Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NEZVALOVA TŘEBÍČ - 6. 4. – 26. 5. 2020

27. 10. 2019
4
3
895
Autor
atkij

Milí autoři, byla jsem požádána o propagaci soutěže pořádanou v rámci Festivalu poezie Nezvalova Třebíč i zde na Písmáku. Pokud máte chuť a inspiraci, pište a zúčastněte se:)

 

 

Městská knihovna v Třebíči jako nedílnou součást

Festivalu poezie Nezvalova Třebíč 2020

vyhlašuje II. ročník obnovené soutěže poezie

 

Základní podmínky pro účastníky soutěže

Účastníky soutěže mohou být přihlášení autoři poezie ve věku nejméně 12 let, dosaženého do 7. 3. 2020 včetně.

Soutěžní kategorie

I. kategorie: poezie autorů od 12 do 19 let

II. kategorie: poezie autorů od 20 let (dosažených k 7. 3. 2020 včetně)

Každý autor může do soutěže přihlásit pouze jedno dosud nepublikované dílo. Jazykem díla je čeština. Rozsah přihlášeného díla je minimálně 5 a maximálně 10 básní, celkový rozsah nesmí překročit 5 stran formátu A4 při řádkování 1 a ve velikosti písma 12 bodů. Práce nebudou redakčně ani gramaticky upravovány a opravovány. Práce nesplňující podmínky budou ze soutěže vyloučeny. Rukopisy se nevracejí.

Soutěž je anonymní. Přihláška musí být k soutěžní práci přiložena ve zvláštní obálce a musí obsahovat identifikační heslo, které si stanoví sám soutěžící (slovo, číselný kód nebo jejich kombinace). Stejné heslo musí být uvedeno na každém listu přihlášené soutěžní práce. Po rozhodnutí poroty o stanovení pořadí poslouží toto heslo k identifikaci autora. Ocenění účastníci budou vyzváni k dodání díla v elektronické podobě pro potřeby tisku sborníku vítězných příspěvků.

Uzávěrka přihlášek

Uzávěrka soutěže je 7. března 2020. Přihlášky a soutěžní práce musí být doručeny v písemné podobě, a to osobně nebo poštou do 18:00 hod. do sídla vyhlašovatele na adrese Městská knihovna v Třebíči, Hasskova ul. 102/2, 674 01 Třebíč. Rozhodující je datum zápisu do evidence přihlášek nebo poštovního razítka. Obálky musí být označeny textem „Nezvalova Třebíč 2020, I. nebo II. kategorie“. Obálka musí obsahovat soutěžní práci v pěti vytištěných exemplářích opatřených na všech stranách identifikačním heslem a přihlášku do soutěže opatřenou tímtéž identifikačním heslem v samostatné obálce.

 

Hodnocení

Soutěžní díla hodnotí 5 odborných porotců. Soutěžní díla vyhodnocená jako vítězná v jednotlivých kategoriích budou vystavena včetně posudků porotců v prostoru udílení cen a vydána ve sborníku soutěžních prací a na webových stránkách projektu NT.

Vyhlášení výsledků proběhne v Třebíči v sobotu 25. dubna 2020.

 Ocenění v obou kategoriích:

1. cena vydání sbírky básní do 30 stran a věcné odměny

2. cena věcné odměny

3. cena věcné odměny

Porota má právo některou z cen neudělit nebo udělit zvláštní ceny a čestná uznání podle společného rozhodnutí.

 

 

 


3 názory

atkij
30. 10. 2019
Dát tip

http://www.knihovnatr.cz/cze/kalendar-akci/nezvalova-trebic__4566/

Oficiální stránky Nezvalovy Třebíče s přidanými dokumenty ke stažení (vyhlášení soutěže, pravidla, přihláška...)


Alegna
28. 10. 2019
Dát tip atkij

děkujeme :-)


atkij
27. 10. 2019
Dát tip

S dostatečným předstihem vkládám upoutávku na soutěž poezie.

V brzké době přidám aktivní linky včetně přihlášky.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru