Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

děda na JIPce

16. 10. 2019
16
11
494
Autor
atkij

 

 

 

 

krájí si kůrku

rybičkou - pod vlnkami

monitoru JIP

 

 

 

 

děda na JIPce -

bratrovi také netykejte 

říká mu sestra

 

 

 

 

 


11 názorů

Philogyny
18. 10. 2019
Dát tip atkij

Líbí se mi ta první. Možná pro tu všudypřítomnou rybičku, kterou nosila v kapse a jak se uměla zabodnout do hlíny...s těma vlnkama monitoru to nemá chybu. Pro mne. 


atkij
17. 10. 2019
Dát tip

 

 

Děkuji všem za čtení.

Teisane, díky za Tvůj přístup k mým haiku textům. Vděčné téma - to je otázka. Jelikož beru témata, tak jak mi v reálu přichází, dalo by se o tom polemizovat. Ale chápu, jak to myslíš a možná Ti dám v budoucnosti ještě více za pravdu. Osobně jsem mnoho nemocničních haiku/senrju nečetla. Což je má neznalost:)

Cal, krásně jsi mi napsala a přijímat se samozřejmě stále učím, i když mi to jde ještě ztuha. Srovnávám se s možnostmi změn velice pomalu. 

KK, přesně jak píšeš. Děkuji.

Kočkodánku, ach má sebereflexe, je s ní potíž:))

Gora, dadadík - díkdík:)

Snake_01, děkuji Ti za kritiku. Tentokrát jsem již dala kireji záměrně doprostřed verše, jako kontrast dvou prostředí, které korelují pouze významově.

Když na to přijde:

kůrku si krájí rybičkou -

pod vlnkami monitoru JIP

 

 

 


snake_01
16. 10. 2019
Dát tip

Souhlasím s teisanem, hduhý text je lepší než první, má v sobě polozakrytý nápaditý příběh - a zároveň jde o plynulý a jazykově nenáročný text. Za něj Tip. V tom prvním mi opět trochu překáží kureji uprostřed verše.


dadadik
16. 10. 2019
Dát tip

*


Gora
16. 10. 2019
Dát tip

Jituš, jako zdravotnici mi je velmi blízké, zvláště druhé považuji za lépe zpracované... v prvním dost podst. jmen :-)


Kočkodan
16. 10. 2019
Dát tip Gora

Jitko, to druhé samozřejmě není o tobě, ani náznakem nic nenaznačuji. ;-)

 

Drží si půlku

au! kous mě pejsek, mami

klid, zas bude líp

 

Ještě i tip chce

autoru vědět dejte

aby psát přestal


;- To sa dá vymyslieť? To sa musí stať, či sa mýlim?


teisan
16. 10. 2019
Dát tip Gora

Vděčné téma, vděčné prostředí...tady dvě ukázky z pera českého autora (LDN).

V důlku

za klíční kostí

škraloupy kakaa.

 

"Di do prdele",

byla poslední slova

chlápka na trojce.

Máš to dobré, zvláště potom to druhé. Směr (cesta) - kterým ses vydala - je ok...sice v haiku světě opět nic nově převratného, ale aspoň neustrneš na pípajících (nebo co to vlastně dělají) cvrčcích, motýlech, pampeliškách, padajícím listí na podzim, pavučinách atd.

TP 

 


Andělka1
16. 10. 2019
Dát tip

***


Danny
16. 10. 2019
Dát tip

nápadité :) tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru