Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesty za svetlom

15. 10. 2019
4
4
393
Autor
Bystroočko

Pochopenie

 

     Poznáte tie obrázky,  pri ktorých musíte zvláštne zaostriť zrak, aby ste videli nielen to, čo vidíte na prvý pohľad?

     Mnohokrát sa Vám v živote zrazu rozjasní. Zmätok a spleť mnohých podnetov zapadne do seba ako lego.

     V televízii ukazovali reštauráciu v jednom európskom meste, kde ste v absolútnej tme. Môžete si vyskúšať pocity a bežné činnosti slepého človeka. Ja som bola asi pesimistické dieťa, lebo som si pomyslela: „Čo, keby som ostala slepá?“. So zatvorenými očami som chodila po byte, robila niektoré úkony, na WC som nesvietila.

     To ma zvádza poslať tam, do reštaurácie, nie do WC(?), niekoho, kto prezentuje prosperujúcu ekonomiku sociálnymi balíčkami.

      Často počujeme: „Život je boj!“. U mnohých ľudí dnešnej doby život vyšpikovaný do maximálneho individualizmu a sebectva. Preto tréning v tmavej miestnosti nemusí byť pre nich od veci. Možno by objavili a pochopili tých druhých.

 

                                                                                

 

 

 

November 2005

 

 

 

 


4 názory

K3
16. 10. 2019
Dát tip

A není to výsměch, plivnutí a urážka těch nevidomých. Ať si to někdo zkusí jeden celý týden se vším všudy, pak to možná pozná.


Alegna
16. 10. 2019
Dát tip

ano*


Andělka1
16. 10. 2019
Dát tip

A PŘI  TZV. "POBYTU VE TMĚ" - velmi léčivá technika na tělo i duši - ANI NESMÍŠ SLYŠET ŽÁDNÝ ZVUK. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru