Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sama

09. 10. 2019
3
3
532
Autor
HANDA12

             Sama

    Samotu nehľadám chodí zamnou sama                                                                                                              šlape mi na paty mám ju za dverama                                                                                                                  to čo nechceme toho veľa máme                                                                                                                        hoc kúpiť sa nedá aj tak doplacame                                                                                                                    Vždy si prisadne s vina odpije                                                                                                                            a tak hlasno zýva ústa nezakryje                                                                                                                          nikto ju nechce ona príde sama                                                                                                                          na dvere neklope moja stará známa.

 

 


3 názory

HANDA12
20. 02. 2020
Dát tip

normálne ma rozhodilo..


srozumeni
22. 12. 2019
Dát tip

Obsahově se mi líbí...***


kakání
09. 10. 2019
Dát tip

Pravopis stojí za hovínko, takže tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru