Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fouňoviny 1/2

Výběr: atkij, Gora
28. 10. 2019
41
47
2325
Autor
Kočkodan

Inspirováno komentářem Kapsy pod dílkem Aleše Nováka „přísloví trochu jinak (87)“

 

Je mu to platný jako mrtvýmu mobil.

Dobrý volající pro lepší signál i přes plot skočí.

Operátor se nažral a zákazník zůstal nad účtem celý zkoprnělý.

Kvalita signálu byla tak zvláštní, že slyšel jenom to, co chtěl.

Pro pár korun by prodal i svou babičku . (prastarou Nokii)

Koukal na to jako tele na nový smart phone.

Starý tlačítkový mobil nově na dotyky displeje reagovat nenaučíš.

Než se oženíš, tak se na tobě operátor zahojí.

Kdo prostě mobilem o beton hodí, ten sobě (i jemu) škodí.

Volat můžeš, paušál platit musíš.

Trpělivost přináší signál.

Kdo jinému do mobilu kopá, ten mezi choleriky spadá.


47 názorů

Charybdis
11. 08. 2021
Dát tip

:-) Jéé, to znám. Má egouška to je zkouška. A kdyby se Ti někam zatoulala ješitnost, klidně si napiš, ráda se rozdělím. Zdravím Tvé souputníky a zas někdy na písmenkovou viděnou. papa


Kočkodan
10. 08. 2021
Dát tip

 

Oj, tož ti pěkně děkuji. Nastartovala jsi u mě proces tetelení.

 

Rovněž díky za tip, i když je nesbírám a (kromě soutěží) nedávám. Pokud se ještě někdy pustíš do přelouskávání mého výtvoru, tak bohatě stačí, když se ozveš jenom slůvky v komentáři. A nenajde-li se mezi nimi – jako dosud – žádné patřící do kategorie vulgarismů, tím lépe.

 

Egoušek s ješitností tady do mě pořád šťouchají, ať ti raději ještě jednou poděkuji, tak tak činím. No a když teď přidám i smajlík, elektronická huba mi taky určitě neupadne a nebude mě to stát ani euro... :-)


Charybdis
10. 08. 2021
Dát tip

Však je to taky velmi záslužná činnost a hned tak každý ji neumí. Važ si sám sebe, my (podle toho co píší ostatní se osměluji) si Tě taky vážíme a jsme rádi, že Tě tu máme.


Kočkodan
10. 08. 2021
Dát tip

 

To já děkuji tobě, Chary. Fungovat jako dodavatel odvahy (a úsměvu) mě těší.


Charybdis
09. 08. 2021
Dát tip

Děkuji za dnešní první úsměv tady na Písmáku a dodání odvahy. Když sem můžeš napsat tohle, a lidi to čtou, jdu to zkusit taky.


Kočkodan
14. 03. 2021
Dát tip

 

Díky, Milane, za tvůj dvojkuk. Vypadá to, že svého počínání nelituješ.


MilanH
14. 03. 2021
Dát tip

Chi, chi :-)


he he :)


Kočkodan
13. 07. 2020
Dát tip

 

Jsem rád, ze sis vybrala z mnoha a mnoha tisícu prídavných jmen práve ono „vtipné“. Díky.

 


64T.B.S.
13. 07. 2020
Dát tip

Vtipné - zvláštˇ se mi líbilo - kvalita signálu byla tak zvláštní, že slyšel jenom to, co chtěl. Je mu to platný jako mrtvýmu zimník.


Vika
22. 05. 2020
Dát tip

To nepochybně, ale Kočkodan si mě získal tím, jak virtuálně zakřičel té staré paní v nemocnici do ucha, že "dobře dceru vychovala" :-)


Kočkodan
22. 05. 2020
Dát tip

 

Béé béé (citoslovce pláce)… tak to já bych byl radsi, kdyby sis myslela, ze jsem vtipný… (mrkající smajlík)


Vika
22. 05. 2020
Dát tip

Ne, kočkodan je vstřícný a pomáhající člověk.


Kočkodan
21. 05. 2020
Dát tip

Hlavně že tě napadlo něco v tom smyslu, že Kočkodan asi není tak úplně nevtipný... ;-)


Vika
21. 05. 2020
Dát tip

Takový výčet rčení, že mě další ani nenapadá - což žádné rčení není


AFRODITA
07. 04. 2020
Dát tip

A to, měj:))


Kočkodan
07. 04. 2020
Dát tip

AFRODITO, já tady spláchnu jedním svým poděkováním čtyřlístek tvých komentářů. Zdá se, že ti nákuky u mých dílek psychickou újmu nezpůsobily. A pokud se dokonce tvoje bránice mým přičiněním pohnula, tak mám obzvláštní radost. Čus. :-)


AFRODITA
07. 04. 2020
Dát tip

***, a to jsem se tedy pobavila:))


Helena
08. 03. 2020
Dát tip

Bohužel jsem to dílo A.N. zmiňované v prologu nedohledala. Co znamená číslo 87? On má těch děl snad tisíc!


Helena
08. 03. 2020
Dát tip

Skvělé hlášky* :-) Pro človeka jako já, který mobilem nikdy nevolal, má tohle dílo přidanou hodnotu. Díky!


Kočkodan
20. 02. 2020
Dát tip

S dávkou nadsázky (a s výjimkami) se dá i  říct – čtenář komentovat může, autor reagovat musí.


Volat můžeš, platit musíš! Jak výstižné!


Kočkodan
10. 12. 2019
Dát tip

Honzo díky.


Zbora
10. 12. 2019
Dát tip

:)


Kočkodan
13. 11. 2019
Dát tip

No, snad jsi to přídavné jméno zvolila po důkladném uvážení. ;-) Dík.


Markel
13. 11. 2019
Dát tip

jo, skvělý *


Kočkodan
31. 10. 2019
Dát tip Alegna, Gora, Helena, Charybdis

Jsem si takřka jist, že vy všichni, kteří jste jakýmkoliv způsobem zareagovali na dílo autora Kočkodana Fouňoviny ½, byste si zasloužili poděkování. A také se ho vskutku právě dožíváte. Stalo se tedy to, co zřejmě Jan Sladký jako první v naší kotlině označil za tzv. win-win situaci.

 

 

Čiň operátorovi častým voláním dobře, účtem se ti odmění.

Nenadávej na signál, když máš nakřivo mobil.

Byl všemi operátory nas.aný.

Tvářil se, jako kdyby mu uletěl signál.

Bez satelitního telefonu ho v normálním mobilu na Sahaře nikdo neslyšel, byl to hlas volajícího v poušti.


Musaši
31. 10. 2019
Dát tip Gora

Tip. - Ještěže jsem už dávno hodil svůj mobil pod parní válec.


Josephina
30. 10. 2019
Dát tip

:-)) ftipalku ... v cizině volám, ale nekdy se nic neozývá, až pak doma ČTÚ


Diana
29. 10. 2019
Dát tip Gora, Kočkodan, Alegna, Karpatský knihomoľ

Ten, kdo mobilem o beton hodí,

s rozvahou zláme mu kosti,

k lepšímu životu možná se zrodí,

zbavený závislosti....

 


bixley
29. 10. 2019
Dát tip Nami 99, Gora, Alegna, Karpatský knihomoľ

Kočkodane, naprosto perfektní, nová česká frazeologie!  :-))) Tip.

Ještě troška z mého mlýna: jak se do mobilu volá, tak se operátor s platbami ozývá. 


fialka...
28. 10. 2019
Dát tip

Mám ráda tvůj humor, je fajn, že po příčení a hlodníčku zase něco jiného.


Lnice
28. 10. 2019
Dát tip

Úsměvy!:)


Já jsem to tele. Na nějaký nový a ještě chytřejší bych tak čuměla. :-)))


revírník
28. 10. 2019
Dát tip Gora, agáta5

Vzácný vtipálek jak v komentářích, tak ve vlastním díle.


Lerak12
28. 10. 2019
Dát tip

Pěkný kousky. Vybral sem si*


zábavné phouňoviny


vesuvanka
28. 10. 2019
Dát tip

Pěkné a vtipné  :-))) TIP


Čudla
28. 10. 2019
Dát tip

Pobavilo


Gora
28. 10. 2019
Dát tip

Volat můžeš, paušál platit musíš. :-) - ještě, že tak... vše pěkné včetně komentářů kolegů humoristů!

 


Alegna
28. 10. 2019
Dát tip Gora, vesuvanka, Karpatský knihomoľ, Helena

Supr nápad a usmívám se....

 

Jak se do mobilu volá, tak se z něho ozývá.

Tak dlouho na mobilu povídáš, až se ti ucho utrhne.


Dagmaram
28. 10. 2019
Dát tip

spousta vtipnůstek :-)


Nami 99
28. 10. 2019
Dát tip Alegna, vesuvanka, Gora, Karpatský knihomoľ, Aru

Ze slovníčku:

Mobilizace - orální sex po telefonu.

Telekomunikace - rozhovor mezi telaty.


zvedavec
28. 10. 2019
Dát tip

super

najpoučnejšia je pre mňa "Kvalita signálu byla tak zvláštní, že slyšel jenom to, co chtěl."


aleš-novák
28. 10. 2019
Dát tip Alegna, Gora, vesuvanka, Karpatský knihomoľ, Helena, Aru, Charybdis

Jak se na tebe někdo utrhne, tak mu dlouho nevoláš.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru