Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

v tramvaji u Plzeňky

07. 10. 2019
6
16
547
Autor
Josephina

 

Máša, Dáša i Sáša

se chichotají nad mobily

nožku přes nožku v třpytivých mini

divadlo prý bylo prijátno příjemné

 

ve Vladivostoku by nejspíš

už ve válenkách a ušance

pelášily od popa ze mše

z rabóty k telce

ku cvičení podle Vládnimíra

utuženy ve vlastenecké lásce

 

 

 

 


16 názorů

Josephina
16. 10. 2019
Dát tip

no, jsem jistým způsobem pro multi-kulti, proti náckovství, ale vše má své meze (a v Praze je už víc víceméně rusko-ukrajinských čtvrtí a taky plno bytů vlastněných Rusy, mnoho z nich je prázdných) a v Českém Krumlově (částečně i v Karlových Varech) se nedalo nikam kloudně dostat pro tisíce převážně čínských turistů ... Mariánky jsou taky cizinecké (rusko-německé)


Nevím, trochu mi to tak připadalo, ale do Prahy nejezdím, takže nevím, jak to tam vcelku vypadá. Určitě je tam více  ne moc milých turistů, ale jsou to pro Prahu peníze, ne?:O)


Nevím, trochu mi to tak připadalo, ale do Prahy nejezdím, takže nevím, jak to tam vcelku vypadá. Určitě je tam více  ne moc milých turistů, ale jsou to pro Prahu peníze, ne?:O)


Josephina
13. 10. 2019
Dát tip

:-o


Nenávist k čemukoliv člověka užírá. Nestojí za to nenávidět něco, co nemůžeme změnit a navíc  tomu moc nerozumíme,  jen chceme zřejmě být IN,:O)

 



Josephina
09. 10. 2019
Dát tip

v Praze jich je opravdu hodně! dostávám spíš strach, že se jim v Praze líbí tak, že nás tu opravdu svým množstvím převálcujou .... stejně jako turisti z Asie převálcujou Karlův most a Český Krumlov ... (asi bychom časem taky měli uvažovat o omezení počtu jiných národů nastálo i na čumendo, už z pudu sebezáchovy .... ale je to rozsáhlá otázka a problém týkající se nejen politiky ...)


Josephina
09. 10. 2019
Dát tip

v létě jsme měli hovory u moře s mladíkem Sergejem z Moskvy, bylo to zajímavý, všechny jeho hovory se točily kolem víry, obdivu k Putinovi, slovanské sounáležitosti a pozvání k rauši s vodkou ... o dost věcech neměl ponětí, opravdu se nedozvědí vše ... proto je i hodně Rusů v Praze (nejen kvůli zimě ve Vladivostoku a lepších podmínkách k životu ...)


Josephina
07. 10. 2019
Dát tip

Ružo, to je jen konstatování nejen pražské reality, kde vidíš nenávist? 


Kočkodan
07. 10. 2019
Dát tip

Privět! Peláším sem (nemaje nožky v třpytivé mini), abych naznačil, že se u mne tvoje dílko setkalo s úspěchem.


dadadik
07. 10. 2019
Dát tip

:)


Norsko 1
07. 10. 2019
Dát tip

Milá ružo, nauč se nenávidět. To ti pomůže v rozhledu


Proč vadí lidem Rusové? Vždyťz tam je také kapitalismus jako tady a jsou tam bohatí i chudí, tak proč je házet do jednoho pytle.? Když nás zachraňovali před genocidou Němci, byli vítaní, najednou je všechno obrácené. Vždyť nás neohrožují a nejsou zdaleka tak "hloupí" jak si leckdo myslí.


Norsko 1
07. 10. 2019
Dát tip

Taky mě tu serou ty rusáci. Víš, v Praze je jich, víc než si myslíš. Kdysi jsem měl ruštinu i rád. Dnes ne, chce se mi bljať


Gora
07. 10. 2019
Dát tip

:-))

překlípek: už ve válekách a ušance - válenkách


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru