Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úzkou silnicí

04. 10. 2019
8
17
512
Autor
atkij

 

 

 

 

úzkou silnicí

stále za fekálním vozem -

na hovno!

 

 

 

 

 


17 názorů

8-))))))


Silene
08. 10. 2019
Dát tip

Tož logistické senrjú. Mentálně poněkud ucpaný smajlík.


atkij
08. 10. 2019
Dát tip

Silene, je pravda, že v této podobě to bude blíž miniatuře. Ale já si nemohla pomoci, nesubjektivně, s vyjádřenou emocí mi to nedalo:)


Silene
07. 10. 2019
Dát tip teisan, atkij

Mě to, atkijko, nepobouřilo, naopak pobavilo, ovšem víš na čem jsem se zasekla? Na výrazně vyjádřené emoci, jestli to jako... jó, nebo né. 

No, a jelikož jsem líná, zůstala jsem zaseknutá, jen se přiklonila k myšlence, že je zmíněná emoce poměrně univerzální, takže krom samotného způsobu vyjádření asi, s nímž se někdo ztotožní, někdo ne - je to ještě vůbec emoce?

Není to už konstatování?

 

Fakt mi ty gordický uzly furt nepředkládej, musím štípat třísky.


Philogyny
06. 10. 2019
Dát tip atkij

Já jen, že tu žádné vulgarismy nevidím. Jenom moment jednoho dne, kdy jedu úzkou okreskou za fekálem, který se plouží, nejde předjet a je to na hovno.  

Mimiatura je vtipná. Že načichne báseň? Lidstvím...   :)


dadadik
06. 10. 2019
Dát tip

v poezii se na sprostá slova nehraje snad..  jakožto v literatuře vůbec.. život prostě no.. ale musí se to umět :)


atkij
06. 10. 2019
Dát tip

Díky všem za názory, byť protichůdné, náměty ke zlepšení (ty zas moc neberou mě). Naprosto chápu i něčí rozhořčení. No zas tak sprosté slovo...

Mohla jsem ve třetím verši napsat

... "na hovno" říká... ale proč si hrát na slušnější...

Všem přeji šťastné a klidné cesty kamkoli:)


lawenderr
05. 10. 2019
Dát tip

:)


Kočkodan
04. 10. 2019
Dát tip

Jak je vidět, střevo (básnické) umí vyprodukovat úchvatné věci. Já ze tvého dílka cítím hlubokou niternost a obrovskou dávku člověčiny. ;-)

 

Vážněji řečeno - mně se to líbí.


Gora
04. 10. 2019
Dát tip

Jitko, poslední bych taky nahradila, tady mi to přijde jako "zdvojení", ale námět jako celek mi přijde dobrý. S tím Goghem jsem netušila, že je to prý "omleté", já to čtu prvně u tebe a je to ostrovtipné...


Philogyny
04. 10. 2019
Dát tip

...a jak jsou lidi rádi, když jim vyvezeme žumpu...   :)

Mi se líbí.


Diana
04. 10. 2019
Dát tip

Nemám ráda vulgarismy...


snake_01
04. 10. 2019
Dát tip Gora

myslím, že by to šlo i bez toho vulgarismu, ten hovnocuc navoruje fekální téma sám o sobě, co takhle.

 

Úzká silnice ---

hovnocuc drží se těsně

přede mnou


teisan
04. 10. 2019
Dát tip

Určitě kvalitnější než naprosto laciný (a pro mě navíc i trapný) Gogh, postavený jenom na...(ach, ten věčný náběh k aforismům, epigramům a jiným TĚM). Tady dokážu i překousnout poslední řádek - jako subjektivní hodnocení celé situace - což i pokročilý začátečník ví, že co?

TP


atkij
04. 10. 2019
Dát tip

No právě:))

Ale stejně s tím zřejmě nepochodím.

Díky, d. :)


Norsko 1
04. 10. 2019
Dát tip

Ajaj. Ses nám rozjela. Za fekálním vozem


dadadik
04. 10. 2019
Dát tip

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru