Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesmrdí tu něco?

17. 10. 2019
1
193
6844
Autor
Narvah

Letos je tomu deset let, co mi tehdy běžný uživatel tohoto serveru Lakrov poslal infikovanou zprávu, po jejímž rozkliknutí došlo ke smazání mého účtu. Udělal něco podobného, jako když agresor tajně nainstaluje někomu do auta bombu, která se po jeho nastartování aktivuje a zničí ho. Tehdy za to, pokud si dobře vzpomínám, dostal měsíční ban od majitele serveru Dera.

Nyní je Lakrov na serveru členem redakce prózy, která má za cíl kultivovat prozaickou literární tvorbu.

Žijeme ve státě, kde je premiérem bývalý agent StB, prezidentem alkoholik. Je však třeba, aby na tomto serveru působil v roli redaktora terorista?


193 názorů

zvedavec
28. 10. 2019
Dát tip

:D zľavil si, tým viac ma to teší

"Když tě chválí hodný (redaktor), z devadesáti Tě obelhává za cílem osobního zisku." - podľa mňa ťah na osobný zisk po čase vyjde najavo (minimálne ostáva vo vzťahu "pachuť" či "nechuť"), ale aj to, ak niektorí ľudia majú iných naozaj radi (hovorí sa, a s tým súzniem, že "v núdzi poznáš priateľa"). 

neviem, či je to tých 90%, a či nie naopak 10%, ja si skôr myslím, že sa to pohybuje podľa atmosféry v kolektíve, či spoločnosti ; keď veríme, že 90% klame pre osobný zisk, a chcú ma oklamať, tak skôr sa k tým 90%-ám pridáme

 

 


dadadik
28. 10. 2019
Dát tip

Ty se navotravuješ


zvedavec
28. 10. 2019
Dát tip

:) dokonca ani Slovenka nie som


zvedavec
28. 10. 2019
Dát tip

smazaný uživatel

mojím (podľa mňa overeným) presvedčením je, že láskavý prístup k ľuďom (láska) a všetko, čo s tým späté je, sa dá na tej druhej strane "prečítať" a to dokonca aj keď navonok priveľa neprejavíme (rovnako je to so zlobou a pod.)

zmení sa atmosféra medzi dotknutými stranami a konštruktívnosť vzťahu

a na vlastnej koži subjektívne vnímam  náš vzájomný rozhovor ako korektný, úprimný a bez zlých úmyslov

a preto obohacujúci


zvedavec
27. 10. 2019
Dát tip

áno, aj falošná humanita tu pôsobí a je škodlivá

s týmto nesúhlasím "Dnešní doba se jen jeví agresivní, ve skutečnosti jde o návrat k normálu." To je Tvoj pohľad.

Ale súhlasím s tým, že ľudstvo a jednostliví ľudia majú svoje vlastnosti, na ktoré je potrebné prihliadať. Tak ako z ľudských vlastností vychádza, že tipy prideľujeme nielen podľa kvality diela, ale aj podľa sympatií, tak je to aj v inom. Ale aj tipovanie sa dá ošetriť vhodnými metódami. Človek má aj intelekt a kreativitu. V ideálnom prípade nájdeme vhodný systém. Ak budeme potierať len jednotlivých ľudí, jedného vinníka odstránime a príde iný s podobnými vlastnosťami.


zvedavec
27. 10. 2019
Dát tip

A neber moje slová, prosím, ako útok na Teba

mnohí ľudia takto čistia spoločnosť úprimne, vidiac, čo sa v tejto spoločnosti deje

len ja si myslím, že aj v tom čistení musí byť láska a aj úprimnosť (voči druhým, ale i voči sebe)


zvedavec
27. 10. 2019
Dát tip

tá agresivita funguje na kohokoľvek

nielen na zločinných ľudí, ale aj na 100% čistých, očierniť možno každého

stačí pridať napr. slovko "zločinný" pred meno a opakovať xkrát

Dnešné spoločnosti fičia na agresivite (áno, ktorá naozaj funguje), a vytvárajú pre nás všetkých atmosféru všeobecného nepriateľstva a dojem, že je to prospech všetkých,

hoci spravodlivý hnev často vyvolávajú tí, ktorí majú svoje osobné záujmy, ktoré dosahujú odfajčením protivníka v pravom čase (poukázaním na ich zločinnosť)

ja si myslím, že cesty dobra sú späté vždy len s (náročnou) láskou

a taká láska nie je bezzubá, vie brániť hodnoty aj ľudí, avšak okrem iného aj odpúšťa.

 


zvedavec
25. 10. 2019
Dát tip a2a2a

:)

A dovoľ aj Ty mne zaoponovať:

Tvorba (aj literárna tvorba) nie je zákonite čistý individualizmus, skôr, ak sa podarí,  čistá osobitosť a originalita. Nemusí byť spätá s individualistickým zameraním.

Ja to mám iné, ako Ty: živý človek, možno aj zviera, príroda, svet - ak práve žijem šťastný život - ma napĺňajú úžasom, a mnohorakými druhmi lásky a stále hlbším poznaním tajomstiev života a sveta. Zvedavosťou! Nenávisť, trestanie, oddeľovanie sa,... ma šťastím nenapĺňajú  a pocit naplnenia mi nedávajú.

Literatúra ma šťastím napĺňa vtedy, ak stretnem v nej človeka, jeho myšlienku. Ak ma obohatí. Ale nie písmená sú to, kto mi niečo dáva (ak dáva). Je to konkrétny človek.

A sloboda? Už som pochopila, že bezbrehá sloboda mi šťastie a naplnený život nedávajú. Sloboda je fajn, ale aby neuškodila, musí byť minimálne samoobmedzovaná. 

Bezbrehá sloboda aj tak neexistuje. Pre nikoho. Ale kto po nej prahne, priveľmi šťastný nebude.

Že načo je človeku pocit naplnenia a šťastia (lebo o tom si Ty nepísal)?

Neviem, usilujem sa práve o toto. U mňa je to odmena za istý spôsob života sledujúci moje hodnoty. 

---

ešte k tomuto: "Proti bližším vztahům nic nemám, ale vzájemná kritičnost nechť je nástrojem č1."

Naprosto súhlasím, to je ideál.  Ale s týmito nástrojmi, ktoré používame, nedosiahnuteľný.

možno by sa dalo niečo s tým urobiť, ak chceš, pozri si napr.  diskusiu v Novinky (1.8.2019) Novinky (1. 8. 2019) 

od

09.09.2019 11:30:43 Štírka

niečo v tomto zmysle, mohlo by to byť aj niečo iné, len účinné.  No bolo by fajn, keby tu existoval nástroj, ktorý by eliminoval vznik hodnotenia na základe sympatií, strachu z redaktorov, či z obchádzania si členov redakcie tipmi a pod.


zvedavec
25. 10. 2019
Dát tip

:) A áno, pridávam sa k dadadik, napísal si svoje názory veľmi milo a pekne.


dadadik
25. 10. 2019
Dát tip

Tos napsals hezky :)


zvedavec
25. 10. 2019
Dát tip

Rozhodne tu niečo smrdí. Ak sa budeme snažiť miesto priateľstva, ducha spolupráce  vnášať boje, tresty za každú cenu, či nenávisť, bude tu smrdieť niečo naďalej. 


Janina6
25. 10. 2019
Dát tip

Havrane, nedivím se ti. Nechtěla jsem, aby se dokola "řešily" staré záležitosti, ale vidím, že ty nové nejsou o moc lepší. Jsem zklamaná.


papouch
25. 10. 2019
Dát tip

blá blááá, bla blá bláá. ... sory. Avíza mi prosím neposílejte.


Narvah
24. 10. 2019
Dát tip

Nojo, Jani. Ta soutez by sla naprogramovat a zautomatizovat, aby tam dila nevkladal redaktor, ale sam uzivatel. Bylo by to objektivnejsi.

To bylo naposledy, co jsem se souteze ucastnil. Redakce prozy s Lakrovem je pro me over.


Janina6
24. 10. 2019
Dát tip

Takhle teď pracuje redakce prózy...

https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=499564

 


Narvah
24. 10. 2019
Dát tip

s.u.: ten úvod se mi líbí - literární tvorba jako výsostně indiv. činnost.. ten  další projev je už poněkud inkoherentní, přesto děkuji za zapojení do diskuse..


Narvah
24. 10. 2019
Dát tip

R.L.: aby ses nedivil, až nebudeš


Narvah
24. 10. 2019
Dát tip

zvedavec: jestli je Lakrov žena nebo muž, nevím,  své první knihy vydal/a pod Růženou Novákovou, další pod Jaroslavem Blahníkem..

neužil jsem slovo "vražda", ale terorista..

s tou "rukou na srdce": diskuse není zaměřena na to, jestli kdo činí zlé věci v životě.. činí, to je lidské.. je zaměřena na skutky, které udělá na tomto serveru a jestli i bez toho, aby je reflektoval, může zastávat funkci redaktora..

podle tebe ano, v pořádku.. děkuji za názor..


zvedavec
23. 10. 2019
Dát tip

Narvah, vďaka za prečítanie a výzvu, cením si ju

nie, nechcem od nikoho, aby opúšťal redakciu prózy

pokiaľ ide o Lakrov (ide asi o ženu-redaktorku, tak som pochopila), ide o jej terajšiu prácu, o to, čo dobré či zlé robí

aj keď jej činnosť pod dobrohľadom nesledujem, to naozaj nie, nikdy som  ja osobne nenarazila na nič, čo by sa mi nezdalo

a ako to tu čítam, nie sú tu len názory, ktoré podporujú ten Tvoj, naopak, čítala som všeličo, čo jej slúži ku cti

chápem, že máš aj oprávnené výhrady a ak si tu medzitým nebol, asi Ťa ten posun od delikventa po redaktorku prekvapil

áno, spomínaš prehrešok spred mnohých rokov (zato s vraždou by som ho ani zďaleka nezrovnávala, aj keď chápem, že Ťa spravodlivo mohol rozhorčiť)

ruku na srdce, nemáš aj Ty naozaj nič, čo si urobil v živote zle? ja napr. mám veci, ktoré si vyčítam dodnes a ktoré už nikdy neodčiním, lebo sa nedá, a ak odčiním, tak iba tým, že budem robiť veci dobré (iným ľuďom) - ak mi niekto bude hovoriť, že mám sa hanbiť za to, čo mi nevyšlo, prídem o silu robiť odteraz veci dobre

 

som za odpúšťanie (iným a ak sa dá, aj sebe) a za spoluprácu, za možnosť dať šancu niečo hodnotné a užitočné tvoriť, a nie za trestanie za veci minulé a už potrestané; myslím si, že tak celkovo by nám nemalo ísť o trest, ale o zmenu

ale ak sa dôvera zneužije, tak potom by som to riešila, tak, ako navrhuješ

 


Narvah
23. 10. 2019
Dát tip

R.L.: preposli ihned svuj prispevek do diskuse 12 uzivatelum Pismaka, nebo ti Lakrov posle postou infikovanou zpravu


Narvah
23. 10. 2019
Dát tip

zvedavec: prima, diky za nazor k me osobe. ted to zkus k tematu diskuse: mel by Lakrov opustit redakci prozy?


dadadik
23. 10. 2019
Dát tip Gora

R.L. Ty napíšeš i za ostatní ne?


zvedavec
23. 10. 2019
Dát tip

Narvah: "Mně jde o to, aby Lakrov odešel z redakce." - pokazená gramoplatňa

Tebe.

Prepáč. Sme tu viacerí. Zaujíma Ťa názor iných?

Podľa mňa nie je až tak dôležité, čo chce dosiahnuť jeden z nás, ak chce o zmenách rozhodovať sám, nehľadiac na názory tých ostatných. 

---

oran

mne je tiež milší komunista, dokonca aj keď náhodou nevie písať, ako ktokoľvek, kto sem (či inde vnáša) nenávistné prejavy a neúctu voči diskutujúcim, ktorí legitímne a múdro vyjadrili svoj mierumilovný názor (napr. aj Oldjerry)  a aj voči tu prítomným autorom - prípadne i komunistom - mňa práve toto zaťažuje a znechucuje


oran
23. 10. 2019
Dát tip

jen si pindej dědku. takoví jako ty, momentálně kurví republiku svojí malostí. viz kecy o čt. ani se neptám, koho jsi volil. a za mě, kdo je debil ve dvaceti, bude i na sklonku života.


Oldjerry - dobrá, poslals mi avíčko, beru.. můžeš, sím, hodit pár jmen těch historických neplechářů? je to zajímavý společenský úkaz, který mne interesuje, chtěl bych o tom sepsat brožuru v těsnopise. počítám, že jedním z nich je asi SENIOR, ale na ostatní jsem i já již zapomněl, to ta hlava děravá. díK!


Norsko 1
22. 10. 2019
Dát tip

Můj Olda, je oldjerry. Dostal jsem avi


Narvah
22. 10. 2019
Dát tip

Nejmilejsi Norsko, uvidime. Redakce se k vyhazovu nema. Bude treba oslovit Oldu, jak pises.


Norsko 1
22. 10. 2019
Dát tip Pomerančová

Všichni jste blbouni. Sýrie hoří, za každým dveřma jeden migrant, Putin zbrojí, Amerika zbrojí, do toho ten debilní Kim a vy se tu hádáte o škopek píva.

Milý narvahu, lakrov redakci neopustí. Už kvůli tobě ne. Viď, Oldo


Oldjerry
22. 10. 2019
Dát tip

Nemohu po tobě chtít, abys mne pochopil, možná, že jsem jen trochu doufal, že mi uvěříš.  Ano, věk s tím má něco společného, ale v trochu jiné souvislosti, než ty píšeš. I já jako mlaďas jsem se ošklíbal nad podobnými větami, takže mne to ani nepřekvapuje. To, že jsi můj příměr »povýšil« na zásadu svědčí o tom, že mne chceš vytočit.  Navíc další větou jsi jenom  potvrdil, že se nemýlím.  Ahoj... mám i jiné zábavy, než radit někomu, kdo mi na mé rady hází bobek...


Narvah
22. 10. 2019
Dát tip

Oldjerry: mně jde o to, aby Lakrov odešel z redakce. Využívám k tomu kategorii, kterou tento server disponuje. Diskuse: Výměna názorů na zajímavé téma. Názory si tu vyměňujeme, téma, zdá se, zaujalo. Každý si může zvolit, jestli to chce číst nebo nechce.


Narvah
22. 10. 2019
Dát tip

Oldjerry: Jsi v této diskusi už druhý Gořin mluvčí, jak na to tak koukám. Přijde mi netaktní sem vtahovat, jakou má profesi - dala ti k tomu svolení?

Snažit se podpořit pravost svých tvrzení věkem se mi nikdy nelíbilo. V tvém případě tvrzení navíc vychází z premisy, že starý člověk přestane ubližovat kroužkovcům, kdežto mladý je běžně usmrcuje nohou. Jak jsi k tomu došel?

Stejně tak manipulace druhých tím, že pokud neudělají to, co chci, nebudou mít "cit v těle".


Gora
22. 10. 2019
Dát tip

Oldjerry, díky... s tou ctí bych raději moc nepočítala :-)


Oldjerry
22. 10. 2019
Dát tip

Narvahu - jistě - čas od času  je třeba pročistit mnohé. Jde o to, jestli se to dělá invazivně, nebo pasivně (formou přestat brát na vědomí a totálně ingotovat (:-D. Je to sice  delší proces, ale nerozbouří to zbytečně i ty, kterých se to jaksi netýká).  Troubům, kteří škraboz srágory a tropí neplechy jde především o publicitu a odezvy. Pokud mu přestanete odpovídat, tmlkne sám.  I tady jsem to už od roku 2005 párkrát zažil - a že tu  chvílemi bylo veselo... bohužel to Písmáka stálo i pár  dobrých autorů...


Oldjerry
22. 10. 2019
Dát tip zvedavec

Komouš (a že je miluju) který umí psát, je mi milejší, než ten, kdo sem zatahuje politiku, hloupost a nenávist.  Jmenovat netřeba. Važte si životů svých a životů  i ostatních.  Mladí  mudrlanti tu exhibují a ani netuší, že tak okolo sedmdesátky naberou zcela jiný pohled na život a přestanou šlapat i na žížaly... A Gora, Orane, jako zdravotní sestra toho ví o životě ví mnohem víc, než ty, viděla už život z té druhé strany více jak stokrát a to co ty nazýváš servilitou je výsledek pochopení.  Jestli máš trochu cti v těle, tak se jí omluv. Jestli máš chuť tak vynadej mně... já jsem na to zvyklý a taky na to ze stejných důvodů poměrně značně dlabu.


Narvah
22. 10. 2019
Dát tip

Oldjerry: díky za sdílení tvého subjektivního postoje k této diskuzi a tomu, jak působí..

Mým cílem je, aby Lakrov opustil redakci prózy - pokud se tak stane, diskuze splní účel a hned ji stáhnu.


Oldjerry
22. 10. 2019
Dát tip zvedavec

Odpusťte tomu, kdo kouká z povzdálí. Zažil jsem tu toho za  14 let taky docela dost a tak bych jen poznamenal, že tato diskuze je na nic: rozjitřuje staré rány, především pouze domnělé a kalí tu vodu nejen pro pár diskutujících, ale pro celou zdejší komunitu.

Ptám se: nemohli byste to tu už zabalit?


Narvah
22. 10. 2019
Dát tip

Lerak12: myslím, že tady je potřeba kritiky u uživatelů řešena už tím, že autor zaškrtává při publikaci díla "stojím o hlubší kritiku"..

To, že Lakrov v závěru některých svých kritik připojí svůj bonmot "Přeju lepší čtenáře" mě baví - říká o sobě, že je horší čtenář.

Myslím si, že peníze nejsou pro redaktory motivací. Možná je to u některých o tom, o čem psal K3 (patrně to tak má i Gora): být čten a hodnocen, tudíž být víc viděn a mít zpětnou vazbu.

Nicméně spíše to beru jako bohulibou dobrovolnickou činnost a pokud je u některých motivace redaktorství podpořit talentované pisatele k tomu, aby pokračovali dál a rozvíjeli se, tak to je právě ono.

Nicméně: "Orel ztratil nejvíc času, když se učil od vrány."


Narvah
22. 10. 2019
Dát tip

K3: ty  jsi v redakci prózy proto, že chceš být čten a hodnocen? to je tvá motivace?

C.M. vstoupila do redakce, takže někomu se jaksi chce..


K3
21. 10. 2019
Dát tip Gora

Kdo chce byt čten a hodnocen, měl by číst a hodnotit. V ohlasu čtenářu je ta opravdová zpětná vazba. Pár redaktorů to nezachrání. Jenže do toho se jaksi skoro nikomu nechce.


Lerak12
21. 10. 2019
Dát tip Narvah, B.Ezejmenij

A2a2a patří zde k těm, kterého si zde pro objektivitu a fundovanost vážím.

Jen se ale zmíním názorem o kritice. Myslím, že by stačilo být ve znamosti kdo je "autorizovaným" kritikem. Samotný čtenář by si mohl - když bude mít zájem, ve slušnosti zprávou o zhodnocení díla požádat. Bylo to kdysi na Pište povídky a myslím, že to fungovalo dobře. (Nežli tam zavedl "jeden" anarchii a nastali úplně jinné starosti.) Myslím, že mnohdy "nevyžádaná" kritika zde dělá jen medvědí službu. Každý čtenář by si tak mohl vybrat opravdu dle názoru FUNGOVANÉHO A NEZAUJATÉHO kritika. Takovému kritikovi který dílo povýšeně zdrbe s tím "Není to můj šálek kávy a přeji ti LEPŠÍHO čtenáře" by se člověk konečně vyhnul. Když už je někdo kritikem, tak by měl rozeznat kvalitu žánru i když to není jeho šálek kávy - a nebo nereagovat, alespoň! Pro mě takový koment jen dehonestuje autora a co si budeme povídat. Ovlivní i úsudek dalších potencionálních čtenářů.

Je pravdou, že by ti opravdu schopní redaktoři a kritici měli práce nad hlavu, ale zároveň by se ukázalo, kdo má opravdu schopnosti a vůli zde tuto činost provozovat. Mohl by tu být i jakýsi peněžní (nebo jiný) fond a tři nevíce vytížení by mohli být v nějakém cyklu odměněni. 

Samozřejmě, že mně s takovým názorem mnozí pošlou do hajzlu, ale třeba  v (i jinak) upravené alternativě zde by mohli tvořit amátéři v kvalitnější zpětné reflexi  a  spokojeněji.  Kritika by dostala (díky nám) alespoň malou konkurenci a získala by zpětnou vazbou renomé.     


a2a2a
21. 10. 2019
Dát tip

Zřejmě máš pravdu, vůbec se v počítačových technikáliích neorientuji, samozřejmě mi schází motiv a Lakrov by mohl k tomu něco říct, ale i tak si myslím, co jsem napsal. Ostatně, ty sám musíš ze své profese vědět, jakou zátěží je častokrát spíše pověst než formální trest.


Narvah
21. 10. 2019
Dát tip

a2a2a: díky za reakci..

když prolomíš kód Písmáka, tak to neděláš mimovolně, ale s úmyslem.. stejně tak nenainstaluješ někomu bobmu do auta náhodou.. osobně nepovažuji za nutné, aby byl redaktor slušný.. jen ono vybočení chování by nemělo být nad rámec širšího společenského úzu, tj. asociálního charakteru 


Narvah
21. 10. 2019
Dát tip

Oldjerry: díky za příspěvěk do diskuse


a2a2a
21. 10. 2019
Dát tip Gora, zvedavec

Nemohu se kvalifikovaně vyjádřit k události před deseti léty, schází více informaci, zejména od Lakrova, zda šlo o úmysl a jaká byla jeho motivace. Mohu se vyjádřit k požadavku na slušnost, kterou by měli oplývat redaktoři. Určitě je to v obecné rovině oprávněný požadavek, ale s ohledem na to, kolik zloby jsou zde schopni, mnohdy velmi sofistikovaně rozprostřít uživatelé, je téměř vyloučeno, aby se čas od času kdokoliv z nás takříkajíc neutrhl. Jak je zde uvedeno, Lakrov si odnesl trest formální, měsíční distanc, ale navíc i morální, s nímž se musel vypořádat. Obecná zásada, že na člověka, který přijal a vykonal trest bez následné recidivy se má pohlížet jako by trestán nebyl, není samoúčelná. Je tvým právem z osobního hlediska nahlížet tak, jak zde uvádíš, ale Písmák je široké uskupení lidí a zájmů a mělo by se více vyvažovat, co chceme a co je reálné a jistá dávka velkorysosti je nezbytná. 

V rámci doplnění informací musím uvést, že to byli Lakrov a Gora,  kteří po několik měsíců usilovně hledali způsob, jak obnovit činnost redakce prózy, která byla po řadu měsíců umrtvena. Dělat redaktora pro prózu je zde rozhodně více časově náročná práce než u poezie a autoři prózy oprávněně volali po větší zpětné vazbě. Nakonec se oběma podařilo navázat kontakt  s majitelem, který v té době zde zasahoval jen u havárií, a redakci znovu rozjeli. A dovolím si tvrdit, obdobnou zkušenost mám z redakce poezie, že není zrovna snadné zajistit dobrovolníky, kteří jednak mají alespoň základní předpoklady, ale zejména ochotu číst a komentovat.

 

 


Oldjerry
21. 10. 2019
Dát tip zvedavec

Nevím, proč do své pře zatahuješ politiky, o kterých víš jen to , co ti nakváká  ČT která utrácí naše peníze za něco, na co jí kašleme,  nebo Fialový hnus, konopníci a ParaKalda s dalšími rozkradači státu. Tím větší pravdy nedosáhneš, spíš si proti sobě poštveš další slušné lidi. Neznám celý příběh, ale  vím s jistotou, že z lesa se ozývá to, co se do něj volá.


Narvah
20. 10. 2019
Dát tip

K3: když píšeš, že "asi usoudili, že je to vtipné a dobře napsané", tak to vypadá, jako bys byl jejich mluvčí.. nebo třeba mluvčí redakce prózy.. to není od věci, aby měla každá redakce svého mluvčího.. ten by mohl na dotaz interpretovat, proč který z redaktorů dal výběr.. myslím, že bys v tom byl dobrej


K3
20. 10. 2019
Dát tip

Já ne, a ty?


Narvah
20. 10. 2019
Dát tip

K3: ty jsi jejich mluvci?


K3
20. 10. 2019
Dát tip

To vzájemné podezírání je snad chorobné. Co je na tom divné, že dva redaktoři dali dva stejné výběry? Kdo jiný by je měl dát? A že jsou to oni dva? Proč ne? Kdyby to byli jiní dva, bylo by to stejné. Asi usoudili, že je to vtipné a dobře napsané. Trochu rozumu by to chtělo.


Narvah
20. 10. 2019
Dát tip

C.M.: prima rozhodnutí být v redakci..!

 


papouch
20. 10. 2019
Dát tip

p.s. Mimochodem - osobně si myslím, že ta moje volovina do výběru nepatří. Jsou tu mnohem kvalitnější věci. Ale neřeším.


papouch
20. 10. 2019
Dát tip

Narvahu, mýlíš se. Dílko vzniklo zcela nezávisle, na základě skutečné události.Anotace byla doplněna dodatečně, přišlo mi to vtipné, neb jsem si všiml této diskuse.Opravdu náhoda. "Sýr" nemá nic společného ani s touto diskusí, ani s Gorou či Lakrovem. Nebuď tak přesvědčený o pravdivosti svých doměnek... :-)A nejsem administrátor. Sice je to prý kdesi napsané, ale to je patrně relikt z dob dávno dáávno minulých.


Narvah
20. 10. 2019
Dát tip

Lerak12: registruji nyní, že tvé pozorování - viz tvůj první příspěvek v této diskusi - odpovídá tomu, co se tu děje: "Autoři si možná povšimnou, jak paní redaktorka je vždy "loajálně" vždy včas a na správném místě u Adminů!"

Administrátor papouch zveřejnil včera své dílo Sýr, reagující na tuto diskusi a hned dostal výběr od Lakrova a Gory. Docela výmluvné samo o sobě. Je vidět, že spolupráce Gory s Lakrovem má i jiné rozměry, než  Gora v této diskusi popsala. A že Lakrov se do diskuse přece jen nějak zapojil.


Narvah
19. 10. 2019
Dát tip

K3: hlavu mám chladnou.. víc se tu o lidech dozvím z jejich reakcí než děl.. co se týče "přestřelek" - považuji možnost výměny názorů (i ostřejších) v diskuzích za prostředek růstu.. a jednu z velkých předností, kterou tento server disponuje..


K3
19. 10. 2019
Dát tip

Narvahu, až ti vychladne hlava, můžeš si přečíst na mé stránce Mrzuté dítě, to je o mě. Rád si přečtu kritiku. Víc toho zatím nemám. Číst a kritizovat mohou i ostatní.

Naše tvorba za nás mluví víc. Tyhle přestřelky jsou k ničemu.


StvN
19. 10. 2019
Dát tip

Gora, z tvého projevu.

 

K3, nějak jsem se ztratil a nevím, co chceš vlastně říct. Přijde mi, že deklamováním nějaké univerzální pravdy podáváš důkaz, že máš pravdu i ve vlastních myšlenkách.

 

Fruhling, uvádím pouze fakta. 


Narvah
19. 10. 2019
Dát tip

C.M.: líbí se mi tvůj humor!


Narvah
19. 10. 2019
Dát tip

Marcelka/mylenka: čekal jsem nějaké inventivy z tvé strany.. pastuju sem tedy ještě link na svou diskusi, kterou jsem v rekaci na zveřejňování soukromé pošty z tvé strany zřídil: https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=337885


Marcela.K.
19. 10. 2019
Dát tip

No, takže opět jen lži a překrucování faktů. Na tohle nemám náladu ani chuť, ani čas. Si to tu klidně zasmraďuj dál, lháři.. Je to marný.  


Narvah
19. 10. 2019
Dát tip

Marcelka K./mylenka: domnívám se, že tehdy ještě funkce mazání vlastních kritik nebyla možná.. možná u vlastních děl, už nevím.. co ale vím je, že vulgární jsem k tobě byl, protože jsi používala podobně pokřivené způsoby jako Lakrov: zveřejňovala si soukromou poštu.. v souvislosti s těmito tvými "útoky zezadu" bylo v pravidlech tohoto serveru ustanoveno a platí dodnes následující: "Uživateli je zakázáno zvěřejňovat obdrženou soukromou poštu (včetně citace její části či citlivých údajů z ní získaných) bez souhlasu obou stran." jinak děkuji za příspěvek do mé diskuse - chyběla jsi mi tu..


Narvah
19. 10. 2019
Dát tip

Janina: třeba Zbora, ten tady nešláp vedle, co vím.. Lakrov byl potrestaný, to je v pořádku, trest si odpykal.. mně nevyhovuje, že tu dělá redaktora: právě proto, že tu šlápl vedle tak moc.. o tom je celá diskuse


Narvah
19. 10. 2019
Dát tip

plátno: líbí se mi tvůj smysl pro humor


Narvah
19. 10. 2019
Dát tip

K3: to by byla jiná diskuse.. můžeš to zkusit i tady, říct něco upřímně o sobě.. třeba tě někdo bude následovat.. otevřenost probouzí otevřenost.. sem zvědavej, co o sobě povíš


mylenka: ano, ale v roce 1963 byl rehabilitován! o tom si může teroristická záškodnice lakrov leda zdát!


Marcela.K.
19. 10. 2019
Dát tip Johanakrupa

Takže 16.10. nic moc kritika od Lakrov, že. Jak si to vůbec může dovolit, ten "terorista" :-) Jsi průhlednej jak zaplivaný plexisklo. 

Jsi nějak pozapomněl uvést důvod Tvého "odstřelení". Jo, bylo to možná přes čáru, ale co ty Tvoje plivance? Vulgarity - sám jsi je pak raději smazal, aby to nešlo dohledat pro eventuelní zájemce "soudu" Takže už by ses mohl začít chovat jako dospělej. Nakonec sám už vychováváš děti, tak bys mohl trénovat povznést se nad věc. To je jen rada do života. Nic víc.

Stejně jako autoři, i redaktoři Písmáku jsou jen amatéři, kteří si sem chodí pro inspiraci, odpočinout, zapřemýšlet, pobavit se. Pokud máš potřebu zasmradit Písmák,  celkem se ti to daří. 

Naštěstí tu domácí umí i vyvětrat... 

A fakt je ten, že Lakrov si trest "odseděl". Nakonec i náš nejlepší prezident byl zavřenej, že.

 

 


Norsko 1
19. 10. 2019
Dát tip

Lakrov je tak činný, že se z toho můžu zbláznit. Taky blázníte?


Janina6
19. 10. 2019
Dát tip Gora, Zbora, Kočkodan, zvedavec

Lakrov byl tenkrát potrestaný, dostal ban. Dalo by se polemizovat, jestli byl ten trest odpovídající tomu, co jednomu z nás provedl. Já jsem tenkrát čekala, že opustí Písmák úplně. Ale trest si odpykal a dělá tady to, pro co sem většina autorů chodí - čte a komentuje jejich texty. Věnuje tomu hodně času, což dělá málokdo. Takže to, že autorům jako redaktor nevadí, spíš naopak, mě nepřekvapuje.

Jasně, chtěla bych na všech důležitých postech vidět lidi, co nikdy nešlápli vedle, ale ukaž mi je... Většinou o žádné takové funkce nemají ani zájem.


Fruhling
19. 10. 2019
Dát tip

StvN jsem rád, že máš práva na pravdu, dá se to odepsat z daní? 


oran
18. 10. 2019
Dát tip

k3, ty mas dobry fory. ty znas sam sebe jo. :D


K3
18. 10. 2019
Dát tip

StvN, i zmije se může chovat hezky.

Narvahu, pořád mluvíme o někom jiném. Co kdyby každý upřímě řekl něco o sobě. Nebyla by to lepší diskuse? Vždyď koho známe líp, než sebe sama.


Narvah
18. 10. 2019
Dát tip

N.T.A.: kdyby Lakrov došel, tak pak napiš, jaký to bylo a co pije


Narvah
18. 10. 2019
Dát tip

K3: teď už ses vyjádřil přímo, díky za to


Narvah
18. 10. 2019
Dát tip

Fruhling: prima, že jste se ozvali. asi málo hlasitě.. kdy se to stalo?


Narvah
18. 10. 2019
Dát tip

Janina: tenhle server je celej psán o lidských vztazích.. je literaturou..


Gora
18. 10. 2019
Dát tip

Nevím, kdes vzal to, že se cítím nadřazená... pokud vím, byl jsi rád, že pokračuji v soutěži, protože by byla škoda zabalit ji... jaká ta soutěž je, záleží na zdejších autorech - přála bych si, aby dobrá opravdu byla - tak se snažme - všichni...


StvN
18. 10. 2019
Dát tip

Gora, vzhledem k tomu, že neudržujete mé morální a hodnotové zásady, tak s tebou nemohu souhlasit, že jde o stejnou káru. Používáte shodný koncept, ale kára je jiná. Je to asi jako by komunisté tvrdili, že táhnou káru první republiky. S tím se nemohu ztotožnit a tudíž nemám zač bych děkoval. Že se vůči mně cítíš nadřazená je smutné, leč pochopitelné.

 

Fruhling, použil jsem výraz plebs, nikoliv póvl. Takže kdybych tě chtěl parafrázovat, tak není nic trapnějšího, než se opírat do člověka na základě něčeho, co neřekl. Kromě toho výraz plebs nebyl použit v sociálním kontextu, ale v morálním kontextu. Divil by ses, kolik dělníků má silnější morální cítění než umělci. A ten zbytek nebudu komentovat, protože se nezakládá na pravdě.

 

K3, chceš říct, že se morálně dobrý člověk přetvařuje v morálně narušeního jedince? Když se někdo chová hezky, tak je vlastně jedno, jestli to myslí upřímně nebo se přetvařuje, protože se chová hezky. Ale tady jde o situaci, kdy se jedinec zachoval hanebně. O jakém přetvařování tedy mluvíme?


K3
18. 10. 2019
Dát tip Gora

StvN, jak poznám morálně bezůhonného jedince? Přetvařovat se tu může každý, já, ty a všichni ostatní. Ve skutečnosti o sobě nevíme vůbec nic, tak naivní nejsem.


K3
18. 10. 2019
Dát tip

Narvah, neříkej, že jsem se nevyjářil. Kde je žalobce, měl by být i obhájce a soudce. Sám jsi se vyjádřil, že je to tvoje osobní zkušenost, tak jsi to sem neměl tahat. On totiž důsledek mívá příčinu a tu tady asi nikdo nezná. Co se týče mě a Lakrova? Můj osobní názor: s jeho komentáři jsem se většinou ztotožňoval. Chová se slušně, nevím, že by tu někoho napadal a urážel. Takže ho vnímám pozitivně, jako seriozního. Stačí ti to? Tvoje vyjádření nemůžu brát v úvahu, když o tom nic nevím, je jednostranné. Žalobce nestačí.


Fruhling
18. 10. 2019
Dát tip

Ach té lásky tady.

Jako já si myslel, že v okamžiku, kdy se Lakrov stane redaktorem, tak miliony hlasů vykřiknou hrůzou. Ale ozval jsem se jenom já a Zdenda. Od té doby mám ale s Lakrovem pěkný vztah, protože mi občas dá tip. To nic nemění na tom, že to mazání tady proběhlo, ale už to je trochu jako řešit zločiny 50. let.

Stývne, ty řeči o póvlu sis mohl odpustit. Není nic trapnějšího, než když téhapéčku přejímají dikci svých jednatelů. 


Aššurballit
18. 10. 2019
Dát tip Gora, Johanakrupa

porovnavat zmazanie nicku s teroristickym utokom ci vrazdou mi pride predsalen trosilinku prehnane.


Janina6
18. 10. 2019
Dát tip aleš-novák

Dík, žes mi zase připomněl, proč sem nemám chodit. Skoro jsem už zase začínala mít pocit, že tenhle server je o literatuře.


Zbora
18. 10. 2019
Dát tip

Mně by docela zajímalo, co na to Lakrov.


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

Gora: jo, tvůj názor jsem četl. a čas redaktora je drahý, chápu.


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

C.M.: ne, ale u už chápu, že máš potíž rozpoznávat identitu uživatelů.


Gora
17. 10. 2019
Dát tip

Narvahu, nebudu se vyjadřovat k záležitostem starým snad deset let, když jsem zde čtyři roky.

S Lakrovem a ostatními členy redakce je dobrá spolupráce, jsou to, pokud mohu posoudit, lidé slušní a ochotní ve svém volnu zde odvádět svůj díl práce. To je ode mne definitivně k této debatě vše, na hádky nemám náladu ani čas.


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

C.M.: ses překlikla do jinýho nicku? dobrý.


Gora
17. 10. 2019
Dát tip

Stývne, také mne mrzí, že teď a tady pár /nízkých?- tvůj slovník/ lidí hanobí, co zde několik autorů v dobré víře budovalo...  tvůj komentář beru jako jakousi podivnou parodii, on se totiž nedá brát jinak. Kdybys napsal - lidi, díky, že jste táhli tu káru dál, to by bylo velmi příhodné... ty nacházíš slova zcela odlišná jako plebs a bezectní atd... zvláštní přístup.


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

StvN: u adminů nepředpokládám, že se budou projevovat nějak sofistikovaně. jsou to takový policajti serveru, občas zneužíjí svoji moc, k tomu ta jejich role svádí. u redaktorů bych však očekával, že je bude zajímat, s kým spolpracují, koho mají za kolegy. v redakci prózy je jich šest. Gora chce nechat minulost ležet, Lakrova podpořila. K3 se nedokáže otevřeně vyjádřit, zaujmout postoj. radši bude moralizovat. Lakrov, ten se patrně nezapojí, na to je moc velkej srab. to spíš nastraží další bombu. zbývá bixley, kvaj a reka. tak jsem zvědavej, co poví. a majitel serveru Olda. ten je myslím rád, že vůbec nějaká redakce existuje.


K3
17. 10. 2019
Dát tip Gora

Ne, Leraku, kritika tvýho názoru mi vůbec nevadí, opakuju kritika mi nevadí. Vadí mi, že tvůj názor je urážlivý a nabubřelý. Co se týče mých komentářů, nejsem domýšlivý a rozhodně si nemyslím, že jsou bez chyb. Ale nestydím se za ně. Byl jsem o něco požádán a vyhověl jsem, to je všechno a můžeš mě za to soudit. Ale abych ti udělal radost, můj čas je přesně stanovený a potom příjde někdo jiný, na kterýho budeš stejně nadávat. Celý tenhle sloupec není nic jinýho než podřadná hospodská politika, ze který mi je nanic. Klidně si urážej dál, já už ti odpovídat nebudu. 


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

C.M.: takový ambice, jako chodit k tobě na zahradu k ohni nemám. ani snažit se změnit tvé paranoidní nastavení. virtuál je virtuál. a taky realita. a to, jak se tu člověk chová, odráží, jaký je. každým slovem, skutkem.

sdílení nicku více uživateli mi přijde prima nápad.


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

oran: souhlasím s tím, že tenhle virtuální prostor odráží naši společnost. takový zrcadlo.


StvN
17. 10. 2019
Dát tip

To já souhlasím, že by funkce měli zastávat morálně bezúhonní jedinci, jenže to bohužel nefunguje samo sebou. Nikdy to tak nebylo a je to škoda. Tady v podstatě iks lidí schvaluje to, že jeden uživatel využil díry v systému a podvodně smazal účet jinému uživateli. Nikdo to neodsoudil a ještě se to obrátí proti tobě, že hážeš klacky pod nohy a dva admini se vyjadřují jako takoví ti bulíci, kteří mlátí mladší spolužáky a natáčí si to na video. To je velká hanebnost. Takové chování odsouzeníhodné je a kdo ho schvaluje, měl by se stydět. Mrzí mě, že takoví bezectní lidé svojí nízkostí hanobí to, co tu pár lidí v dobré víře budovalo. Ať už se to týká prózy, tak adminování.


Lerak12
17. 10. 2019
Dát tip

Tak pozor K3. Jestli Ti je proti srsti slušně napsaný kritický názor - opakuji, kritický názor, tak nevím za co bych se měl omluvit? Stojím si za tím, co zde i jiný upřímný člověk muže vidět.  Nic vulgárního jsem nenapsal. Kterýkoliv čtenář si může Tvoji činnost v komentářích zpětně ověřit. Tedy, když bude vůbec chtít. Ale mám za to, že zde ve známosti to je! Ale kdo by to upřímně řekl? A také proč? Každý chce mít klid!

Ale slíbit Ti mohu, že budu o Vás držet hubu. Už mi ta marnost stejně přestává bavit. Budu dělat jako že je tu výborné budovatelské prostředí a že nás zde posunuje nefalešný a morální charakter znalců. Najdu v sobě optimizmus. Opravdu můžeš mi věřit, že dnes k Tobě prvně a naposled. Slibuji, psssst ! 


K3
17. 10. 2019
Dát tip

Lerak 12. Poslední, urážlivý, odstavec jsi si mohl odpustit, protože to je nesmysl a lež. Takhle se navzájem urážet je hrozně jednoduché a zbabělé. Kliknout na klávesu špínu není umění a už vůbec ne hrdinství. Mnohem víc odvahy a sebezapření je zapotřebí k tomu, aby se jeden druhému omluvil, ale to se dnes holt nenosí.


Fouraix
17. 10. 2019
Dát tip

za dekádu už leda zatuchlinou


oran
17. 10. 2019
Dát tip

narvahu, tys jeden z mála, co umí psát.

gora vůbec nemá být v redakci, hlavně kvůli té své nelidské servilitě, kdy zlo, jako například komouš muamarek, je nejen tolerován, ale ještě vynášen málem do nebes. vždyť přece on umí psát. (že je to lidsky totální krysa, nevadí.) 

Tady se promítá pouze společenská realita, kterou vidíme třeba i v naší politice. Vlastně kurva nic nevadí, hlavně aby nebyl nějaký konflikt. (on někoho zabil? ale tak přece, udělal to rychle a potichu a dotyčného to nebolelo, tak přece, to musíme ocenit.)

jste kreténi, jako většina populace!

a ty muamarku chípni, komouši zasraný.

 

 

 


Lerak12
17. 10. 2019
Dát tip

Tedy s dovolením. Nemám osobně nic proti Lakrovovi (choval se ke mně vždy férově) ale také nemohu "nadávat" Narvahovi do rozvracečů našeho skvělého Písmáku.  Je to věc - do značné části osobní, mezi oběma lidmi a natolik citlivá, že do toho tlachat jen se svýma pocitama a sympatiema k jednomu nebo druhému, je neobjektivní. Autor tohoto "panfletu" by si měl vše vyříkat s oponentem, případně majitelem Adminem A, B, C, D...  Obyčejný  členové nemají adekvátní  a objektivní informace kdo, jak, proč a... opravdu?

Ale nedá mi to! Autoři si možná povšimnou, jak paní redaktorka je vždy "loajálně" vždy včas a na správném místě u Adminů! Má to tady dobrý a ještě to bude lepší. A ta dojemná zmínka jak se nam tady (asi v klidu a míru jako za totality) naše próza "začíná zdárně rozvíjet." To je opravdu pěkný postřeh.

Jsem čekal až přihopsá k paní redaktorce její věrný vždy přizvukovač K3. Ani jsem nečekal dlouho. Hezky přikuluje - jak z díla V. Havla. Je takový extra fanda svého vzoru a mi nevíme proč? Je mi z toho nevolno!! Jen doufám, že mně (za můj jen názor a bez vulgarit) z přímluvou paní redaktorky,  majitel Písmáku taky nevykopne.       


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

K3: kdyby na čem něco bylo? už jsem sem pastoval odkaz dokazující, že je to tak, jak píši.

a pro mě to není promlčené ani za deset let - proto o tom nemlčím. otázka odpuštění, to je otázka. jak vidíš, zatím jsem se k němu nedopracoval. od Lakrova nepadlo ani slovo, z kterého bych mohl usuzovat na nějakou sebereflexi.

nevnímám, že by to bylo mezi námi dvouma - pokud by Lakrov byl "obyčejným" uživatelem, tak ano.

teď už se podělíš o svůj názor na to, jestli by měl Lakrov být v redakci prózy nebo mi dáš další otázku?


K3
17. 10. 2019
Dát tip

Samozřejmě že svůj názor mám. Jenom se chci zeptat, i kdyby na tom něco bylo, nemělo by to být za ta léta promlčené? Obvinit někoho, a nebo dokázat odpustit, to je taky otázka cti a dobré vůle. Je to přeci mezi vámi dvěma a tak by to mělo zůstat.


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

K3: literární server není soudní síň. Soudit tu však můžeš za sebe, bez toho, aby ses odvolával na institucializovanou formu. Aktuálně tedy nemáš jasný názor na to, jestli je vhodné, aby byl Lakrov součástí redakce prózy, je tomu tak?


K3
17. 10. 2019
Dát tip

Kromě žalobce přece i obhájce, svědky, důkazy, okolnosti a hlavně soudce:).


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

K3: co víc potřebuješ k soudu?


K3
17. 10. 2019
Dát tip

Mě smrdí třeba tenhle příspěvek do diskuse. Ono ze těch deset let se ledacos zkazí. Obvinit někoho je jednoduché. K soudu ale potřebuješ mnohem víc.


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

Admin A. admin F: domnívám se, že vaše funkce na tomto serveru je jiná, než vstupovat do diskuse s doporučením, abych se smazal nebo s metaforami o krysách


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

Josephina: a někdy zůstává stejný.. a někdy se mění k horšímu..

prudič jsem byl.. co jsem mu provedl, nevím.. to se zeptej jeho

 


Josephina
17. 10. 2019
Dát tip

před 10 lety? člověk se vyvíjí, někdy i k lepšímu, moudřejšímu ... a cos mu tenkrát provedl? byl jsi docela velkej prudič přece ...


Admin F
17. 10. 2019
Dát tip papouch, Gora
A máme tu zas podzim... Krysy se stahují k lidským obydlím. Až se pobavíš těmi kosočtvercovinami, smaž po sobě laskavě tabuli. Za chvíli zvoní...

Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

Gora: to jsem také řešil. a řeším je i nyní, když jsem tu zpátky a když vidím, kdo působí v redakci. je prima, že svou aktivitou podporuješ činnost redakce, přijde mi však také důležité myslet na to, s jakými uživateli spolupracuješ, i když se jedná o virtuální prostor.

pro tebe je patrně v popředí samotná činnost.. pro mě je důležitý i charakter člověka, který ji vykonává.


Gora
17. 10. 2019
Dát tip

Narvahu, asi jsi měl ty problémy řešit tehdy, když nastaly, a ne je vytáhnout nyní.

Spolehlivost v úkolu, kterého se ujmu, je základní předpoklad... házet klacky pod nohy dokáže každý. Víc k tomu nebudu dodávat.


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

StvN: osobně nevnímám, že by tu byl nějaký plebs. říkám si spíš, jestli ta akceptace Lakrova v redakci neplyne z nevědomosti.

činnost v redakci prózy je dobrovolnictvím, vyžaduje tedy určité nasazení. a zároveň, podle mě, i odpovědnost, a určitou osobnostní zralost. dává možnost poskytnout autorovi textu reflexi, která má určitou vážnost. dává také možnost autorovo dílo a tím i jej zviditelnit, ocenit.

podle mě by takovou funkci měli zastávat morálně bezúhonní jedinci.


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

C.M.: nejsem Lakrov. a pokud chceš důkaz, tady ho máš: https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=322758

pokud je pro tebe tedy dostatečný..


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

Gora: jde mi o rozvoj kvalitní prózy na Písmáku. domnívám se však, že Lakrov by neměl být členem redakce prózy, i když se na jejím chodu spolehlivě podílí. to ještě neznamená, že je pro ni vhodný. kultivující terorista, to nejde dohromady. repsektive jde, pokud se to toleruje, což se tu děje.


StvN
17. 10. 2019
Dát tip

Je to klasika a vlastně si za to můžeme sami. Lakrov je tam, kde je, protože poctiví lidé jako StvN odešli, vznikl prostor pro lidi tohoto typu a plebs to akceptuje a ještě si pochvaluje, jak skvěle to šlape. Stejně to funguje i ve světě. U nás v práci si držíme nepoctivé lidi proto, že máme strach, že už by pak nebyl nikdo, kdo by je nahradil, pokud bychom se jich zbavili. 


Norsko 1
17. 10. 2019
Dát tip

Pravidla jsou vždy dvojí. Všichni jsou si rovni, ale někteří jsou si rovnější


Gora
17. 10. 2019
Dát tip

Narvahu, s Lakrovem spolupracuji dva roky na Próze měsíce. Jsem ráda, že po domluvě s Oldou a StvNem, který byl v tu dobu zaneprázdněn a na soutěž neměl čas, právě Lakrov nabídl pomoc. Naprosto spolehlivě se podílí na chodu nové Redakce prózy, která několik roků nevykazovala žádné známky činnosti. 

Ať bylo v minulosti cokoli, nechme to být... Próza se začíná na Písmáku zdárně rozvíjet - o to myslím jde i tobě.


Narvah
17. 10. 2019
Dát tip

Hm, pro mě je prezident gay ok. Těžko se mi chápe, jak může sexuální orientace prezidenta přispět k rozvrácení manželství. 


Admin A
17. 10. 2019
Dát tip

Kdybys byl co k čemu, smažeš se sám.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru