Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čarovné cestičky otázek

03. 11. 2019
11
11
819
Autor
trojort

    Jak dlouho ještě bude trvat než sníme a vypijeme Krista?
    Nestalo se tomu již tak?

        Někteří fyzici tvrdí, že energie nemůže zmizet ani v černé díře.
        Jenom to tak vypadá, že zmizela, aby se objevila na druhém konci černé díry, která je na druhé straně bílou dírou.
        Vypouští tam onu energii a vytváří nový vesmír.
        Znamená to, že je to jednosměrný provoz?
        Neměla by se i u nás objevit bílá díra?
        Proč by vlastně nemohla energie jen tak zmizet?
        Ono se často věci dějí, i když se dít nemají.
        No fakt.

    Chtěl bych se teleportovat?
    No sakra!
    To by byla porce rozložit moje tělo a zase je někde poskládat.
    Třeba se bude teleportace jednou používat jako fajn akce k hubnutí.
    Nějaké ty atomy se vypustí a na druhé straně kluk jako proutek.
    Třeba to bude jednou sloužit i jako omlazovací kůra a přispěje to k nesmrtelnosti lidského druhu.
    Přece to nebude dobré jen k nějakému pitomému přenosu z místa na místo?
    Byl Kristus teleportován?

        Je tu taková přehršel čarovných cestiček.
        Pořád mám takový zvláštní pocit, že bych se mohl něco dozvědět, kdybych skutečně chtěl.
        Jsem jako člověk, který když cítí za rohem pravdu, tak jde raději jinou ulicí.
        Ačkoliv hlasitě vykřikuje, že život je především o hledání pravdy.
        Počkám si se svými dotazy na Vánoce.
        Ježíšku.
        Snad se na mě dostane.

PS.
        „Proč má ta paní, tak velká prsa?“ ptá se chlapec svého otce.
        „Ty jsi samé proč,“ snaží se veselostí odmrštit vlastní otázku: „Proč ta moje nemá takové?“


11 názorů

Lakrov
12. 02. 2020
Dát tip
Je to snůška zvláštních, takřka abstraktních úvah, jejichž smysl mi uniká... dokud se nedočítám k závěrečnému PS., které tomu dává tu správnou náladu;

trojort
10. 12. 2019
Dát tip

california

...ano...tím, jak je ovlivňována skutečnost pozorovatelem, tak je asi možné mnohé...

 


trojort
04. 11. 2019
Dát tip

...díky za přečtení...


Dobré otázky. Je fajn, že se nad tím někdo zamýšlí :)


dadadik
03. 11. 2019
Dát tip

pěkný :)


Marcela.K.
03. 11. 2019
Dát tip

P.S.: Alespoň ji nebolej záda :-)

Tak napiš...po Vánocích.


Philogyny
03. 11. 2019
Dát tip

Věřím na přenos energií, věřím na lásku, věřím na černý díry a bílý trpaslíky...  :)


Danny
03. 11. 2019
Dát tip

:)


Řekl bych velmi podnětný kousek. Už počínaje prvními otázkami týkajícími se eucharistie je to po čertech vtipné. Taky ta část s teleportací... zdá se, že tvůrci Star Treku mnohé nedomysleli až do důsledků. A pak ta část s hledáním pravdy. Když je dítě zvědavé, je mu třeba říci: "Nebuď zvědavej, budeš brzo starej," jak mi to říkával můj otec.


lawenderr
03. 11. 2019
Dát tip

hm, to je zas brouk na mozek:) ... proč já ne - myslím si, že já už svého Krista dojedla a dopila ...

( jsem vegekoza:))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru