Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příroda

25. 10. 2019
5
10
653
Autor
Eternitas

https://www.youtube.com/watch?v=qkwvAcEpAb4

Jsem od přírody

ta věta nemá pokračování

jsem tělo

už jen dvě slova

jsem

příroda

 


10 názorů

Eternitas
09. 11. 2019
Dát tip

Ano, je to možné, pane snake. Vůbec nechápu, co vás tak mohlo vykolejit. 

Ono být přírodou - je faktický stav mé existence, mého vyčnívání v čase a prostoru

Ono být od přírody - značí situaci, kdy je někdo druhý signifikantní schopen nahlédnout tuto mou lidskou situaci a dále s ní "pracovat".

Věřím, že vám mé vysvětlení postačí. Přeji hezký den. Viola. 


snake_01
30. 10. 2019
Dát tip

Není první verš v rozporu se závěrečnými dvěma. Možná to nechápu správně, ale je možné být příroda a zároveň být OD přírody?

Chápu, že je to "jen" miniatura, ale i tak...


Eternitas
25. 10. 2019
Dát tip

To já zase ráda lyžuji, hlavně ve snu, levá pravá, prostě jsem solidární...


No, já si užívám podzim po každé stránce.  Letošní i životní. Jen ta zima se mi nelíbí. :-))) Zase lyžovat ......


Eternitas
25. 10. 2019
Dát tip

Jé, Evženie, dobrý večer! Ano, máš pravdu. Líbí se mi, jak mi pěkně dopovídáváš ty moje ach příběhy... papa :) 


Od přírody jsme všichni, ale někdo víc. :-)


Eternitas
25. 10. 2019
Dát tip Benetka

Helou, dievča! Jo, máš pravdu, něco se děje, je to zelený, hm takový a trochu no prostě na úrovni, a proto ta latina, on si to zaslouží, ten můj klíčník! díky, že si obětovala svůj čas a napísala mi k tý greence něco. :) 


dievča z lesa
25. 10. 2019
Dát tip Benetka

Eternitas ... z tej zelenej mám pocit, že vyklíčiš .. a teraz sa to stane asi aj Benetkovi, keď si ho tak pekne latinsky pokrstila


Eternitas
25. 10. 2019
Dát tip Benetka

Uuuuuf, greenlight season benetkiensis...KISSANA!


Benetka
25. 10. 2019
Dát tip

Líbí se mi Tvé krásně zelené období!!! :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru