Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výročí

13. 10. 2019
14
15
1158
Autor
aleš-novák

dnes je tomu právě 35 let, kdy švédská Královská akademie oznámila, že Nobelovu cenu za literaturu dostal český básník

Jaroslav Seifert.


15 názorů

vzhledem k tomu, že nick "smazaný uživatel" vznikl dnes, těžko jsem mu mohl v minulosti vyjádřit neloayalitu.


Diana
16. 10. 2019
Dát tip Alegna

Nenene, Seifert je nesmrtelný! ******


Fruhling
16. 10. 2019
Dát tip

Mam radejc Handkeho.


Narvah
16. 10. 2019
Dát tip

kdo to je?


Norsko 1
14. 10. 2019
Dát tip

Ty lidi se zbláznili. Tipují, a nemohou přestat. Až napíšeš něco opravdu pořádnýho, budeš jich mít stovky. V dobrým, mně to nedá.


tohle řekl Jan Skácel


snake_01
13. 10. 2019
Dát tip

Ve stejném měsíci, kdy Seifert zemřel, sem se narodil, jen o 21 dní později - škoda že nevěřím na reinkarnaci :o)

Jinak ale já osobně si víc cením Seifertova pozdního díla - tj. od druhé poloviny 60. let, mám za to, že ačkoliv podtextem udělení NC často bývá politický záměr, Seifert si ji za své pozdní dílo plně zasloužil - i bez disentu, charty, referátu na sjezdu v 57. atd.


Lerak12
13. 10. 2019
Dát tip

Pěkně si zavadil o moji dřímající potěšení a hrdost. Jsi pozorný a dík za připomínku.


aleš-novák
13. 10. 2019
Dát tip Benetka, Alegna

Skácel měl řeč na Seifertově pohřbu. K velké nevoli tehdejších vládců...


Benetka
13. 10. 2019
Dát tip Alegna

Je vskutku zvláštní jak ten Vesmír funguje. O dnešním výročí jsem neměl ni zdání,ale dnes s kamarádem u píva jsme probírali verše a padla taky zmínka o panu Seifertovi. Nemůžu si pomoct,ale já preferuji pana Skácela. Což ovšem neznamená,že by pan Seifert nebyl Pan Básník! Čest jeho památce!


Kočkodan
13. 10. 2019
Dát tip Alegna

Tak co říkáte, milé Písmačky, Písmáci a případně něco mezi, nepokusí se někdo z vás dosíci podobného vrcholu jako tenkrát Jarda? Už pomalu dozrál čas na dalšího česky píšícího autora. ;-)

 

Připomenutí si tohoto dne není rozhodně na škodu.


Alegna
13. 10. 2019
Dát tip

dobré připomenutí...

narodil se a vyrůstal na Žižkově, tady už přes třicet let žiju a někdy mám pocit, že jeho duch tu pobývá :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru