Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jírovcová alej

16. 10. 2019
4
8
284
Autor
Potajmu

Jírovcová alej zmírá
                Jak jí to sluší!

V slunci babího léta

Od mých nohou táhnou stíny
                Do nekonečna zdá se…

Mihotání listoví

Pokládám je do tvých dlaní
                Vidíš teď, kdo jsem?

Pavučinou dotčená

Kaštany voní
                novým životem


8 názorů

Potajmu
12. 11. 2019
Dát tip

Nosník T.A.: Děkuji...


Potajmu
01. 11. 2019
Dát tip

Vem si slůvko, já jej nevlastním :) Hravost je báječná věc a také fanazie ...


Musaši
01. 11. 2019
Dát tip

Já se zase dost rád bavím s lidmi a na samuraje jsem docela ukecaný. Můj jmenovec a historický předchůdce držel celibát, většinu svého života prožil v klášterech a na feudálních dvorech, kde vyučoval šerm, studoval zen a kaligrafii, vyřezával sochy a maloval obrazy. Občas si samozřejmě odskočil někoho zabít v souboji a vyhrát nějakou tu válku. Ta dobrodružná stránka jeho života by mě asi bavila. Ta klášterní nejspíše ne. To bych nedal. Já si rád hraju.

- Máš hezkou přezdívku,Potajmu. To slůvko jsem si vypůjčil pro svou novou básničku, takovou blbůstku, kterou zveřejním zítra.


Potajmu
01. 11. 2019
Dát tip

Musaši: Díky... Proč neodpovídám? Ani nevím, asi nemám tu potřebu... Píši pro radost, ale do šuplíku to nebylo ono, vypustit to do světa je pro mě asi lepší, ale nečekám dál nic.... snad jsem srozumitelná.


Musaši
31. 10. 2019
Dát tip

Tohle se mi docela líbí, pavučinou dotčená. Tip. Je to tak trochu dekadentní. Přiměřeně. Já jsem mimo jiné dekadent.- A proč nikomu neodpovídáš na kritiky ?


Norsko 1
16. 10. 2019
Dát tip

Dej Bůh zdraví


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru