že musím otevřít Moje, kde svítí žlutě kritiky a avíza, ale na svém mobilu nejsem schopna tak rychle přejet prstem třeba na Kritiky a rozkliknout to, hned to zmizí a objeví se mi pouze seznam mých děl. Zajímavé, že poštu jsem schopná číst. Klepnu na poštu a rozbalí se pošta, kde poslední zpráva svítí žlutě. Abych se v mobilu dostala ke kritikám a avízům, musely by mít nahoře vedle Moje samostatnou kolonku, na kterou bych klepla. | ||
20.11.2019 07:56:25 | dát kritice tip | Oldjerry korektor |
Jojo, teď už si připadám jako Dinosaurus... hodně novinek už je nad moje počítačové vědomosti, ale jsem rád, že Písmák žije. Snad ještě někdy něco vložím, ale za váma už nemůžu... | ||
20.11.2019 02:33:03 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
20.11.2019 00:29:44 | dát kritice tip | Danny |
Ještě drobnost: dříve se posílalo avízo členům klubu, když do klubu přibylo dílo. Po nějakých změnách kódu Písmáka toto zmizelo, což omezuje funkčnost klubů tak na polovinu a bylo by asi dobré tuto featuru vrátit zpátky, dík. | ||
15.10.2019 14:42:25 | dát kritice tip | Danny |
ad fialka...: přečtení vlastního díla autorem se mi taky zapisuje | ||
10.10.2019 18:11:58 | dát kritice tip | Dero admin, korektor |
@Olda: `Shift + Enter` v novém editoru komentářů správně vloží jenom `<br />` místo nového odstavce, ale po odeslání komentáře jsou všechny `<br />` pryč a vložený text se zlinearizuje. Je to blbý třeba v situaci, když chceš do komentáře vložit nějaké verše. Musíš je vložit každý do nového odstavce, což vyústí ve škaredou výšku řádku. | ||
09.10.2019 20:59:47 | dát kritice tip | fialka... |
"Spousta drobností, jako třeba avízo o tipu k vlastnímu dílu nebo nezapisování přečtení díla autorem." Nezapisování přečtení díla autorem - pořád se mi zapisuje
| ||
03.10.2019 10:59:59 | dát kritice tip | dadadik |
Nově žlutá čísla na moje, avíza a kritiky a na pošta úplně stačí.. díky :) | ||
02.10.2019 17:00:11 | dát kritice tip | Lnice |
V mobilu teď uplně bezva, Oldo, díky. I když je nová vláknová pošta zajímavým zpestřením, přimlouvám se za ponechaní i té staré... | ||
30.09.2019 21:21:52 | 3 tipů dát kritice tip | dadíková |
Poznatek pro všechny - na mobilu se systémem android jde nastavit PC verzi, jak píše atkij.. tím pádem boční panel tam je.. mně se to netýká, tedy Iphone mobilu :) | ||
30.09.2019 17:39:37 | dát kritice tip | atkij |
Ano, při prokliku na avíza se mi skutečně poslední nepřečtené objeví podbarvené žlutě. Výhodnější by bylo, kdyby už žlutě svítila ve sloupci ona ikona avíza, stejně jako mi žlutě svítí přihlášení. Většinou si pro urychlení přehledu přepnu mobil do funkce - jako na pc, jsem lenošná rozklikávat. Ale vše je otázkou zvyku. | ||
30.09.2019 17:12:37 | dát kritice tip | dadíková |
bixley- třeba se ozve Olda.. toto nevím teda | ||
30.09.2019 17:01:19 | dát kritice tip | Fouraix |
šmajkote, furt to ofrňování, že si někdo dovolil založit nějakou diskuzi.. ignorovat jdou přece i neokázale. nebo projevit trochu majitelské velkorysosti a vzít si (relevantní) názor klidně i odtamtud. ale to už by byla vyšší dívčí..
| ||
30.09.2019 16:04:20 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
Když prokliknu na mobilu zprávy, nic tam žlutého není. :-( (tedy pokud přijde nová) | ||
30.09.2019 14:45:08 | dát kritice tip | .duke. |
děkuji | ||
30.09.2019 14:31:13 | dát kritice tip | dadíková |
Normálne když to či ono prokliknu a je tam něco, svítí ti žlutě | ||
30.09.2019 14:27:54 | dát kritice tip | dadíková |
Taky ne.. píšeš hmm | ||
30.09.2019 14:26:51 | dát kritice tip | dadíková |
Prklikneš zprávy anic nevidíš i když by měla být? To by měl vědet Olda teda.. a avíza a kritiky když proklikneš na mobilu? | ||
30.09.2019 13:55:30 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
dadikova: pokud na mobilu kliknu na Zpravy, tak tam ta nová zpráva není, dokud na počítači neprokliknu toho levostranného "žluťáska". Kritiky a aviza to samé. | ||
30.09.2019 13:37:43 | dát kritice tip | dadíková |
bixley, zprávy, kritiky aviza najdeš a můžeš je číst, ale abys věděla máš li to které, musíš si prokliknout buď zprávy, nebo kritiky, nebo avíza,, nikde tě to tu teď na tebe nezavolá.. navíc nejde vkládat a to zablokuje nový mladý lidi, kteří jsoz na mobilech v zásadě jenom | ||
30.09.2019 13:29:19 | dát kritice tip | bixley redaktor prózy |
Ahoj Oldo, před úpravami jsem si v mobilu běžně četla zprávy a kritiky (svítily vlevo žlutě), teď mi to nejde, jedině přes počítač, takže se připojuji k některým předřečníkům. Přihlášené lidi vidět nemusím, ale tohle mi vyhovovalo. | ||
30.09.2019 07:05:38 | dát kritice tip | dadíková |
zvlášť mladí lidi | ||
30.09.2019 07:02:17 | dát kritice tip | dadíková |
Danny taky mě to napadlo.. někteří jsou takhle většinou dne tady a bude jich určitě čím dál víc.. | ||
29.09.2019 23:59:41 | 1 tipů dát kritice tip | Danny |
(Oldo, já vím, že třeba podle GNOME guidelines nastavení zabíjejí koťátka, ale nestálo by zrovna tohle za položku v nastaveních "responzivní/neresponzivní" protože lidi jsou tu tak půl napůl? sám mám teda tlačítkový mobil, takže se mě to netýká, ale napadlo mě to takhle) | ||
29.09.2019 22:33:55 | dát kritice tip | Fruhling |
Ano, bohužel to jde dost vidět. Ale to nevadí, můžeme se navzájem ignorovat. | ||
29.09.2019 22:15:14 | dát kritice tip | Olda ADMIN |
Fruhling: Diametrálně se neshodneme (k obsahu jsme se nedostali) a diskuze s tebou mi nic nedává, proto na ni nemám čas. | ||
29.09.2019 22:08:20 | dát kritice tip | Fruhling |
Respektive ještě se teda doplním: jestli si myslíš, že všechno, co bylo vyhozeno z mobilní verze, je jen vizuální trash, pak by asi bylo fajn mít koule a vyházet to i z plné verze, ne? | ||
29.09.2019 21:52:00 | dát kritice tip | Fruhling |
Zcela pomíjíš, že ten někdo vymaloval blbě a telefon při malování přestřihl. Ale to už nemá cenu komentovat. Oba tu trváme na své neomylnosti s tím rozdílem, že já mám pravdu. | ||
29.09.2019 21:46:03 | dát kritice tip | dadíková |
responzivní verze je fajn na čtení, ale když mi někdo pošle zprávu, nevím o ní, dokud se nepodívám do zpráv.. totéž teda s kritikou a avízem.. můžu sledovat ale, kdo dal komu právě tip a kdo komu co napsal právě pod dílo, či kdo právě dílo vložil.... | ||
29.09.2019 21:41:04 | dát kritice tip | dadíková |
Ted to zjistuju, ze jen na dadíková :) na dadik daddy a dadadik je to nově :) ale v pohodě, srovnám se s tím | ||
29.09.2019 21:38:26 | dát kritice tip | Olda ADMIN |
Fruhling: Nene, je to jako když tě někdo nechává dlouhodobě u sebe bydlet zadarmo, pak ti zadarmo vymaluje a ty si stěžuješ, že se ti nelíbí barva a chybí ti tam telefon. V elektronické komunikaci jde -vždy- o formu - o obsahu vůbec nemluvím. dadíková: Ok, je to jen pro tebe :-) ostatní mají responzivní verzi. | ||
29.09.2019 21:17:32 | dát kritice tip | dadíková |
na tom bočním panelu je taky možnost vložit dílo.. já osobně přes mobil nevkládám, ale asi ta možnost je dobrá.. teď už to zas jde | ||
29.09.2019 20:46:52 | dát kritice tip | Fruhling |
Oldo, aby bylo jasno, mně se to "vynechání" levého sloupce líbí, a myslím, že to hodně pomohlo. Říkám jen tolik, že sekce se žlutými řádky je důležitá. Při tom není velká nebo prostorově náročná. Klidně by tak mohla být nastylována vodorovně s horním menu. Autory já osobně oželím, ale myslím, že jsem spíš v menšině. Nejhorší je ale ten hover. Naštěstí už jsem si vypěstoval spešl swajp-ne-až-tak-klik, který mi paletu otevře, aniž bych něco promáčkl. Chápu, že teď vypadáme jako nevděční parchanti, ale mobilní verze zkrátka nevznikne osekáním funkcí z full verze. Je to jako bys měl děkovat za nedopečený dort. Je sice zdarma a možná ho někdo pekl s láskou, ale nepochutnáš si. | ||
29.09.2019 20:27:10 | dát kritice tip | dadíková |
Dík.. ono bude na mobilu stále víc a víc lidí.. :) | ||
29.09.2019 20:22:06 | dát kritice tip | Olda ADMIN |
dadíková, Fruhling: ok, vrátil jsem vám tu starou mobilní verzi. | ||
29.09.2019 18:38:09 | 1 tipů dát kritice tip | dadíková |
Rozcestník nepotřebuju absolutně na nic.. na mobilu se zobrazuje cosi velmi zvláštního a nepřehlednýho | ||
29.09.2019 17:54:41 | dát kritice tip | Fruhling |
Při tom by tam místo hoveru stačilo nastavit onclick pro mobilní platformy. | ||
29.09.2019 17:52:33 | dát kritice tip | Fruhling |
Jako pohlo se to. Rozložení na mobil je fajn, ale je to vlastně jen o tom, co je hidden a co visible. Znatelně chybí žluté odkazy avíza a kritiky. Dále fakt, že položky v horním menu jsou stále přístupné pouze přes rolovací menu je v naprostém rozporu s principem dotykového ovládání. A i když bych si rád a snadno ještě rejpnul, tak je to vlastně mnohem víc, než jsem čekal. Upřímně, možná jsem už starý nebo mladý, ale vám ten rozcestník připadá přehledný? | ||
29.09.2019 15:45:17 | dát kritice tip | Lerak12 |
Kde je Pozor? Nějak ukvapený dozor?
| ||
29.09.2019 12:14:02 | 1 tipů dát kritice tip | Delahaye |
Zdravím Oldo, moc díky za znovu-zprovoznění možnosti "stáhnout všechna díla v .zip archivu". Funguje to - jen mám prosbu, jestli by ses ještě nepodíval na to, že stažené HTML mají úplně rozhozenou češtinu. Cokoli je v těle díla, má všechny znaky s diakritikou ve špatném kódování. Předem moc díky! K. | ||
29.09.2019 11:19:40 | dát kritice tip | rebecca13 |
oran: já Oldu viděla osobně, tedy údajně. Ale kdo ví, jestli za sebe neposlal někoho jiného. Brunet, introvert, o strom opřený, sedící. Nebo spíš tak jako přísedící. Už tenkrát jsem ale měla dojem, že to on není ;) | ||
29.09.2019 10:57:19 | dát kritice tip | dadíková |
Už vím, zprávy ve vláknech - ukázka u Oldy v textu,, ano to bude fajn až to bude :) | ||
29.09.2019 09:54:22 | dát kritice tip | dadíková |
před touhle změnou mi na mobilu jelo všecko jak na PC.. bývám na mobilu většinou | ||
29.09.2019 09:51:56 | dát kritice tip | dievča z lesa |
ani mne sa neukazuje panel s prihlásenými, oznamy kritík, avíz, myslela som si, že je to zjednodušená verzia pre mobil | ||
29.09.2019 09:39:48 | dát kritice tip | oran |
olda neexistuje, to je jen jeho pandimenzionalni vzruch. | ||
29.09.2019 07:54:58 | dát kritice tip | rebecca13 |
pozore - ty jsi se smazal? Druhou tvou kritiku zde jsem si nestihla přečíst. | ||
29.09.2019 07:48:20 | dát kritice tip | rebecca13 |
pozor, zlý sex - není jisté, zda Olda netipoval komentář jen aby ho pak v seznamu líp viděl, až bude něco vyhledávat k opravě - třeba to zděšení mojo chce v článku eliminovat...? Neobviňuj = pravidlo, které jsem přijala za své. | ||
29.09.2019 07:44:43 | 1 tipů | smazaný uživatel |
smazaný uživatel | ||
29.09.2019 07:37:13 | dát kritice tip | dadíková |
ten stejný problém, psala jsem už Oldovi soukromě v souvislosti s něčím jiným... neupozorńují kritiky, avíza, zprávy..přítomní autoři nejsou vidět a nejde vkládat dílo... na mobilu :) | ||
29.09.2019 07:28:37 | dát kritice tip | dajakbol |
Plátno a nech plavat, mám ten istý problém. | ||
29.09.2019 07:21:49 | 1 tipů | smazaný uživatel |
smazaný uživatel | ||
29.09.2019 07:14:18 | dát kritice tip | dadíková |
zprávy ve vláknech fungují? nikde nic takovýho nezjišťuji | ||
28.09.2019 23:48:02 | 1 tipů dát kritice tip | plátno a nech plavat |
Ahoj, prosím , mně na tabletu zmizel celý panel vlevo s lidmi přihlášenými a s okénky pro přihlašování. Vůbec nevidím, jestli mi přišla zpráva, kritika nebo avízo.. jde to opravit? Dřív jsem to viděla. Děkuji. | ||
28.09.2019 23:38:01 | 2 tipů dát kritice tip | Oldjerry korektor |
Už jsem nevěřil, že se to někdy stane. Chtělo by ještě nějakou externí publicitu o změnách, mohlo by to přitáhnout nové autory. Vždyť - ač se poslední dobou počet denně vložených děl zase zvýšil, ani zdaleka nedosahuje toho, co bylo kdysi běžné denně: 2,5 až 3 strany nových děl. Pokud je možné se podívat do začátku roku 2006, 2007 a tak - zjistíte, že to není blábol... Oldo - dík... i když je fakt, že ses postaral o své dítě... (:-D | ||
28.09.2019 23:31:38 | dát kritice tip | oran |
oldrichu ty, ktereho nikdy nikdo nevidel... hlavne kurva, ze to uz bezi na https, bo to bylo uz o drzku v dnesni dobe. | ||
28.09.2019 22:29:44 | dát kritice tip | dievča z lesa |
formátovanie na mobile je úžasné, aj ostatné vylepšenia, okrem správ, ktoré mi prichádzajú, ale mne sa nedarí ich z môjho mobilu odoslať, predtým mi to išlo ... vďaka | ||
28.09.2019 22:03:25 | 1 tipů dát kritice tip | Lerak12 |
Oldo, taky díky za všechno. Ti rozkladači a drobné technické blechy se jistě ještě vychytají. Z telefonu je to bezva. | ||
28.09.2019 22:02:47 | 1 tipů dát kritice tip | Olda ADMIN |
dadíková: Napiš mi zprávu, co ti nejde. | ||
28.09.2019 21:57:07 | 3 tipů dát kritice tip | rebecca13 |
Ahoj Oldo, zprávy ve vláknech jsou naprosto BOŽÍ!!! (Jen jsem se vyděsila, když jsem na to klikla, že jsou moje zprávy viditelné všem, málem infarkt :)) Děkuji, to bude změna k lepšímu, ovšem nostalgie po starém provedení zůstane v srdci. Už navždy, ještě že mám pár screenshotů :) | ||
28.09.2019 21:54:55 | dát kritice tip | dadíková |
Z telefonu se moc fajn čte.. akorat nejde vkladat :) | ||
28.09.2019 21:48:31 | 9 tipů dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Oldo, díky za všechno ... ta konverzační vlákna budou fajn. |
Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.