Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jindřišská věž, povídky a Keňa

31. 10. 2019
3
1
421
Autor
Zbornik

Milí přátelé,

 

v pondělí 18.11.2019 od 19 hodin  Vás zveme na další pravidelné autorské čtení povídek do podkroví pražské Jindřišské věže. Jako obvykle bude otevřeno čtením všem z vás, kteří rádi píšete povídky. Jako každoročně v listopadu se akce připojuje k celonárodnímu festivalu Den poezie (www.DENPOEZIE.cz)

 

Hudbou pořad tentokrát příjemně proloží Ondřej Bednář!

 

V cestovatelské části se můžete těšit na přednáškuo Keni.nTentorkát mezi nás přijde cestovatelka a spisovatelka Hana Hindráková.

V posledních letech dochází v Keni k alarmujícímu nárůstu počtu dětí ulice. Beseda se věnuje této problematice a ukazuje nelehký osud těchto dětí prostřednictvím příběhů Davida a Josepha, s nimiž se Hana Hindráková osobně zná a jejichž příběhy sepsala  (sledujte: www.hindrakova.cz a www.darkysmyslenkou.cz).


Věžné 60Kč.

 

Těším se s Petulou naviděnou:-)

 

Martin


1 názor

atkij
01. 11. 2019
Dát tip

Besedy s H. H. bych se zúčastnila moc ráda. Jenže Praha! Tiše závidím. Ať se vydaří.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru